הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סיון ועידו
החתונה של סיון ועידו
סתיו 2019
הפוסט של סיון, חברת הקבוצה הסודית:

אז סוף סוף סוף פוסט קרדיטים ♥♥ אזהרת חפירה לפניכן!!! לפני החתונה קראתי בערך אינסוף פוסטים כאלה- הם ממש עזרו לי ותכלס נהנתי מכל רגע. ועכשיו תורי לפרגן * עידו ואני התחתנו ב"עלמה" באבן יהודה ב-6.9.2019 בחתונת שישי צהריים ♥ * ארגנו את החתונה במשך 9 חודשים - פשוט כי כך יצא מבחינת אילוצי לו"ז של העבודה, וזה היה די והותר זמן... אפילו הייתי קצת מקצרת אם זה היה מסתדר. חשוב לציין שהחתונה שלנו הייתה בקונספט פלמינגו (כמו שניתן לראות בתמונות ;)

מקום לאירוע
עלמה | בית לאירועים
+

גן אירועים מהמם ומלא צמחיה ששנינו ממש ממש אהבנו - בייחוד את החופה על המים באור היום. היינו שם בחתונה לפני מספר שנים והמקום היה זכור לנו לטובה. ראינו עוד 3 מקומות אחרים ובשקלול של כל הנתונים זה היה המנצח. בנוסף הוא במרחק 5 דקות נסיעה מבית הורי בו התארגנתי, וזה חסך המון זמן (בבוקר של לפני חתונת שישי גם ככה הכל לחוץ ומוקדם אז זה מאוד הקל). הצוות מעולה והיחס הוא ממש אישי עם תשומת לב לכל הפרטים. קיבלנו שירות מקצועי ואדיב מכל אחד ואחד מאנשי הצוות, מענה מהיר לכל שאלה או בקשה, והיינו מאוד מאוד מרוצים. מאוד התלבטתי אם לקחת מנהל אירוע חיצוני ובדיעבד שמחה מאוד שהחלטתי שלא - אורון מנהל האירוע מטעם האולם היה פשוט מושלם! וכמובן – האלמנט הכי חשוב – האוכל! בטעימות התלהבנו בטירוף והיה די קשה לבחור בין המנות, ולגבי האוכל בחתונה עצמה – עד היום אני מקבלת מחמאות מהאורחים (:

שמלות כלה
כלה קלה
+

עשיתי עם עצמי הרבה עבודת חיפוש באינטרנט לפני כן וידעתי בערך מה הסגנון שאני מחפשת וטווח מחירים. באתר שלהם ראיתי מספר דגמים שאהבתי. בחנות עצמה יש אווירה נעימה ומקצועית- וכשמדדתי את השמלה שבסוף קניתי- פשוט ידעתי שזו היא וזו הייתה הרגשה מדהימה - כמעט ללא התלבטות. לאחר מכן הוספתי אצל תופרת את השרוולים עם בד שקניתי בחנות עצמה. לא קניתי שמלה שנייה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

אתר נוח לתפעול, הרבה אופציות שלדעתי ממש מספיקות ושירות אדיב ומהיר.

Dj לחתונה

אודי לבנה מחברת ארטיקה – הגענו אליו דרך רשימת המומלצים של האולם. נפגשנו איתו ומיד היה בינינו חיבור. הרגשנו שהוא מבין את הטעם והסגנון שלנו ובעיקר אותנו. אציין כאן שיש לו אתר מדהים שיש בו הרבה טיפים לארגון ותכנון חתונות, וגולת הכותרת: נגן מוזיקה ממש מושקע עם שפע של הצעות לשירי חופה, שבירת כוס וקליפ היילייטס- שווה כניסה וחינמי

צילום סטילס

גם אליו הגענו דרך רשימת המומלצים של האולם, הסתכלנו באתר שלו והסגנון מצא חן בעינינו, ופנים מול פנים גם ברי עצמו. סגרנו דרכו חבילת צילום שכוללת 2 צלמי סטילס, צלם וידאו וצלם מגנטים. פגשנו לפני החתונה רק את ברי עצמו אבל כל אנשי הצוות שלו היו אדירים. הם הביאו vibe ממש טוב ומרגיע, עזרו לנו לצאת מהביישנות מול המצלמה ועשו את עבודתם נאמנה. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצרים – תמונות, מגנטים וסרטונים, והכל הגיע לפי הזמנים שהובטחו לנו ומהר.

איפור

טוב, זו כנראה ההחלטה הכי טובה שלקחתי בחתונה (חוץ מבעלי כמובן). יובל היא בחורה מדהימה ופרפקציוניסטית! החל מפגישת הניסיון ועד ההתארגנות עצמה היא הייתה זמינה, מקצועית, מוכשרת בטירוף ומשרה אווירה של רוגע ביום המלחיץ הזה (סופר קריטי). אני לא נוהגת להתאפר ביום-יום והיא הצליחה לאפר אותי עדין כמו שרציתי- שעדיין אראה כמו עצמי וממש ממש אהבתי את התוצאה. שלא לדבר על השיער שהיה בדיוק מה שחלמתי והרבה הרבה מעבר- באמת הרגשתי כמו נסיכה . בנוסף - היא לוקחת מחיר הוגן.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הילה לזרקביץ'- התקשורת מולה הייתה נעימה ומקצועית. הדוחות הגיעו בזמן ועודכנו ב-IPLAN. היינו מרוצים מאוד.

מעצבי טבעות

הם נותנים שם אופציה להרכיב לעצמך את הנעל- גובה עקב, סוג הבד, צורת הרצועות – הרכבתי לי את נעל חלומותיי. אפילו מתאימים לרוחב כף הרגל! הייתי על הסנדלים האלה כל החתונה ללא צורך להחליף. אציין שלפעמים החנות עמוסה וצריך לבוא עם סבלנות. הזמנתי וזה היה מוכן תוך שבועיים

מעצבי טבעות

חנות משפחתית ומקסימה עם יחס אישי וחם. מצאתי שם טבעת בדיוק כמו שדמיינתי

רב לחתונה

חיים הבלין וכל מילה נוספת מיותרת. אבל בכל זאת- למי שרוצה חופה יחסית קלילה, מתובלת בהומור, באווירה טובה, משלבת את סיפור ההכרות של בני הזוג וכל זאת בזמן סביר שהאורחים לא יתעייפו- תקוו שהוא פנוי בתאריך שלכן. הוא מאפשר לכלה להעניק טבעת, לדבר, להיות ללא כיסוי כתפיים.

* תכשיטים – הכי מינימליסטי - עגילים ממגנוליה וצמיד של פלמינגו (כמובן...) משלומית אופיר. * בגדים לחתן- עידו לא רצה חליפה בשום פנים ואופן- ותכלס היה ממש חם. הוא קנה מכנסיים מ-GANT, חולצה מ-BOGART, חגורה מ-ZARA ונעליים מ-ALDO. קנינו 2 חולצות לבנות זהות למקרה שישפך עליו משהו ובסוף זה היה שימושי כי כמו שאמרתי היה חם מאוד והוא יכל להתרענן עם חולצה נקייה הפריט המשדרג: סיכת פלמינגו לצווארון החולצה מאלי אקספרס. * רבנות- הלכנו לרבנות חוף השרון כי קראתי עליהם המלצות כאן בקבוצה. תהליך קליל וניתן לתקשר איתם דרך הוואטסאפ - ממש נוח. * אלי אקספרס- קנינו קופסה לטבעות, חלוק התארגנות, קולב מעוצב, מניפות ממותגות עם השמות והתאריך של החתונה, משקפיים לרחבת ריקודים, קשים, סיכה לחולצה של עידו, מדבקות לשלט כניסה, בלונים ופרחים לקישוט הרכב, פתקים לעציצים. אשמח לשלוח קישורים רלוונטיים למי שרוצה * אלבומים- החלטנו לא לקחת דרך הצלם כי רצינו להכין בעצמנו – עיצובית וכלכלית. הכנו באתר WOW ועם כל הקיטישיות והאובייקטיביות – יצא וואו וממש איכותי. האתר ממש נוח ואינטואיטיבי והמחיר פצצה. * עיצוב- משק רוזלמן- בגלל שהם לא נקראים "מעצבים" המחיר שלהם הרבה יותר סביר וזה היה ממש מרענן בשוק המטורף הזה. לקחנו פרחים לקישוט החופה, עציצים לשולחנות (שהם גם מתנה לאורחים) וזר כלה. אחלה שירות ואחלה איכות! לסיום, טיפ קטן: ביום עצמו, תנסו להיות כמה שיותר רגועות ומחוברות לחוויה עצמה של לחגוג את אהבתכם בחברת כל מי שאתם אוהבים ולא להישאב לכל מיני שיבושים קטנים (או גדולים) שבטוח יהיו והם לא בשליטתנו. בזמן ההתארגנות תקיפו את עצמכן בבני משפחה ואו חברים שאתן יודעות שיתנו לכן הרגשה טובה ולא מלחיצה. תהנו מכל רגע – זה עובר ממש ממש מהר! * נ.ב. אני מוכרת כמה דברים: שמלת כלה כולל הינומה תואמת (כמו שכבר כתבתי), חלוק התארגנות, קולב מעוצב (עם הכיתוב BRIDE), שמלות של אמהות ושמלה של אחות – מי שמעוניינת מוזמנת לכתוב לי תודה אם קראתן עד לכאן ♥

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
עלמה | בית לאירועים+
עלמה | בית לאירועים
109 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
הזמנות לחתונה ומיתוג
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מעצבי טבעות
מעצבי טבעות
רב לחתונה