הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי וגיא
החתונה של עדי וגיא
קיץ 2022
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים! התחתנו ביום שישי 3.6 בצהריים, קצת באיחור אבל היה לי חשוב לתת קרדיט לכל מי שלקח חלק ביום המאושר שלנו.

מקום לאירוע

נתחיל בזה שהאולם עצמו יפה בצורה משוגעת, הגן ירוק ומלא פרחים והאולם עצמו ענק ומעוצב בצורה יפה כל כך, קיבלנו אין ספור תגובות על האוכל היה פשוט טעים אנחנו לא הוספנו בכלל בכלל עיצוב שהאולם מציע בתשלום ואני גם לא חושבת שיש צורך בגלל שהחתונה הייתה באור יום האולם היה נראה מדהים עם העיצוב הבסיסי

ודבר נוסף האנשים שעובדים בלוקא מקצועיים אחד אחד וגרמו לזה שנגיע בלי דאגות בכלל ליום האירוע. נציין שהייתה איתנו חברה של המשפחה כמפיקה מטעמנו וגם זה משהו שמאוד מוריד דאגות

איפור
שחר טישלר
+

המדהימה, בגלל שהחתונה בצהריים היום שלנו יחד התחיל כבר ב4 וחצי והיה פשוט יום נעים וזורם, אני בחרתי את שחר כי ראיתי באינסטגרם שלה שהיא עובדת מאוד נקי ואיפור מאוד עדין ובאמת שככה היה הרגשתי פשוט עצמי וככה היו גם התגובות מהסביבה.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

אור שלום מפיינל דראם, הרחבה דיברה בעד עצמה. לא היה רגע שהרחבה לא הייתה מלאה עד שהכריחו אותנו לסיים בגלל כניסת שבת. אור יודע את העבודה שלו וקרא את הקהל בצורה מדהימה. לא הפסקנו לקבל תגובות אחרי האירוע של איזה מדהים הוא היה כמה מקסים ומרים הוא.

צילום סטילס

אורן מקצוען אמיתי וידע להוציא מאיתנו את המירב כשני אנשים שמרגישים מאוד לא בנוח מול מצלמה והתמונות יצאו מדהימות. בגלל השעות הארוכות שמבלים עם הצלם באמת חשוב שיהיה חיבור טוב וכך היה עם אורן עוד בשיחת טלפון הראשונה.

אטרקציות

אצלנו היה מיכאל עצמו קיבלנו פידבקים טובים מהאורחים והוא שלח לנו את כל חומרי הגלם זמן קצר לאחר האירוע.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

היו סופר מקצועיים, מחיר שפוי ודייקו מאוד. הרגשנו שיש עם מי לדבר בכל שעה כמעט והם לא ויתרו עד שכולם ענו.

אטרקציות

בגלל שהחתונה הייתה בשישי רצינו לחלק חלות לאורחים שלנו בסוף האירוע אבל היה לנו גם מאוד חשוב שיהיה ערך מוסף למתנות של האורחים וככה הגענו למאפיית ילדודס, מאפייה שמעסיקה נוער בסיכון.

*רב מחתן - ידענו שאנחנו לא רוצים להתחתן ברבנות אבל היה לי מאוד חשוב להתחתן חתונה יהודית מסורתית ואחרי חיפוש הגענו לארגון בשם "מבוי סתום", קראנו על העבודה המאוד חשובה שלהם עם נשים עגונות. יצרנו איתם קשר והנציגה שלהם הפנתה אותנו לאחר שיחת הכרות לרב שהיא חושבת שיתאים לנו, באמת שהיא לא יכלה להיות יותר מדויקת עם הבחירה שלה. הרב היה דרורי יהושע מעבר להיותו אדם טוב וסבלני הוא גם רב שמאוד מנגיש את עולם הדת לאנשים שלא מגיעים ממנו כמו בן הזוג שלי. הוא הפך את הטקס למותאם אלינו בדיוק, הוא היה מרגש, קליל, ופשוט מדויק לנו.

*עמדת שזירה - אהבה מהטבע. עמדת שזירה בשישי הצהריים הופכת את האירוע לצבעוני ויפה. העמדה שהן הרימו הייתה יפה שאין דברים כאלה (מצרפת תמונה) הבנות היו מקסימות אדיבות וסבלניות בעיניי הוסיף מאוד לאירוע ובגלל שיום למחרת היה ערב שבועות אנשים סיפרו שלקחו איתם דברים מהעמדה והתקשטו בחג, זה מאוד שימח אותי.

*הסעה- רמי לוי. רמי היה נעים ואדיב בשיחה בטלפון והנהג שלו שי היה ממש אחלה, הבנו מהחברים שהוא הרים להם בדרך והכניס לאווירה. דבר אחד שחשוב לי לציין זה שאחת החברות שכחה שרשרת מאוד יקרה ובעלת ערך באוטובוס ושי הפך את האוטובוס בחיפושים ומצא אותה והחזיר לחברה שלנו את השרשרת אני מאמינה שמעשה כזה אומר הרבה על יושרה של בן אדם

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
שחר טישלר+
שחר טישלר
61 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות