הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור לינביץ
החתונה של ליאור לינביץ
אביב 2018
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

***פוסט קרדיטים*** באיחור אופנתי אופייני ודקה לפני שאני מעבירה את השרביט לאחותי המאורסת הטרייה, אני חייבת לפרגן לספקים המדהימים שלנו. התחתנו ב 27/5 בבית על הים עם 250 אורחים לאחר אירוסין של שנה וחצי.

מקום לאירוע
בית על הים
+

מהרגע הראשון שיצרנו קשר עם האולם ושוחחנו עם אביב המדהימה, ידענו שזה זה! החל ממורן המקסימה שמנהלת את המשרד ועד ההפקה שרן (האגדה!!!!!) ומוריה הרימו לנו - אין, פשוט אין מילים לתאר את המקום המדהים הזה ואת הרושם שהם הותירו עימנו, הכל היה מושלם. העובדה שהאולם מדהים והנוף עוצר נשימה כמובן מוסיפים המון, אבל האנשים מאחורי כל זה הם אלה שהפכו את היום הזה לכל כך מיוחד. הכל תיקתק בצורה מושלמת. כמובן שאנחנו חייבים לציין גם את חנה המלצרית האישית שלנו ביום הזה, שהייתי לצידנו לאורך כל הערב, תמכה ועזרה!! האוכל היה לא מהעולם הזה, האלכוהול היה איכותי והקוקטיילים כל כך מיוחדים. המלצרים, הברמנים, הבנות בקבלה, השומרים, המנקים, כל אחד ואחד היו אדיבים, חייכנים ובאמת מכל הלב שמחו איתנו. אנחנו רוצים להתחתן שוב רק כדי לעבור את כל התהליך הזה שוב עם בית על הים והצוות המדהים שם!!

צילום סטילס
מאמא צלמים | MaMa Photographers
+

מהרגע הראשון שנפגשנו עם מארק ידענו שאנחנו רוצים אותו יחד איתנו ביום הגדול שלנו. מלכתחילה ראינו שהוא מאוד מקצועי, שם לב לכל פרט קטן ושהוא מאוד אוהב את העבודה שלו. ההתנהלות עד ליום עצמו גם הייתה מאוד מקצועית- הוא היה שם כדי לענות על כל שאלה ותהיה שהייתה לנו. ביום האירוע עצמו הוא הגיע מוקדם ומהרגע הראשון השרה אווירה כל כך נינוחה, מצחיקה וכיפית! שוחחתי איתו לפני לגבי נקודות שאני מרגישה חוסר ביטחון לגביהן והוא דאג לכל אורך היום לגרום לי להרגיש כל כך רגועה!! הוא היה שם בכל דקה ונתן מעצמו מעל ומעבר - הצלם השני שהגיע גם היה מקסים ולא הפסיק לצלם לרגע. כשקיבלנו את התוצר הסופי לא יכולנו להאמין אילו רגעים מיוחדים מארק והצוות שלו תפסו!! הכישרון שלהם והעין המדויקת שלהם יצרו לנו זיכרונות כל כך מדהימים מהחתונה שלנו. כל אחד שרואה את התמונות שלנו מהחתונה נפעם מהן ומהייחודיות. למאמא צלמים יש סגנון ייחודי שמשך אותנו אליהם בהתחלה, והאישיות והמקצועיות של מארק ומתי היא מה שגרמה לנו לסגור איתם. ממליצים עליהם בחום ובאהבה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

מיכל ורחלי המדהימות קלעו בול לטעם שלנו כבר מהשיחה הראשונה ועיצבו לנו את חתונת חלומותינו. היחס היה מאוד אישי והן תמיד היו שם לכל שאלה / בקשה. הן הקפידו על כל פרט ודאגו שהכל יהיה מושלם על פי הקונספט שבחרנו יחד לאירוע!

צילום ועריכת וידאו

דימה גיל האגדה. אני עורכת וידאו במקצועי ובעלי מפיק, אז היה לנו *מאוד* חשוב לבחור צלם וידאו מעל הממוצע שיעמוד בציפיות שלנו, ודימה היה כל זה!! לא הסתכלתי על אף צלם ווידאו אחר, מההתחלה רציתי רק אותו והוא אחד הספקים הראשונים שסגרתי איתם. הסגנון שלו ושל עורך הווידאו שלו מאוד ייחודי והם עובדים יחד בהרמוניה מושלמת: https://vimeo.com/305963114

שמלות כלה

רציתי לבחור מעצבות שיגרמו לי להרגיש מאוד נוח, כאלה שאוכל להגיע אליהן למדוד שמלות שיעלו עלי, ושלא ארגיש לא בנוח עם הגוף שלי. לא רק שיש להן מבחר ומלא שמלות בכל מידי מידות למדוד, הן פשוט מבינות את גוף האישה ומה מחמיא ומה לא. היה לי סגנון מאוד מסוים שרציתי, קלאסי משולב עם בוהו שיזכיר את השמלה שאמא שלי לבשה בחתונה שלה. הן תפרו לי את השמלה מאפס במשך חמישה מפגשים. היו מאוד קשובות לשינויים שביקשתי או לדברים שהציקו לי, ולא הניחו עד שהייתי מאושרת והיה לי נוח. גם התופרות שלהן מדהימות ותמיד ייעצו. הרגשתי שכל תפר חשוב להן והילה ועדי עיצבו לי את שמלת חלומותיי. הן גם נמצאות שם לאורך כל המפגשים והמדידות, שזה לא מובן מאליו. אני יודעת שהרבה מעצבות מגיעות רק למדידות מתקדמות אבל העובדה שהן היו שם מהפגישה הראשונה גרמה לי להרגיש שהן מכירות ומבינות אותי ואת הגוף שלי.

איפור

השם שלה עולה פה הרבה ובצדק, היא חד משמעית מלכה. כבר מהנסיון שהיה לנו יחד הבנתי שהולך להיות לי מדהים איתה, היא כל כך השקיעה והקשיבה בניסיון ידעתי שאני בידיים טובות! ביום עצמו היא השרתה אווירה כיפית, נינוחה ומאוד רגועה. צחקנו ודיברנו והיא גרמה לי להרגיש כל כך יפה. השיער שלי לא זז כל הערב! האיפור היה בדיוק מה שרציתי וגם הוא לא ירד בכלל. ממליצה עליה ביום ובאהבה!

הזמנות לחתונה ומיתוג

הגענו ליעל דרך מוד, והיא בנתה לנו מיתוג שהלך יד ביד עם העיצוב שלהן והקונספט שבחרנו. היא הייתה מאוד סבלנית לאורך כל התהליך, היו לנו הזמנות באנגלית וגם בעברית והיו המון הגההות לאורך הדרך. היא דייקנית ומוכשרת בטירוף והיה לי כל כך כיף לעבוד איתה, היא קלטה אותי מהשיחה הראשונה שלנו. קיבלנו מלא מחמאות על המיתוג שלנו לאורך האירוע!

הופעות חיות

אין דברים כאלה!!!!!!! אם אתן מחפשות מישהו שירים לכן את האירוע ושידרג את האווירה - גיא הוא האחד. הוא והדיג׳יי שלנו השתלבו בצורה מדהימה בזמן הריקודים, ובזמן קבלת הפנים על הגג גיא השרה אווירה עם מוזיקת ג׳אז שביקשנו שינגן. הוא פשוט בן אדם מדהים מעבר לכך שהוא מוכשר בטירוף.

Dj לחתונה

השם שלו לא עולה פה מספיק וחבל, הוא פשוט אמן. חיפשנו דיג׳יי לא קונבנציונאלי (לא רצינו אף שיר במזרחית, ובגדול רצינו דיג׳יי שלא יפחד לנגן שירים מההתחלה עד הסוף - כאלה שאפשר לשיר ולרקוד אליהם - הרבה ניינטיז בשילוב מודרני). חצי מהקהל שלנו היה בריטי אז רצינו מישהו שידע להתאים את המוזיקה לקהל הזה. כשנפגשנו עם עידן לבחור את השירים, כל דבר שהוא השמיע לנו היה בול מה שביקשנו ובערב עצמו בדיוק כך היה, האירוע שלנו נמשך עד 4:00 בבוקר הרבה בזכותו!

אטרקציות

מכיוון שהאולם היה כשר היינו צריכים עוגה כשרה, לא זוכרת איך הגעתי לתמר אבל במילה אחת: וואו. מאוד פחדתי שהעובדה שהעוגה כשרה תפגע בטעם ובמרקם שלה, אבל העוגה הייתה פשוט מדהימה!!!!!! האורחים אפילו ביקשו לקחת איתם חתיכות הביתה. שילובי הטעמים שהיא המליצה היו מאוד טעימים ועיצוב העוגה תאם את המיתוג שלנו. העוגה הייתה ממש נימוחה והקרמים והריבות שהיא הכניסה בין השכבות היו איכותיים.

אטרקציות

איתמר הגיע לצלם אצלנו והוא תפס רגעים פשוט מדהימים. קיבלנו מלא תמונות וגם 10 הגדלות. הוא דאג לעבור בין כולם והאורחים הבריטים מאוד התלהבו מהרעיון של המגנטים. מאוד ממליצה עליהם!

רב לחתונה

לא התחתנו דרך הרבנות. איציק בנה איתנו את *כל* הטקס וכיוון אותנו כשלא הבנו חלקים מסוימים. הוא נפגש איתנו לפגישה של חצי שעה בה הוא הסביר וייעץ. בחרנו דרכו כתובה מהממת בגודל A3 (יש לו כמה עיצובים) עטופה בקייס עור.

- חלוקים: The Little Lovebird, זו חנות בריטית ואני הזמנתי לאנגליה אבל ממה שהבנתי הם גם עושים משלוחים לארץ. רק קחו בחשבון שזה לוקח בערך חודשיים להגיע. https://thelittlelovebird.uk/ - שמלות שושבינות: Sorella Vita - חליפת חתן ושושבינים: טד בייקר - מתנה לאורחים- תרמנו בשם כל אורח סכום כסף לעמותת פרקינסון בריטניה, קיבלנו מהעמותה כרטיסים שהכנסנו לתוך מעטפות בצבע אפרסק והן הונחו על תפריט האוכל, עטופות בבד סאטן עם הלוגו שלנו. - עמדת ברכות - הכנו עמדה עם תמונות מצילומי הזוגיות שעשינו בלונדון יחד עם הכלבה שלנו פטל, שלא יכלה להגיע לחתונה; מסגרנו את אחת התמונות במסגרת גדולה וביקשנו מהאורחים לכתוב לנו ברכה ולחתום מסביבה. נשארה לנו מזכרת מדהימה שעכשיו תלויה לנו על הקיר בחדר השינה :) מצרפת תמונה של העמדה. נראה לי שזהו, תהנו מהיום הזה כי הוא עובר כל כך מהר!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
צילום: מאמא צלמים | MaMa Photographers
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מאמא צלמים | MaMa Photographers+
מאמא צלמים | MaMa Photographers
55 ממליצים
צילום סטילס
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
עידן הריס | דור קסר+
עידן הריס | דור קסר
52 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
איפור
הזמנות לחתונה ומיתוג
הופעות חיות
Dj לחתונה
אטרקציות
אטרקציות
רב לחתונה