לוגו

יורדי הסירה 1, תל אביב
03-544-1311
19 ממליצים

בחלל היסטורי ממש על חוף הים, מטרים ספורים מרחש הגלים והאוויר המלוח תמצאו את יורדי הסירה. לוקיישן אורבני לאירועים מלאי סטייל עם מטבח פתוח מלא טעמים וריחות משגעים, ותפריט בוטיק ייחודי. המקום המושלם לאירועים מכל הסוגים, שכולם מלאי יופי ופשוט בלתי נשכחים.

חפשו ממליצים/ות שדומים/ות לכם או שהתחתנו בסגנון שלכם
סינון המלצות לפי איש צוות:
כולם
החתונה של נטלי ורון
20.06.22
Natalie Galuk
מדהימים!!! דודי היה תותח עזר,היה קשוב, שמענו פידבקים מהאורחים על האוכל הטעים והשירות המעולההה. יצאנו מרוצים מאוד! מגיע לכם מלאאאאא פירגונים ❤️
החתונה של חגית ומיכאל
17.06.22
Hagit Hana Weinberg
מקום איכותי ומקצועי! אוכל מעולה, עיצוב ברמה, מנהל אירוע מנוסה ומיומן, מתים לבוא להיות אורחים!
נותני שירות נוספים
איפור
אלי חורי
החתונה של ניצן ומתן
06.06.22
Nitzan Zilberstein
מהרגע הראשון ניתנה לנו תחושה של מקצועיות ובטחוו לקראת היום המיוחל. לאורך הדרך פגשנו יחס אישי , משפחתי, סבלני ומקצועי של אנשים שמבינים ואוהבים את מה שהם עושים . קיבלנו תגובות מכל קשת המוזמנים על כל פסיק ממהלך האירוע. החל מהמיקום, החניה, השרות האדיב והמקצועי , האוכל שניתנה בו המון מחשבה ויצירתיות המשך
החתונה של רונה אלדד
21.11.21
Rona Eldad
היה מדהים. תודה רבה
החתונה של דניאל
04.11.21
Danielle Sin
מקום מושלם! אוכל טעים בטירוף אין אחד שלא החמיא לנו על האוכל והמחמאות לא מפסיקות 😊 הלוקיישן על הים המקום נראה סוף הדרך ומעוצב ברמה הכי גבוהה שיש. האקוסטיקה מעולה אנשים יוצאים בלי צילצולים באוזניים וניתן לדבר אחד עם השני בשולחנות בלי לצעוק. אנשים יושבים בנוח לא צפוף למות ממש מרווח ונעים. מזגנים המשך
החתונה של מאי ורותם
22.10.21
התחתנו בשישי בצוהריים ביורדי הסירה הצוות הבעלים וכל נותני השירות היו אדיבים וקשובים אלי ו מאוד!! ברצוננו להמליץ בחום לכל הזוגות העתידיים מקום מדהים עם שירות מדהים ואוכל מדהים ❤️
החתונה של דורין
14.10.21
Dorin Bendavid
היה פשוט מושלם. חיפשנו את המקום הכי שווה בתל אביב והגענו ליורדי הסירה. כשהגענו קיבל אותנו שאנן שאין כמוהו, שאנן ליווה אותנו לאורך כל הדרך, נענה לכל בקשה שהייתה לנו ובזכותו כל מה שדימיינו התממש. ערב הטעימות הרגיש כמו מסעדת שף ולא ברמת קייטרינג של אולם, האוכל היה כל כך טעים שלא ידענו מה לבחור. היו המשך
החתונה של אניטה ואריאל
07.07.21
את האולם בחרנו מארהב רק על סמך תמונות והמלצות. מאוד חששנו מהפעם הראשונה שנראה את האולם. אבל מהרגע שנחתנו בארץ לקראת החתונה, צוות יורדי הסירה התנהל בצורה מקצועית, אדיבה ואישית. גם ערב החתונה עבר ללא דופי עם המון פידבקים חיוביים מהאורחים שלנו! התייחסויות טובות רבות היו על האוכל וקונספט המטבחים המשך
החתונה של מור ויותם
02.07.21
Mor Ben Nun
אני אתחיל ב״ואוו״! ל״יורדי הסירה״ הגעתי ממש בטעות. הייתי אמורה להתחתן ביולי 2020 באולם אחר, אך בעקבות הקורונה וההתנהלות הלא נעימה של האולם המקורי החלטתי לבטל את החתונה. ואז בחיפוש קצר בגוגל פתאום ראיתי את ״יורדי הסירה״. קצת הייתי בטראומה מההתנהלות של בעלי האולמות באופן כללי והייתי סקפטית. זוכרת המשך
החתונה של לינוי וברק
01.07.21
Linoy Ekron
אין מילים לתאר את החוויה המדהימה שעברנו ביורדי הסירה.