הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יובל ורואי
החתונה של יובל ורואי
אביב 2023
הפוסט של יובל, חברת הקבוצה הסודית:

נעזרתי המון בקבוצה ואני אשמח להחזיר בהמלצות שאת חלקם מצאתי כאן!

התחתנו בחתונת ערב בגן שפיים ב-7.5.2023.

התחייבנו ל-290 הגיעו 315.

אתחיל מנימה אישית,

תהנו מהיום הזה הוא עף כל כך מהר! והוא עוצמתי ומחבר ומחזק את כולם יחד תנצרו את הרגעים האלה!

מבחינת ספקים:

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

הגן הכי הכי בארץ! הגן בשפיים - שמרגע הראשון ידעתי שיהיה הגן שלנו. המקום מהמם בפנים וכמובן מבחוץ, המקום היה כל כך קסום וכולם ממש ממש התלהבו! הבר בפנים מעוצב מושלם וגם השולחנות והתאורה בחוץ הופכת הכל למיוחד במינו!

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

הקייטרינג הכי טוב בארץ! בניצוחו של עמית קאופמן, אין אורח שלא החמיא על האוכל.. מעמדת דג אסייתי מיוחדת, עד עמדה מקסיקנית, פוקצ'ות איכותיות, סלטים משובחים ועיקריות וסוף הדרך!!!!

Dj לחתונה

האחד והיחיד. ההמלצה הכי טובה שקיבלתי מהקבוצה הזו! מהרגע הראשון השיחה בטלפון התאהבנו. טל אמן בחסד! מקצוען ברמות הכי גבוהות שיש. לא מדובר בעוד תקליטן בנאלי, פה תקבלו את כל השירים הכי שווים מכל הזמנים בשילוב ובטיימינג המושלם. מעבר למוזיקה המהממת, טל פשוט כייפי ומקסים דיברנו איתו עד הרגע של החתונה עדכנו שירים והוא נענה מושלם למשימה. אם סבתא שלי בת 80 שתהיה בריאה! רקדה על סוף האירוע אתם יכולים לדמיין איך היה.

צילום סטילס

אופיר יונה חבל שהשם שלו לא עולה פה יותר. אופיר, עם הרוגע, השלווה, הנועם והחן העביר לנו צילומי זוגיות מושלמים, יחד עם צילומים עוצרי נשימה באירוע! אופיר עשה לי את היום הזה לרגוע, מאושר וכייפי. אין שמחה ממני שבחרנו בו.

איפור

מושלמתתת. עשתה לי איפור עדין ויפה ושיער מושלם! אלכס פתחה לי את יום ההתארגנות בצורה מושלמת, כל כך נעימה עדינה מתקתקת. בחלומות הכי ורודים שלי לא דמיינתי שככה אראה. ממליצה בחום!

*רב/עורך טקס- גדי רביב. התלבטנו הרבה בשאלת הטקס/רבנות/דת(תכלס יותר אני חחחח). דיברנו גם עם רבנים שמחתנים ברבנות, גם עם ארגונים אלטרנטיביים ובסוף החלטנו על התנועה הרפורמית וטקס דתי ביתי בבית (לאור ספירת העומר) והגענו לרב גדי. היה לי חשוב שנכלול בעיקר אלמנטים מהחופה היהודית המסורתית אבל עם טוויסט של ברכות של המשפחה. לא היה אדם אחד שעיניו נשארו יבשות באירוע! הברכות יחד עם ההנחייה של גדי היו מדהימות! ממליצה בחום!
 

*התארגנות- מלון שפיים. כל מי שמתחנת בגן בשפיים מקבלת לילה במלון. המלון מהמם, יש אווירה קיבוצית כייפית, חדרים נעימים וגדולים מספיק. ומה יותר כיף מלסיים ערב חתונה וללכת כמה צעדים ישר לחדר?

*הזמנה- עיצבתי לבד בקנווה! ויצא מהמם!

*לירן מגנטים @ההוא של המגנטים - היה מקסים ומהמם, צילם תמונות יפות ואיכותיות. עיצבנו יחד מסגרת לתמונה ועד שלא יצאה כמו שרצינו עיצב לנו שוב ושוב. מעבר לכך, היה זמין כל האירוע וגם לפני לכל שאלה ובקשה.

 

אם יש לכן שאלות, התייעצויות, ומה לא, אני פה!

 

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
142 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור