הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליהי ושי
החתונה של ליהי ושי
אביב 2023
הפוסט של ליהי, חברת הקבוצה הסודית:

שי ואני ביחד עשרה חודשים, נשואים שבועיים. כן, הכל קרה מהר ובהתרגשות ענקית, שני אנשים שעברו הרבה במסע האהבה, הרגישו מהרגע הראשון שזה נכון, מדוייק ושלם, החליטו לסמוך על תחושת בטן ולהתארס אחרי חודש  הוא לגמרי הבחירה הכי חשובה שלי והכי נכונה שלי.

את החתונה התחלנו לתכנן במרץ, והיה לנו חודש וחצי של תקתוקים והתרגשות שאני גאה להגיד שעבר בכיף ובלי הרבה סטרס.

את החופה שלנו ערכנו בבית של ההורים שלי ב- 21.4, שישי בצהרים בנוכחות מצומצמת של 30 מהאהובים עלינו ביותר. את התהליך לאישור הנישואין עשינו מול צוהר בלוד, שהיו נעימים, עניינים ומקצועיים לכל אורך הדרך.

מקום לאירוע
אהובת הספן‎
+

את מסיבת החתונה שלנו חגגנו שבוע לאחר מכן ב28.4 במקום המדהים והמיוחד שנקרא "אהובת הספן" באשדוד. אני לא יודעת כמה מכן מכירות את המקום, אבל אם עדיין לא- אז כדאי. וואלה, אין לי מילים- זה המקום הראשון והיחיד שראינו, והיה לנו ברור מהרגע הראשון ששם אנחנו מתחתנים. כל המעורבים בתהליך מול המקום, היו לא פחות ממדהימים מהרגע הראשון ועד האחרון. על היופי של המקום, לא צריך להרחיב- התמונות מדברות בעד עצמן. האווירה קסומה, העיצוב מושלם, המיקום התאים לנו מאוד, המחיר היה הוגן והתמורה הייתה שפע של יופי, אוכל מ-ט-ו-ר-ף ושירות ברמה הגבוהה ביותר. באירוע עצמו, לא ערכנו חופה. הקראנו אחד לשני מילים מהלב והיה סופר מרגש.

סטטיסטיקה- הזמנו 265, אישרו 227, התחייבנו על 203, הגיעו 226.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

 בחרנו חליפה שהייתה בול מה שחיפשנו. המבחר ענק, השירות אישי, האיכות מצויינת והמחיר היה הוגן לגמרי. נעליים לשי קנינו בסטורי.

שמלות כלה

גילוי נאות- הדר ואני חברות מגיל 14. היה לי ברור שאני בוחרת בה להגשים את החלום שלי, וכ"כ צדקתי. כל מה שאגיד עליה, יהיה לא מספיק. הסטודיו שלה ממוקדם בגדרה, ואני פשוט חושבת שהיא צריכה להיות מוכרת הרבה יותר! בזכות המגוון, האיכות, הסבלנות, הכשרון והמחירים הנורמלים שבעיני, הגיוני לשלם על שמלת כלה. הייתי בשוק כשהבנתי בדיעבד שיש לי חברות ששילמו 12,000 ומעלה על שמלת כלה בגלל שם כזה או אחר של מעצב וממש חשוב לי להפיץ את הבשורה - שאפשר אחרת.

איפור

איפור שיער- מעיין בירנבויים המהממת! שאיפרה אותי, את אמא ואת שתי האחיות שלי ועשתה עבודה כ"כ טובה שהרגשתי כמו נסיכה! כשהגעתי הביתה נראיתי בדיוק אותו דבר כמו ב10:30 בבוקר. כל הבוקר במחיצתה היה נפלא! נעימה, רגישה ומקצועית. כדי להספיק ליפייף את כולנו, מעיין הביאה איתה את טל דהן שניידרמן שניצחה על עיצוב השיער של כולנו, וביחד הן עשו עבודה מעולה.

תכשיטים ואקססוריז

אמא שלי התחתנה עם נזר מצח לפני 40 שנה, והיה לי חשוב לעשות עבורה מחווה מרגשת ולהתחתן עם נזר.

הנזר המעלף שענדתי, נקנה מהמעצבת איה בן יעקב שהייתה סופר מתוקה! קיבלתי עליו כ"כ הרבה מחמאות, והרגשתי שהוא ממש היה לב הלוק 

צילום סטילס

WOW! כמו כל הספקים שלי, שהיו בול פגיעה- איתי היה הצלם הראשון והיחיד שפגשנו. התאהבתי באינסטגרם שלו וראיתי המון המלצות עליו פה בקבוצה. הוא קסם! של בחור והיה לנו הכי מדהים בעולם איתו. התמונות היו אצלי במייל אחרי שבוע, ואני בעננים- א-מ-א-ל-ה-!

Dj לחתונה

היה לנו חיבור כייפי וקליל עם שלומי כשהוא הגיע אלינו הביתה לפגישה. מהר מאוד קלט את הראש שלנו, הרגשנו שיש על מי לסמוך ושיחררנו לו לזרום עם הוויב של האירוע. היה מדהים! מסיבת שישי צהריים כייפית, רחבה מלאה ושמחה. בכל שלב באירוע לגמרי הורגש הניסיון האדיר שיש לשלומי והמקצועיות שלו. אושר גדול.

תכשיטים ואקססוריז

אנחנו מבסוטים לגמרי על מגוון הטבעות לבחירה, על השירות בחנות, על זמן האספקה וכמובן על הטבעות המהממות.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

סידור ההושבה של האולם הוא דרך אייפלן, רציתי לחסוך כאבי ראש וזה הסתדר לי מעולה. הממשק היה קליל ואינטואיטיבי לשימוש והנציגים היו זמינים לכל שאלה.

השמלה שלבשתי למסיבת החתונה הייתה בעיצוב אישי ותפירה מאפס, היה לי וויז'ן בראש והיא פשוט הייתה בדיוק במקום הנכון כדי להפוך אותו למציאותי. לחופה לבשתי שמלה קצרה וקלילה יותר שבחרתי מהמגוון המטורף שיש אצלה בסטודיו. נעליים שטוחות ומנצנצות קניתי ברנואר, וואלה הופתעתי- אבל היו מדויקות.

 

תעצרו רגע- תנשמו עמוק, תסתכלו עלהאהבה שלכן ותזכרו למה אתן עושות את כל זה מלכתחילה, תשתדלו להתרכז בעיקר ופשוט תאהבו.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אהובת הספן‎+
אהובת הספן‎
134 ממליצים
מקום לאירוע
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
97 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
שמלות כלה
איפור
תכשיטים ואקססוריז
צילום סטילס
Dj לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
ניהול אירוע ואישורי הגעה