הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביב וענבר
החתונה של אביב וענבר
אביב 2023
הפוסט של אביב, חברת הקבוצה הסודית:

כללי:

התחתנו ביום חמישי ה4.5.23 באולם יורדי הסירה בנמל תל אביב.

כותבת פה פירוט על הספקים שעשו לנו את היום הזה להכי מושלם שיש ומצרפת תמונות 

מקום לאירוע
יורדי הסירה
+

אהבנו את הלוקיישן (תל אביב על הים) שהיה מושלם בשבילנו כזוג תל אביבים עם אורחים מתל אביב-הרצליה-רמת גן, העיצוב של המקום מהמם ובכללי התחברנו לווייב.

קבלת פנים וחופה על הדק בחוץ ליד הים, אוכל מעולה של השף אביב משה ומטבח פתוח.

שמלות כלה

שמלה שנייה - השמלה המושלמת שידעתי מההתחלה שאותה אני רוצה!, לא משנה כמה חיפשתי אלטרנטיבות זולות יותר במקומות אחרים, שום דבר לא השתווה אליה בעיניי. אז בסוף חזרתי אליה ואני שמחה שעשיתי את זה.

צילום סטילס

אלוף האלופים !!! הכי מקצועי ומהיר בעולם, שלח לנו את כל התמונות שבועיים וחצי אחרי החתונה- אין כיף כזה! (חשוב לציין- ההתחייבות שלו היא ל45 ימי עסקים אבל כמו שאפשר לראות אם מתאפשר לו הוא לא מחכה ומורח לרגע האחרון)

אהבנו את הסגנון שלו. היה כיף ונעים איתו לאורך כל היום, משרה רוגע וביטחון, ניהל את היום בצורה מדהימה, היה זמן להכל והוא דאג לדברים שלא היינו חושבים עליהם בכלל! והתוצאות מדברות בעד עצמן 

בנוסף חשוב לי לציין ש3 ימים אחרי החתונה הוא שלח לי טיזר של איזה 100 תמונות שגם היה כיף לקבל כל כך קרוב לאירוע.

Dj לחתונה
עומר אוסדון
+

עומר המלך שלנו ! הרים את הרחבה ועשה לנו מסיבה מטורפתתת. ידע להתאים בכל רגע את הסגנון המתאים לאוירה ולאנשים. לא הפסקנו לקבל מחמאות עליו אחרי החתונה. הרחבה נשארה מלאה עד השנייה האחרונה.

צילום ועריכת וידאו

היה מדהים ונעים לאורך כל היום, עבד מעולה עם הצלם סטילס. עדיין לא קיבלנו את התוצרים ולכן אין לי הרבה לפרט בינתיים

עיצוב שיער

בחור מושלם מקצוען ונעים בטירוף!. השיער לא זז לי למרות שהיה יום חם ורוח בקבלת פנים על הים. ברמה שלא היה צריך טאצ׳אפ בכלל לפני החופה. פתר קרייסס שיער של מלווה שלי (היה לה מעצב שיער אחר) ביום האירוע ולא הסכים לקחת תשלום על זה!

**טיפ ממני מי שלוקחת את אסף אין צורך בליווי טאצ׳אפ שיער לאולם, השיער לא זז חבל על הכסף אלא אם את רוצה ליווי להחלפת תסרוקת

איפור

מאפרת טבעי ועדין, קבעה איתי פגישה פרונטלית לפני החתונה בעיקר לראות מה עובד על העור ולהתאים איפור עיניים (זה לא בדיוק איפור ניסיון אלא יותר התאמות וחשוב לציין שזה היה כלול במחיר)

היא ואסף (המעצב שיער) יחד צוות מנצח. גרמו לי להרגיש הכי יפה שלי, לא הפסקתי לקבל מחמאות.

אטרקציות

היה כמו צלם סטילס נוסף, תמונות באיכות גבוהה, תפס רגעים מהממים בחופה ובכלל. הביאו לנו בסוף האירוע חבילה ענקית של מלא מגנטים רגילים ומוגדלים שהם הכינו לנו ועוד 2 בלוקים עץ עם תמונות.

מקום התארגנות - תל אביבה האוס

פנטהאוז מושלם במרכז תל אביב, מואר מרווח ונותן מענה לכל מה שכלה צריכה בהתארגנות!

יש חדר למלוות, חדר לכלה, מראות כסאות בר ופינות נוחות לספקים לעבוד, המקום מעוצב מהמם ומואר ככה שהוא מושלם גם לצילומים. הן מציעות חבילה שכוללת אירוח מדהים - אוכל שתייה ומלא פינוקים. לא צריך לדאוג לכלום רק להגיע ולהנות מהיום שלך.

**חשוב לציין שהמקום ללא לינה

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
יורדי הסירה+
יורדי הסירה
80 ממליצים
מקום לאירוע
עומר אוסדון+
עומר אוסדון
73 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
עיצוב שיער
איפור
אטרקציות