הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאשה סמולר
החתונה של מאשה סמולר
קיץ 2018
הפוסט של מאשה, חברת הקבוצה הסודית:

כי הגיע הזמן להחזיר לקבוצה המהממת הזאת ולפרגן לכל הספקים הבאמת מעולים שהיו לנו... קודם כל חשוב לי להגיד שבקבוצה הזאת יש מאגר אדיר של מידע, פשוט הכל. לחצן החיפוש היה החבר הכי טוב שלי בתקופת ההכנות ובשלב הלבטים בין הספקים. באמת שאין דבר שלא ניתן למצוא פה, ואני הכי ממליצה לנצל את זה לטובת ארגון החתונה. הטיפ השני שלי למי שמחפשת אופציות להוזיל את כל העסק- כל גני ואולמות האירועים מציעים דילים של הרגע האחרון כדי לסגור חורים שיש להם בחודשים הקרובים. אנחנו תכננו חתונה בחודשיים וחצי וזה לגמרי הספיק. במידה ואתם זוג ספונטני ואין לכם חזון או מגבלות ספציפיים- לכו על זה בלב שלם. חסך לנו חודשים של דאגות, ויכוחים ולחץ, ואפשר לנו להישאר במסגרת התקציב ועדיין לבחור בגן האירועים שאהבנו.

Dj לחתונה

עופרי גופר היה הדיגי שלנו מטעם מוזיקה פלוס, כבר מהפגישה הראשונה היה ברור שעופרי יודע את העבודה, בעל ניסיון עשיר, ואין שיר או סגנון שהוא לא מכיר לעומק. כמו כן נתן לנו הרבה המלצות וכיוונים לבחירת שירים במהלך החתונה. בחרנו בעופרי כי יצאנו בתחושה שהוא יוכל להרים את כל האורחים שלנו עד שלא נוכל יותר לעמוד על הרגליים, וכך היה:)

שמלות כלה

אביטל ההורסת עשתה לי את שמלת חלומותיי מאפס בחודשיים וחצי. היא פרפקציוניסטית, קפדנית, עניינית ותמיד עושה הכל עם חיוך. אצל אביטל היחס הוא אישי ואין דבר כזה שהיא לא נמצאת במדידה. התופרות שלה פשוט מדהימות (שרה המושלמתתת), והיא עשתה הכל כדי שאהיה מרוצה והשמלה תצא מושלמת. אמא שלי לגמרי התאהבה בה ואני ממליצה מכל הלב!!

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

לא סתם רוב הבנות בקבוצה ממליצות, ואני מצטרפת. מגוון מהמם ויחס טוב.

צילום ועריכת וידאו

היה שקט מאוד ולא הורגש לאורך האירוע והביא לנו תוצר בדיוק כמו שביקשנו. לוקח מחיר מאוד סביר ביחס לשוק ולמה שבדקתי, והסרטונים שלו באיכות גבוהה מאוד. היה לו מאוד חשוב שנהיה מרוצים כי לא רצינו את החבילה הרגילה אלא משהו עם התאמות. ממליצה ממש.

מקום לאירוע

מושלם, אין מילים אחרות כדי לתאר. החל מהגן עצמו, בפעם הראשונה שדרכנו שם יצאו לנו העיניים מרוב יופי, והיה לנו ברור ששם אנחנו רוצים להתחתן, המשיך בערב הטעימות של קייטרינג "טעם וצבע" שהיה ערב ברמה גבוהה יותר מכל מסעדה שביקרנו בה, ונגמר בשירות של אנשי הצוות במהלך החתונה שהיה פשוט ללא דופי. כל מה שהובטח לנו יצא, האירוע תקתק ללא תקלות, ואנשי הצוות של הגן פשוט עשו הכל כדי שהאירוע יהיה מושלם וכדי שלא נדאג. עכשיו אנחנו רק מחכים שאחד החברים שלנו יתחתן שם כדי לחזור:)

אטרקציות

תמונות מהממות, מגנטים מהממים, הצלם בא עם מלא אנרגיות וחיוכים לאורך כל הערב ועשה לנו מלא כיף. התבססנו על המלצות של חברים ועל המגנטים הכי יפים שהיו לנו בבית כדי לבחור.

איפור
אנה שוחט | איפור
+

אנה מצויינת, מקצועית ותקתקנית. השרתה אווירה מעולה ביום החתונה, עשתה לי איפור ושיער, ואיפרה גם את אמא שלי. אנה הרגיעה אותי מאוד והיה לי ברור שביום החתונה אני אצא מרוצה, גם אם נצטרך לעשות תיקונים (מה שלא נדרש בסוף). בתור אחת שלא מרבה להתאפר בכלל, אנה איפרה אותי בצורה טבעית אך נוכחת ויפה. לגמרי הרגשתי אני ביום החתונה וזה היה לי הכי חשוב:)

רב לחתונה

כל מי שנמצאת פה ורוצה רב קליל, נעים, שמסכים לכם לדבר בחופה ולבת הזוג להעניק טבעת- כל אלו בקשות לגיטימיות לחלוטין שהרבנים של צהר ישמחו לקבל, ולערוך לכן חופה בדיוק כמו שתבקשו. אצלינו החופה ארכה 14 דקות וההתנהלות מול הרב יובל הייתה מדהימה לאורך כל הדרך ואין לי מספיק מילים לתאר כמה אני מאושרת שנתנו לצוהר למצוא לנו רב. פשוט חוויה אדירה ומרגשת, ומשפחה (משפחת גלאס) נדירה שאני שמחה כל כך שהכרנו. עידן בן זוגי התאהב בהם לאחר המפגש עד כדי כך שהוא רצה גם לבוא להדרכת הכלה.

צילום סטילס
דימה וזינוביץ' צילום | Dima Vazinovich Photography
+

דימה מבחינתי היה ספק שסגרתי על בטוח, ותמיד רציתי שהוא יצלם אצלי בחתונה. לפגישה איתו נסענו רק כדי שבן זוגי ייראה את העבודות שלו וישתכנע גם. לא היו לי דאגות בשום שלב ובאמת שהתוצאה עלתה על הציפיות. דימה מקצוען, דייקן ושם לב לכל הפרטים, ורואים שהוא פשוט יודע את העבודה. הצליח להוציא תמונות הורסות אחת אחת מזוג שלא מרבה להצטלם ביומיום. מעבר להמלצה החמה שלי עליו (אין בכלל מה להתלבט), התמונות מדברות בעד עצמן.

הזמנות לחתונה ומיתוג

בתל אביב. גילוי נאות- אבא של חברה טובה. אבל אני חייבת להגיד שאני ממליצה בחום למצוא איזה בית דפוס קטן לא ללכת בהכרח לחברות הגדולות. השירות הרבה יותר אישי, מאוד חשוב לו שהכל ייצא מושלם והוא פדנט ברמות. ממליצה כל כך!!

מעצבי טבעות

מהממת ומשקיענית, עשתה לי זר הורס בדיוק לטעמי

תכשיטים ואקססוריז

זול, מהיר, קיבלנו את מה שרצינו. איזה כיף שלא צריך לנסוע לתל אביב בשביל כל דבר :)

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מרוצה, התנהלות טובה.

# אלכוהול: Paneco פאנקו פגז. מחירים הכי טובים בשוק ושירות מהיר # קצת DIY: לא לקחנו עיצוב. קניתי וילון פיירילייטס לחופה וכמה שרשראות פיירילייטס לקישוט העצים בגן שחברים עזרו לנו לארגן. את עיצוב ההזמנות עשיתי לבד בפוטושופ על בסיס ערכת עיצוב שקניתי באתר /https://creativemarket.com ועל בסיס אותו עיצוב הכנתי בעזרתה של חברה שלטים לאימוץ של חתולים וכלבים שהנחנו על כל מרכזי השולחנות. חייבת להגיד שזה רעיון נפלא שבמקרה נתקלתי בו פה בקבוצה (לצערי לא זוכרת של מי) ונשארו לי כ20 יחידות למסור באהבה למי שתרצה להשתמש בזה גם בחתונה שלה. תודה לקבוצה ההורסת על כל העזרה! תהנו מהיום הזה, תשחררו ואל תשכחו מה מטרת כל העניין♥♥♥

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
צילום: דימה וזינוביץ' צילום | Dima Vazinovich Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דימה וזינוביץ' צילום | Dima Vazinovich Photography+
דימה וזינוביץ' צילום | Dima Vazinovich Photography
92 ממליצים
צילום סטילס
אנה שוחט | איפור+
אנה שוחט | איפור
67 ממליצים
איפור
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
צילום ועריכת וידאו
מקום לאירוע
אטרקציות
איפור
רב לחתונה
צילום סטילס
הזמנות לחתונה ומיתוג
מעצבי טבעות
תכשיטים ואקססוריז
ניהול אירוע ואישורי הגעה