הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שובל ואיתן
החתונה של שובל ואיתן
אביב 2023
הפוסט של שובל, חברת הקבוצה הסודית:

אני ואיתן התחתנו בגבעה בברנר ב26.3.23 עם כמעט 700 אורחים 

אני באמת ממליצה מכל הלב על הספקים שבחרנו והיה לנו ערב מדהים!!!!

מקום לאירוע
הגבעה
+

וואו וואו ושוב וואו!!!!!

הבחירה הכי טובה שלנו, הגענו לגבעה אחרי סיבוב בכל רחבי המדינה. היה לנו קצת קשה עם המשפחות וברגע שהגענו לגבעה התאהבנו!!! המקום מדהים ביופיו, נראה כמו יער פיות שלא נגמר, האוכל מטורף!!!

האנשים שם מדהימים אחד אחד וכל פעם נהננו לבוא לשם, הם זרמו איתנו על כל בקשה ועשו הכל כדי שנהיה מרוצים! והיינו לא קלים בכלל

ומעל הכל, רעות מנהלת ההפקה של הגבעה, הייתה מנהלת האירוע שלנו ואין מילים, באמת עשתה הכל מהכל, דברים שהרגישו לנו שהרבה מעבר לתפקידה, דאגה לנו בכל שלב מכל כיוון וליוותה אותנו יד ביד, אנחנו מכורים אליה והיום הזה בחיים לא היה נראה ככה בלעדיה! אז לכל כלות הגבעה לעתיד- אין צורך במנהל חיצוני אם יש לכם רעות!!!! ובכללי כל צוות ההפקה והניהול שם מדהים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Flowers Mood
+

אופיר המדהימה ואדלין שעובדת יחד איתה עיצבו לנו את האירוע. באנו עם תקציב מוגדר שחשבנו שלא יהיה יותר מדי מה לעשות איתו בהתאם לכמות האנשים האסטרונומית שהייתה לנו (כמעט 700 אורחים), ואופיר ואדלין עשו הכל כדי שנהיה מרוצים במסגרת התקציב, באו לקראתנו וסחטו את מה שהיה אפשר כדי שיהיו כמה שיותר סידורים. האולם היה וואו, והחופה הייתה עוד יותר וואו והן הפתיעו אותי גם בזר מתנה ובשילוב של הורטנזיות בכל העיצוב (הפרח הגדול שמורכב ממלא פרחים קטנים) שהחלטנו לא להוסיף משיקולי תקציב. מדהימות! 

Dj לחתונה
מור דהרי | Dj
+

טוב אני לא יודעת איך אפשר בכלל להסביר מה זה הדבר הזה שנקרא מור דהרי, אבל אם יש מישהו שעשה לנו את האירוע ובאמת מלא קרדיט הולך אליו- זה מור. שמענו על מור מהמון אנשים, אבל בחיים לא היינו באירוע שהוא תקלט. הלכנו על עיוור ומהפגישה הראשונה זה פשוט הרגיש שזה זה. בן אדם קורע, גורם להרגיש הכי בנוח בעולם, ובאמת פשוט עילוי בתחומו. אנחנו מעריצים. התחתנו ביום ראשון והרחבה הייתה מפורקת עד 2 בלילה, והכל בזכותו (ובזכות האורחים המדהימים שלנו כמובןן). אני באמת חושבת שחתונה קמה ונופלת על דיג׳יי, ומור פשוט עשה לנו את החתונה. שרופים מאוהבים קשות!!!!!! המלצת זהב!

