הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה ואיתי
החתונה של נועה ואיתי
קיץ 2018
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט קרדיטים** אז עברו כמעט שלושה חודשים מאז החתונה שלי ושל איתי והחלטתי שהגיע הזמן לפרגן לכל הספקים המושלמים שהפכו את היום הזה למדהים עבורנו!

Dj לחתונה

עפרי גופר היה פשוט מדהים לאורך כל התהליך! אנחנו באנו למוסיקה פלוס אחרי המלצה מבית על הים ואחרי שחשבנו בתחילה ללכת על די ג׳יי אחר ופשוט עפרי הוא זה שכבש אותנו ולא היה לנו ספק שאנחנו רוצים שהוא יהיה בחתונה שלנו. עוד במהלך החתונה אורחים לא הפסיקו לבוא ולהחמיא על עפרי ואנחנו לא יכולים להיות שמחים יותר מהבחירה שלנו!

מקום לאירוע
בית על הים
+

בסך הכל מאד אהבנו לעבוד מול בית על הים, המקום מהמם, האוכל טעים והרמה גבוהה באופן כללי. לעיתים לאורך הדרך הרגשנו שלא תמיד מתחשבים בנו אך בהחלט היינו מרוצים מרבית הזמן ונשמח להמליץ על בית על הים לכולם.

שמלות כלה

שירן הייתה מקסימה לאורך כל הדרך והייתה קשובה לכל מה שרציתי! לא יכלי לבקש חוויה טובה יותר או שמלה יפה יותר! ממליצה בחום!

איפור

שלי הייתה מקסימה, היה תענוג לפגוש אותה והאיפור לא זז לאורך כל האירוע!

עיצוב שיער

אין בן אדם בעולם שהייתי רוצה לפגוש בחמש בבוקר חוץ מדנה! היא מקסימה, נעימה ומקצועית והשיער היה מושלם כל האירוע! חוויה נהדרת באמת!

קייטרינג ושירותי בר

האוכל היה מעולה והם היו הכי נעימים ועוזרים- גם כשהחלטנו להחליף כמעט את כל התפריט הם היו קשובים וכל המנות יצאו מדהים.

צילום סטילס

Amir Yakoby עדשה רחבה- היה תענוגגג לבלות עם אמיר את היום! התמונות יצאו מושלמת אבל גולת הכותרת היא התקציר שיצא הכי מגניב והכי אנחנו בלי טיפת קיטש (אשמח לשלוח קישור למי שתרצה).

אטרקציות

כפיר הכי מקסים הצילום היה סופר מקצועי והמגנטים יצאו באיכות מעולה ובעיצוב מהמם! המון אורחים פנו אליי אחרי החתונה וביקשו לברר על כפיר.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב היה הדבר שהכי הסתבכתי איתו, רציתי עיצוב צבעוני ובולט אבל בתקציב שפוי. דיברתי עם בערך עשר מעצבות לפני שהגעתי אל שירי שהייתה כל כך קשובה אליי ועשתה בדיוק מה שרציתי בתקציב הוגן לגמרי.

מזל טוב לכולן!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
מקום לאירוע
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים