הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ברית וגבריאל
החתונה של ברית וגבריאל
קיץ 2022
הפוסט של ברית, חברת הקבוצה הסודית:

המלצות כנות מכל הלב לקבוצה שמאד עזרה לי 3>

מקום לאירוע
בית על הים
+

תחתנו ב7\24 ב בית על הים. חתונה של 250 איש. המקום הכי טוב בארץ, אין מה לפרט. בשנייה שהגענו לשם התאהבנו. הלוקיישן, הנוף, הקלאס, האוכללללל והשירות והיחס מהעובדים שם. שווה כל שקל. אין רמה כזאת בארץ. הכי שמחה על הבחירה היה לנו תהליך מדהים, עזרו לנו גם עם הספקים. דאגו לנו למנהל אירוע פנימי + מלצרית משפחות שהיו לא פחות ממושלמים. הכל תקתק בזמנים, האכילו והשקו אותנו כמו שצריך. חוויה.

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

אורן ספייקס מאלפא. הגענו לפגישת מוזיקה במשרדים שלהם והייתה אווירה טירוף + נספרסו וסודה מה צריך יותר. בפגישת היכרות ניגנו לנו בלייב את הסגנון וכיוונו את אורן מה יותר הכיוון ומה פחות. הוא ממש טוב בפריסטייל והוא דאג לזה שאנשים לא ירדו מהרחבה, היה מדהים. קיבלנו פידבקים מטורפים. בכללי הם חברה סופר מקצועית ומסודרת, לא סתם הם נחשבים.

צילום סטילס
Your Story
+

אם אתן אוהבות צלמים ספונטניים שלא מביימים אתכן בכלל ופשוט יודעים את העבודה, זה הם. עוד לא קיבלנו את הוידאו שעשה לנו סרגיי המתוק אבל קיבלנו טיזר של התמונות וזה וואו. לא הייתי צריכה להסביר כלום, מעבר לזה שהם הכי חמודים בעולם ועוזרים גם במעבר לצילומים (לקחתי את שי בוזגלו שהוא הצלם הראשי) + גל בוזגלו הנסיך שסידר לי את השיער כל הערב. התוצרים איכותיים בטירוף וגם האלבומים נראים טיל. ההתנהלות מולם היתה פשוטה ומסודרת.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אחד מהמעצבים המוכרים והותיקים בארץ. עשינו סידור פרחים שאני בחרתי עם ורדים ורודים ולבנים וקצת ירק, נרות צפים ומפות לבנות. בעלי אירופאי וככה גם מחצית מהאורחים שלנו, היה לי חשוב להביא נראות מחו״ל, ויוסי זרם איתי בהכל בלי שהייתי צריכה לחפור לו הרבה. גאון מוכשר וטוב לב.

אטרקציות

ראיתי אותו המון בקבוצה, היה נשמע לי מותק והלכתי עליו. הוא מקסים, אני מצרפת פה תמונות שלו - עשה לנו מגנטים מטורפים, לא פספס אף אורח קיבלנו מחמאות בלי סוף, שלח לי תוך יום את הקובץ עם התמונות, ובסוף הערב קיבלנו את כל המגנטים הזוגיים + משפחתיים שלנו גם מוגדלים וגם על בלוק עץ. המלצה ענקית.

עיצוב שיער

מקצועי ופרפקציוניסט. לא עזב אותי עד שהיה מושלם. עשה לי מחדש מוברש 4 פעמים במהלך היום. לא נתן לאף שיערה לזוז מהמקום.

*איפור - ליאור ויטורי, עובדת מפה לאוזן בעיקר אבל היא מדהימה, אכפתית, ליוותה אותי לאולם. עשתה לי גם תיקונים בשיער. היא עושה גם שיער (בלי תוספות) מאפרת איך שתבקשו ממנה. הכי מתוקה בעולם. אנחנו בסטיז עכשיו.

*שמלה ראשונה - Vera Wang. תמיד ידעתי שאני אתחתן עם שמלה שלה והשגתי אותה בסטודיו Dentelle בחיפה, בנות מקסימות שעזרו לי להזמין את השמלה מארה״ב ועשו לי התאמות בארץ + הינומה בחינם.

*שמלה שניה - Bec and Bridge, מותג אוסטרלי שהחלטתי שאם הוא טוב להיילי ביבר הוא טוב גם לי. שמלת סאטן קלאסית ונעימה בלי סיבוכים.

*נעליים - דגם לירון מריפבליק, הכי נוח בעולם. לשמלה שנייה - Badgley mishka. אלטרנטיבה טובה למי שחולמת ג׳ימי צ׳ו ומעדיפה להשקיע את הסכום הזה במשהו אחר. הוא גם לא זול אבל הנעליים נראות זהות ולדעתי מיוצרות באותו מפעל + ממש פרקטיות לכלות לעומת ג׳ימי.

*התארגנות - הילטון; חדרים קצת ישנים אבל שירות ברמה מאד גבוהה, קיבלתי כל מה שהיה צריך (קולבים מתלים ומראה + שמפנייה) אווירה טובה ולוקיישן מעולה.

*האנימון - דרום איטליה (קפרי, אמלפי, סורנטו ופוסיטנו) אין מה להגיד שזה המקום הכי יפה בעולם + רומא שם קיבלתי את ההצעה והיה חשוב הקלוז׳ר

יכולה לפרט בפרטי על כל מה שחסר בפוסט אם תרצו + לשלוח תמונות של המגנטים. היה לי מושלם!!!! בהצלחה לכולן 3>

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ברית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ברית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ברית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ברית
צילום: Your Story
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
Your Story+
Your Story
39 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
עיצוב שיער