הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מור ושי
החתונה של מור ושי
קיץ 2020
הפוסט של מור, חברת הקבוצה הסודית:

היי חברות אז אחרי שבאמת הצלחנו להתאושש מהאירוע הסופר מטורף ב 16.6.2020 ומרגש זה הזמן לפרגן והאמת שבענק!!

מקום לאירוע
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
+

אז האולם! למזלנו בחרנו להתחתן בTerminal - טרמינל - קבוצת הבאר של סבא הבחירה הכי חכמה שעשינו ליום הזה כי נראה לי שכולנו מבינות שהבחירה הכי חשובה זה החתן ואז המקום והאוכל.. ובטח שבתקופה כזו! המקום מנוהל על ידי צוות מיוחד שנותן תחושה של משפחה אמיתית ואכפתיות מהמנקה ועד הבעלים. ישנם אולמות בהם אתה מרגיש שאתה עוד אחד, אבל פה באמת הרגשנו שהצוות מכיר אותנו, אכפת להם מאיתנו והולכים איתנו יד ביד גם בתקופת הקורונה שהכל לא מובן ויכל להשתנות בכל רגע. כשחתמנו עם הטרמינל עוד לפני כל הקורונה הייתה לנו תחושת הקלה כי הבנו שעליהם אפשר לסמוך ואכן היה ככה! וכל זה מעבר לכך שזה האולם הכי יפה ואסתטי שראינו, וראינו הרבה! מעבר לכך חשוב לי לציין את תודעת שירות גם של הצוות וגם של הקייטרינג לאורך כל הדרך מהפגישות, לאחר מכן בטעימות ועד לאירוע עצמו שלא הפסקנו לקבל מחמאות על כמה שהמלצרים היו אדיבים ומקצועיים! עם האולם מגיעים ספקים ששומרים על הרמה הגבוהה ואיכות השירות גם עבורינו וגם עבור האורחים:

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

קייטרינג, האוכל, קודם כל לא הפסקנו לקבל ביקורות טובות, חייבת לציין שהתרשמנו מאוד לטובה מזה שבטעימות ביקשנו לשנות מידת עשייה ולעשות שינויים במנות והכל נענה ונעשה בצורה הטובה ביותר! שניר מנהל הקיטרינג מקסים ואדיב ודאג להיות איתנו בקשר אישי בתקופה המטורפת הזו על מנת שנתכנן את האירוע בצורה שתהיה נוחה לנו ולאורחים.

Dj לחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
+

האחד והיחיד שאין דברים כמוהו!! אין פשוט אין עשה לנו ערב מושלם עם שירים מדהימים בקבלת פנים רמיקסים ומעברים מעיפים הרחבה הייתה מפוצצת עד 2:30 ועוד ביום שלישי כל פגישה ושיחה עם פיני הייתה כיפית ואנחנו מתים להיות בעוד אירוע שלו, לא יכלנו לבחור דיג׳יי יותר טוב!

צילום סטילס
ארטיק | Artik
+

פשוט מתוקים שאין דברים כאלו. זה חשוב לבחור ספקים נעימים ובראש טוב ליום של החתונה! הם באמת עשו אווירה טובה וגרמו לנו להרגיש טוב! עשינו מלא צחוקים ולא יכולים כבר לחכות לראות את התמונות!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב אירועים- צוות עיצוב מדהים ויצירתי שהופך ברגע את התחושה והחוויה בחתונה לכזו שתבחרו ובצורה הטובה ביותר! Mixology Team צוות הבר הנהדר שיודע להציע שלל שדרוגים ועמדות שהעיפו את האורחים בחתונה!

איפור

איפור ושיער: אולגה אלמליח איפור ושיער וואו כמה שאולגה מדהימה, בחרתי להתחתן עם תלתלים (חלק מהרצון שלי להרגיש עצמי) והיה לי חשוב שהאיפור יהיה עדין וטבעי ואולגה עשתה זאת בענק לאחר 4 שעות עבודה וטיפול אישי בכל תלתל ותלתל! השיער והאיפור החזיקו לאורך כל האירוע וגרמו לי להרגיש סופר בנוח עם המראה שלי.

שמלות כלה

המדהימה!!! שגרמה לי להרגיש בבית (מה שלא חשבתי שארגיש בחיים בשמלה לבנה) עם שמלה מדהימה בגזרה הכי נוחה שיכולתי לבקש! אורטל תפרה לי גם עליונות מעלפת והינומה מדהימה. אל תדאגו אצרף תמונה

צילום ועריכת וידאו

היה לנו פשוט כיף עם רונן! גם קליל ועם אווירה טובה! הכיר את אולגה ואת ארטיק וביחד היה ממש כיף!

אטרקציות

מגנטים... אז זהו שלא.. הזמנו את Koketit המהממת לאייר את האורחים שלנו וליצור מזכרות לא רגילות! הרבה החמיאו על הבחירה והאמת שהעבודה של שירה מדהימה! העמדה כל הזמן הייתה עמוסה

רב לחתונה

שעשה טקס חופה קליל, נעים ומכובד. הרבה שאלו אותנו מי זה ואיך מצאנו אותו.. אז זו עוד המלצה מהממת של הטרמינל חיים היה איתנו מאוד גמיש, נתן לאחים להקריא את 7 הברכות, אני ענדתי לבעלי את הטבעת ולשאת ברכות. באמת שביחד הצלחנו להפוך את הטקס למאוד מרגש (אפילו היה שקט בקהל)

לחתן

איזה כיף היה שם ואיזה חתיכים יצאו כולם. יערית המדהימה עזרה לנו להלביש את החתן והאחים וכולם נראו מדהים אחד אחד!!

אז לסיכום חשוב לי לתת עצה קטנה... אני יודעת שהתקופה קשה, שהכל לא וודאי וגם ככה חתונה יכולה להיות אירוע סופר מלחיץ!! אז קודם כל אם אוהבים אז הכל מסתדר בסוף ולא משנה מתי ואיפה וכמה.. חשוב להשאר רגועים ומשימתיים ולהתמודד עם כל אתגר בזמנו! תבחרו בספקים טובים שאתם יכולים לסמוך עליהם ותסמכו , אם אתם משלמים כל כך הרבה כסף אין שום סיבה שתדאגו כל מה שחשוב זה שתהנו

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
צילום: ארטיק | Artik
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי+
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
309 ממליצים
Dj לחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal+
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
279 ממליצים
מקום לאירוע
ארטיק | Artik+
ארטיק | Artik
52 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
רב לחתונה
לחתן