הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועם דור
החתונה של נועם דור
קיץ 2019
הפוסט של נועם, חברת הקבוצה הסודית:

אחרי שנעזרתי בקבוצה הזו כל כך הרבה הגיע תורי לפרגן לצוות המדהים שתרם לחתונה המושלמת שהייתה לנו! אני ורועי התחתנו ב11/06/19 בדיוק 5 שנים מהיום שבו הכרנו לראשונה, לאחר 8 חודשים של אירוסין. סגרנו את כל הספקים בחודש-חודשיים הראשונים ואז היה לנו המון זמן לתכנן הכל בנחת. ובכל זאת הזמן טס (לא יאמן שמהחתונה עבר כמעט חצי שנה!!) אפתח ואומר שעבדתי במשך תקופה מאוד ארוכה בבר של גן האירועים הקיו, לכן מאז ומתמיד ידעתי איך תראה החתונה שלי, מה בדיוק אני רוצה ומה הדברים החשובים לדעת.

מקום לאירוע
הנחלה
+

אמאלה איך אפשר לסכם! אומנם בחרנו צוות ספקים מדהים אבל בלי המקום עצמו החתונה לא הייתה נראת אותו הדבר. הנחלה זה המקום לאירועים הקסום והיפה ביותר בארץ!!! הכל מדוייק עד לפרטים הכי קטנים. השירות היה מדהים לאורך כל הדרך בעיקר מול מור וללי המדהימות! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על החתונה ופידבקים על המקום שהיו מדהימים. חוץ מיזה שהמקום יפייפה ולא הפסיקו להחמיא על העיצוב כולם אמרו שהאוכל, הבר והשירות היה מעולה! עכשיו נותר רק להגיד תודה רבה ולקוות שנתראה באירועים נוספים בנחלה, הפעם בתור זוג נשוי! אוהבים מאוד, נועם ורועי!!!

Dj לחתונה
ברנע מיוזיק | Barnea Music
+

האחד והיחיד!!!!! המסיבה הייתה אחד החלקים החשובים מהערב בשבילנו ולכן ידענו שאנחנו לא רוצים להתפשר על דיג׳י. אחרי הפגישה הראשונה עם ערן יצאנו מאוהבים וידענו שהוא הדיג׳י שלנו. מעל הכל, ערן הוא אישיות מדהימה!!! הוא מגיע לחתונה קודם כל בשביל לעשות שמח וליהנות, אחר כך כדי לעשות כסף. בנחלה העמדה של הדיג׳י יחסית מוסתרת אז ערן החליט להקים לעצמו עמדה באמצע הרחבה כדי להיות חלק. ערן יודע לקרוא את הקהל ולדאוג שהרחבה תהיה כל הזמן בשיא. היה אצלנו טירוף ואנשים עד היום לא מספיקים להגיד לי איזה אדיר הוא היה וכמה אנרגיות יש לו (צריך לראות בשביל להבין...)!!

צילום סטילס
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
+

התמונות היו החלק החשוב ביותר עבורנו ולכן לא רצינו להתפשר, ידענו שאנחנו רוצים שעידן יצלם אצלנו מהרגע שראינו את העבודות שלו, כל תמונה יותר יפה מהקודמת!! עידן סופר מקצועי ומעבר לזה הוא מעביר את היום בצורה רגועה וכייפית! קיבלנו המוןןןן תמונות, וכל התמונות פשוט מושלמותת!!! כל המשפחה וחברים הקרובים גם מרוצים מהתמונות וזה מאוד חשוב עבורנו. עידן הוא הבחירה הטובה ביותר ואין מאושרים מאיתנו שהיה לנו את הזכות לעבוד איתו. אוהבים וכבר מחכים לאירוע הבא!!

קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג עלי דפנה
+

עלי דפנה היקרים, היה פשוט אירוע מעולה!!! כל האורחים לא מפסיקים להגיד לנו כמה שהיה להם טעים! העבודה מול ללי הייתה מדהימה לאורך כל התקופה. חשוב לנו לציין גם את עופר שהיה מנהל הקרייטרינג באירוע שהיה מדהים, וגם מלא חברים קרובים סיפרו לנו שהוא דאג להם לכל מיני דברים בזמן האירוע! רצינו לעשות כמה שינויים בתפריט וכל מה שביקשנו קיבלתם בשמחה. חשוב לציין שכל האורחים שנשארו עד הסוף (והיו לנו הרבה) לא מספיקים לדבר על הבורקס של האפטר!!! תודה על הכל! נועם ורועי

מעצבי טבעות

המהממת אחרי החתונה החלפתי את הסיכות של השיער לעגילים מושלמים!

שמלות כלה

קניתי במכירה של גלי את השמלה, לצערי ולשמחתי זו הייתה השמלה הראשונה שמדדתי. כשהגעתי למכירה הייתי בטוחה שאני רק אסתכל אבל השמלה הייתה מושלמת והמחיר היה מעולה כך שלא נותרה לי ברירה

צילום ועריכת וידאו

טוב, יאיר הוא האדם שאתן רוצות לידכן בחתונה שלכן!!!!!! חוץ מזה שהסרט הגיע תוך פחות מחודש (!!!!!!!) ויצא מושלם ברמות קשות (!!!!!) יאיר הוא פשוט הבן אדם הכי כייפי ומצחיק שיש!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עוד ספק שאני חייבת לו את החתונה שלי זאת ענבל המהממת! כשנפגשנו לראשונה הגעתי עם מיליון רפרנסים (תמונות לדוגמא) של דברים שאני רוצה. ענבל הכינה לנו הצעת מחיר במהירות לפי התקציב שלנו – שחשוב לי להדגיש שהיה לא מאוד גבוה יחסית למה שרצינו לקבל. ביום האירוע הגענו לאולם ופשוט נדהמנו!!!!!! העיצוב היה מושלם! ענבל הבינה את הראש שלי ב ד י ו ק לפרטים הכי הכי קטנים. כל דבר נוסף שביקשתי בדרך היא הסכימה מיד ותמיד ניסתה לשמור על גזרות התקציב.

רב לחתונה

רב קליל, מצחיק, מהיר, מרשה הכל והכי חשוב - מצליח לרתק את הקהל במהלך החופה. האורחים לא מפסיקים להגיד לי שהם נדהמו איך כל האורחים היו מרוכזים במהלך החופה!

אטרקציות

בימים שהייתי ברמנית המסך הלבן היה גימיק בתחילת הדרך. ביום שראיתי את זה לראשונה החלטתי שזה יהיה בחתונה שלי, וכך היה! אז לקחנו גם את המגנטים וגם את המסך לבן, כשהמגנטים היה בקבלת פנים (וחלק קצת מהריקודים), והמסך הלבן היה ישר אחרי החופה ובריקודים. האורחים התלהבו בטירוף מהמסך הלבן וכל התמונות שלהם גם המגנטים וגם המסך יצאו מדהימות ואיכותיות בטירוף!!

אטרקציות

אין על צימני, הוא פשוט דמות שאי אפשר להסביר במילים. חוץ מיזה שהוא אמן בלונים מדהים, הוא עובר ברחבה ועושה שטויות עם האורחים. הוא נשאר עד כל כך מאוחר באירוע שנדהמתי לראות שהוא עדיין שם. גם אחרי שהוא כבר פיזר את הבלונים הוא חזר כל פעם עם עוד גימיק לרחבה וזה הוסיף המון!

מעצבי טבעות

אחרי שרועי עשה אצלהם את האירוסין היה לנו ברור שאנחנו חוזרים לשם לטבעות נישואין. צוות מדהים, שירותי ואכפתי. הזמנו טבעות והן לא יצאו בדיוק כמו שרצינו ובלי לחשוב פעמיים הזמינו לנו חדשות שיצאו בול.

מעצבי טבעות

חיפשתי נעל מסוימת מאוד שלא הצלחתי למצוא בשום מקום, אז החלטתי לנסות עיצוב אישי. הוא הכין לי נעל לפי העיצוב שלי וזה יצא בדיוק כמו מה שרציתי.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

עשו אחלה עבודה ובמהירות, אין לי שום דבר רע להגיד עליהם. לקחנו גם את האופציה למתנה באשרי – ממליצה!!

צוות ביוטי # שיער סילביה טובול Silviya hair&styling; # איפור Inbal Margalit #רבנות - רבנות ת״א + אש תל אביב היינו בטוחים שנלך לצהר, אבל בפגישה שלנו עם הרב הוא אמר לנו שרבנות ת"א נהיו מאוד קלילים כי הם מנסים להילחם בצהר ש"גונבים" להם לקוחות וכך היה. בגלל העבודה שלי לא הסתדר לי עם השעות של הדרכת הכלה שלהם ודרך הקבוצה המדהימה הזו שמעתי על אש ת"א – ארגון שעובד עם הרבנות (לא בכל עיר), ועושים הדרכת זוגיות בשעות הערב ושישי עם מדריכים חמודים וקלילים. תוך שעה אתם בחוץ וזה הכי בקטנה שיש. # טיפ קטן - הזמנו מליון דברים מעלי אקספרס בידוק בתקופה הזו של השנה בבלאק פריידי/יום הרווקים הסיני וכו - שווה מאוד וממליצה לנצל את ההנחות! אם יש למישהו שאלות נוספות בשמחה!! ## ולסיום הטיפ הכי הכי חשוב שלי אליכם- תהנו מהיום הזה! ומכל הדרך! זה יום מדהים שעובר בטילללל וקל מאוד לשכוח את זה ולהיכנס ללחץ ולפחדים. זה היום שלכם ואל תתנו לשום דבר להרוס אותו. בסופו של דבר הזיכרון האמיתי זה החוויה שלכם ושל הבן זוג מהיום הזה ♥♥ זהו, אפשר שוב?

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועם
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועם
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קייטרינג עלי דפנה+
קייטרינג עלי דפנה
415 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הנחלה+
הנחלה
517 ממליצים
מקום לאירוע
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
ברנע מיוזיק | Barnea Music+
ברנע מיוזיק | Barnea Music
761 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
מעצבי טבעות
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
אטרקציות
אטרקציות
מעצבי טבעות
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה