הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אדוה ורקר
החתונה של אדוה ורקר
קיץ 2018
הפוסט של אדוה, חברת הקבוצה הסודית:

רון ואני התחתנו ביום שני ה-11.6.18, אחרי 7 חודשי אירוסין. אישרו הגעה 445, התחייבנו ל-400, הגיעו 411. בחודשים הראשונים ממש לא נהניתי מההכנות והייתי לחוצה בטירוף (מלא לילות לבנים מרוב מחשבות יתר), וככל שהחתונה התקרבה הבנתי שצריך לשחרר ולהינות גם מהדרך, אז תשחררו מהרגע הראשון כי הכל מסתדר בסוף! אמליץ כאן רק על הספקים שהיינו מרוצים מהם ב-100%:

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

מקום מהמם, התנהלות נעימה, שירות מעולה ואוכל מדהים (הקייטרינג המופלא של טעם וצבע). זו כנראה היתה הבחירה הכי מוצלחת שלנו בחתונה! האורחים ממש עפו על המקום! מומלץ מומלץ מומלץ!

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

אוכל ושירות מעולים! קיבלנו רק שבחים עד כה. הזמינות והנכונות של עדי שניהלה את הכל מטעם הקייטרינג, לצד רמת האוכל והשירות היו מפתח להצלחה!

שמלות כלה

הסטודיו של תמר היה המקום הראשון והיחיד שראיתי. בהתחלה קניתי אצלה שמלה במכירה של קולקציות קודמות, ואחרי כמה זמן התחרטתי. חששתי שלא יהיה מה לעשות כי כבר שילמתי את כל הסכום על השמלה ועשו לי תיקונים. אבל תמר המקסימה הציעה שנעבור להשכרה, והייתי צריכה רק להוסיף את ההפרש שנשאר.

לחתן

בירושלים. יחס חם, חליפות מדהימות, מבחר גדול ואיכות ממש טובה. המחיר גבוה יותר משאר המקומות שבדקנו, אבל היה שווה את זה :)

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הלן, מעצבת הבית של "הגן בשפיים". הלן לוקחת מחיר ממש הוגן, ומלבד העיצוב של הגן, היא גם עשתה לנו עמדת ברכות בכניסה ועציצים מהממים כמתנה לאורחים. לא תיארנו לעצמנו שהתוצאה תהיה כזאת מדהימה! הלן גם עשתה לי במתנה זר כלה ופרח לדש של החתן :)

אטרקציות

בת"א, בניהולה של שרון המקסימה. רון ואני ידענו שאם אנחנו כבר עושים ריקוד אז לא נרצה סלואו רגיל ופשוט. שנינו מאוד אוהבים לרקוד אבל לא היה לנו שום רקע מקצועי, אז לקחנו 12 שיעורים אצל שרון. באמצע הדרך רצינו לפרוש בגלל חוסר זמן, מרחק מת"א וחשש שלא נצליח באמת לרקוד כמו שצריך. אבל שרון לא ויתרה לנו, עודדה אותנו להמשיך ועשתה לנו ריקוד מהמם שגרף מלא מחמאות! אבל מעבר להכל זה פשוט היה כיף - נהנינו מהשיעורים עצמם, מהחזרות בבית וכמובן ממהפתעה שעשינו לאורחים. מומלץ ביותר! (מצרפת כאן גם את הוידיאו של הריקוד).

Dj לחתונה
אלון משה חי מוסיקה לאירועים
+

אלון משה חי. הוא עולה כאן הרבה ולא לשווא. אלון פשוט מדהים, הוא הפך את החתונה שלנו למסיבה מטורפת, ומעבר לזה - היחס שלו לאורך כל הדרך היה פשוט מדהים!

רב לחתונה

דורון זיידי הלוי. הגענו אליו דרך "צהר" ונפגשנו איתו בבית שלו בהרצליה. דורון ממש מקסים ומסביר את כל מה שצריך לדעת על התהליך ועל החופה והכתובה. הוא אפשר לנו לעשות את החופה ממש כמו שרצינו: אני נתתי לבעלי טבעת ושנינו הקראנו אחד לשני דברים שכתבנו (ממליצה ממש לעשות את זה, זה הופך את החופה להרבה הרבה הרבה יותר מרגשת וייחודית!)

איפור

חיה בוסקילה. חיה איפרה את אחותי בחתונה שלה, ומאותו רגע ידעתי שהיא תאפר גם אותי בחתונה שלי. לחיה יש ידי זהב, ולדעתי היא אחת המאפרות הכי טובות בארץ. סמכתי עליה בעיניים עצומות ויצאתי הכי מרוצה שיש! האיפור שלי נשאר ממש כמו שהיה בהתחלה, עד כדי כך שהתבאסתי להוריד אותו אחרי שהחתונה נגמרה ;) ***חשוב לדעת: 1) חיה גרה בדרום ובד"כ לא מגיעה צפונית לת"א, אבל עשיתי הכל כדי שהיא תסכים להגיע לשפיים ובסוף היא הסכימה לחרוג מהרגלה. 2) גם כרמל וגם חיה לא עושות פגישות ניסיון, אבל שתיהן הכי מקצועיות בתחומן, ככה שכל מי שתסגור איתן יכולה להיות רגועה!

איפור

לכרמל הגעתי כשחיפשתי המלצות על מומחים לתלתלים, והיא לגמרי עונה על ההגדרה הזאת. מעבר לאנרגיות החיוביות שהיא מביאה איתה להתארגנות, היא פשוט מקצועית ותותחית! היא עיצבה את השיער שלי, של אמא שלי, שתי אחיות, חברה ובת דודה, וגם איפרה את אמא של בעלי, וכל זה בלי טיפת עזרה! כולנו יצאנו הכי מרוצות שיש, והשיער שלי לא זז מילימטר!

מקווה - לצפוניות שביניכן (אבל ממש), אני ממש ממליצה על המקווה בשכונת יפה נוף במעלות. הבלנית מרים זגורי פשוט מדהימה. היא מנהלת את המקווה כמו ספא, נותנת יחס חם ואוהב, מסבירה לאט וברור והיא אפילו השתתפה בחגיגה עם בנות המשפחה שהגיעו איתי. ועוד משהו קטן לסיום: בהסתכלות לאחור, לא הכל היה מושלם, אבל זה היה היום הכי כיפי ומדהים שחווינו. אני אישית הרשיתי לעצמי להשתחרר ולא לדאוג משום דבר (משהו שמאוד לא אופייני לי), מהרגע הראשון שקמתי בבוקר ועד סוף החתונה. טיפ קטן: ביום והלילה שלפני החתונה תעשו רק דברים מרגיעים ולכו לישון עם מישהו שירגיע אתכן ויעזור לכן להירדם (בין אם זה החתן או אחות/חברה טובה). אני התחלתי את היום שלפני החתונה במסאז' טוב, ואח"כ ביליתי את כל היום עם בת דודה שלי שבאה לישון איתי במלון, לקחה אותי לראות את השקיעה בים ואז ארוחת ערב. ישנתי מצוין בלילה שלפני :) מזל טוב לכולן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדוה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדוה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדוה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדוה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדוה
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
142 ממליצים
מקום לאירוע
אלון משה חי מוסיקה לאירועים+
אלון משה חי מוסיקה לאירועים
11 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
לחתן
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
Dj לחתונה
רב לחתונה
איפור
איפור