שמלות כלה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
+

לירון המדהימה! חיפוש השמלות היה הדבר שהכי חששתי ממנו. אני לא קטנה, ויש לי חזה מאוד גדול. היו המון מקומות שצלצלתי אליהם ושאלתי אם יהיו לי שמלות למדוד ואמרו לי ״את תצטרכי לדמיין״. לירון קנתה אותי ב״יש פה הכל מהכל, בואי״. ובהחלט יש בממלכה שלה הכל מהכל, בכל המידות בכל הגזרות, הרגשתי הכי יפה בעולם ובכללי כל תהליך התפירה והמדידות איתה, עם התופרות ועם שקד המדהימה שעובדת בסטודיו היו הכי נעימים וכיפיים בעולם. לירון לא נתנה למחט לחמוק מעיניה ולא נתנה להיסוס מהצד שלי לעבור בשתיקה, היא תוסיף עוד מדידה, תעשה הכל כדי שיהיה מושלם וגם אם היא חושבת שהכל כבר מושלם היא תעשה מה שצריך כדי שהכלות שלה יהיו מאושרות ורגועות, ומסתבר שזה קטע לחטוף סיבוב על איך שהכל יושב שבוע לפני החתונה ולירון הייתה שם להחזיק אותי בשתי ידיים, להרגיע ולעשות הכל שאהיה הכי מרוצה בעולם.

צילום סטילס
עידו סיטבון | Ido photographer's
+

עידו האלוף! עוד דבר שמאוד חששתי ממנו הוא לקבל את התמונות. ממש מחקתי מהראש שלי שהיום הזה יגיע כי פחדתי להתאכזב ולגלות שלא נראיתי טוב. אני לא יודעת איזה קסמים הוא עושה שם, אבל בחיים לא נראיתי כל כך טוב בתמונות. הזוויות והעריכה והרגעים שהוא הצליח לתפוס הם פרייסלס! עידו קורע מצחוק ונהננו איתו ועם גוגי הנסיך הצלם שאיתו בטירוףףףף, הם ממש הקלילו את האווירה וזרמו על הכל והיה פשוט כיף איתם! הכי שמחה שבחרנו בהם בעולם!!! פלוס יש לו קטע של צילומי אופנה שלא הספקנו כל כך לעשות, אבל מה שכן הספקנו מגניב בטירוף וממש מזכרת שונה!!

איפור

עדן אהובתי, קרן אור, היה לי כל כך כיף איתה בהתארגנות ומעבר לזה שהיא הכי קשובה ועדינה ונעימה האיפור פשוט וואו!!!! הוא לא זז כל הערב ולא לקחתי אותה לליווי, ועור הפנים שלי ממש גרוע ויבש ומצולק.

עדן איפרה גם את אמא שלי ואחותי והן עפו! מהספקים האלה שאין מה לכתוב יותר מדי, פשוט לסגור איתה ויפה שעה אחת קודם. גם איפור מושלם וגם בן אדם שאתן פשוט רוצות סביבכן ביום הזה 

עיצוב שיער

גילוי נאות- דור הוא חבר של המשפחה ואני מכירה אותו מאז שאני קטנה. ידעתי בשניה שהתארסתי שהוא זה שיעשה לי את השיער והוא פשוט כשרון! מעבר לזה שהשיער היה מדהים, דור מצחיק וקליל וממש הקליל את כל בוקר ההתארגנות. חפרתי לו מלא לפני החתונה כי יש לי שיער די דליל וממש רציתי רעמה יפה אבל בטוב טעם ושלא יראה פיאתי, והוא עשה את זה מושלם.

צילום ועריכת וידאו

דבירקי הנסיך! עוד לא קיבלנו את הוידאו אבל תוך כדי הצילומים הוא הראה לנו קצת חומרים ותמונות מהרחפן והיינו בשוק. מעבר לזה שהוא כישרון מהלך היה הכי כיף ומצחיק איתו בעולם, הוא ביי פר הספק הכי קליל ומצחיק שהיה לנו ונהננו איתו ברמות!

קיבלנו המלצה עליו מעידו והם מכירים מה שבכללי הפך את כל האינטרקציה להרבה יותר כיפית ופתוחה, ממליצה בחום ללכת על המלצת הצלם שתבחרו ושהצלמים יכירו ויסתדרו 

רב לחתונה

הרב יואל שעובד עם הרב אריאל, ראינו אותו בחתונה של חברים וממש עפנו עליו, הייתה חופה מרגשת קצרה ומכבדת.

מעצבי טבעות

שירות מעולה, מחירים מעולים, אפילו נתנו לנו חריטות במתנה

אטרקציות

המלצה חמה!!! בחור מדהים, פייר, חילק גומי ובקבוקי מים לחברים בהלוך ובחזור והוריד את כולם כמעט בבתים שלהם וזה עוד היה לילה של הפגנות וכל תל אביב הייתה חסומה! נסיך עולם 

* עמדת צילום שחור לבן- דניאל myspot 

רציתי ממש עמדת צילום עם צלם, ולא משהו שהאורחים יצטרכו לתפעל וייצור תור. דניאל העמיד לנו עמדת צילום שחור לבן ליד הרחבה והוציא תמונות מטריפותתת בקצב, ואחר כך נכנס לרחבה וצילם גם תמונות רגילות וגם עם רינג ופיתח הכל ושם במסגרות שחורות מושלמות! בסוף האירוע חיכתה לנו בחדר שקית עם מלא תמונות וגם בלוקים ומגנטים ענקיים שהוא השאיר לנו כמתנה למרות שבכלל לא סגרנו איתו מגנטים/בלוקים! אדם מהמם ואנשים עפווו על העמדה ויצאו עם מזכרות שונות ויפות! בנוסף אחרי בדיקת מחירים עם כל ספק אפשרי של עמדת צילום דניאל היה עם המחיר הכי טוב והוא גם באמת בן אדם אגדה.


*הדפסת תפריטים והזמנות- קניון הדפוס כפר סבא (1.5 שח להזמנה על דף עם טקסטורה, 1 שח לתפריט על דף כרומו מאט רגיל, עשו הנחה על הכמות).

*אישורי הגעה- iplan, היינו ממש מרוצים ובאירועים גדולים זה שווה בעיני את האקסטרה כסף.


 

עוד כמה דברים-

- את ההזמנות עיצבתי לבד בקאנבה, הדפסתי על נייר עם טקסטורה וצילמתי יפה בבית על חולצת שיפון עם שטויות מעלי אקספרס (מדבקות שעווה מוכנות וסרטים).

- ממליצה לכל אלה שלא מתות על עקבים ולא מחליפות לסניקרס להביא הוואינס למקרה הצורך, אני נפלתי לזה באיזשהו שלב למרות שארגנתי מראש סנדל שטוח לגמרי להחלפה כי הרצועות כבר גמרו אותי.

- להביא פיג׳מה לאולם!!! כשנגמר האירוע וכל הגוף כואב החלפתי לפיגמה ועם זה ארגננו את הדברים ונסענו הביתה- חלום!!!!!!!!

- להסתובב בקבלת פנים- אנחנו נהננו מזה ברמות, נתן לנו הזדמנות לראות אנשים שלא יצא לנו לראות במהלך הערב, והמון אמרו לנו בדיעבד שהם ממש נהנו לראות אותנו בקבלת פנים ולדבר איתנו.

- וכמובן כמו בכל פוסט- לשחרר!!!!! קראתי את זה במיליון פוסטים לפני, ואמרתי בסדר בסדר, ולא הצלחתי לעשות את זה. הייתי בשליטה על הכל עד השניה האחרונה, רווקות, הפרשת חלה וחינה וכל מה שקשור לחתונה. זה בסדר, ואני לא מהאלה שישחררו לגמרי, אבל בדיעבד זה היה עוזר לי מאודדדד לשחרר טיפה משימות לקרובים בעיקר בשבועות לפני, כי קצת קרסתי מהעומס והלחץ.

תודה לקבוצה המדהימה הזו על הכל! מוזמנות לכל שאלה בפרטי 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שובל
צילום: עידו סיטבון | Ido photographer's
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Flowers Mood+
Flowers Mood
104 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal+
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
17 ממליצים
שמלות כלה
מור דהרי | Dj+
מור דהרי | Dj
101 ממליצים
Dj לחתונה
עידו סיטבון | Ido photographer's+
עידו סיטבון | Ido photographer's
0 ממליצים
צילום סטילס
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער
צילום ועריכת וידאו
רב לחתונה
מעצבי טבעות
אטרקציות