הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עמרי ואוהד
החתונה של עמרי ואוהד
קיץ 2022
הפוסט של עמרי, חברת הקבוצה הסודית:

היי! אז הבנו שאנחנו רוצים לפרגן לספקים שלנו שליוו אותנו יד ביד עוד משיחת הטלפון הראשונה. חשוב לי להגיד שמכולם אנחנו מרוצים מאיכות התוצר: תמונות, וידיאו, אוכל, בר, הפקה, שטח, הסעות, רב, מקום התארגנות וכו' וכו' ולכן לא תמצאו פה "האורחים עפו על האוכל" או "התמונות מדברות בעד עצמן", פשוט אספר כמה הם האנשים הנכונים ליום הזה...

אז:

חתונת שטח- מטע זיתים בכרמי יוסף, 17.06.22, חתונת אחה"צ (16:00 קבלת פנים, 18:00 חופה, מסיימים ב23:30) קונספט לא כ"כ מוכר, יכולה להרחיב עליו בפרטי למעוניינות.

הפקת אירועים

טל מרקו המפיקה, פשוט גברת על עם צוות חזק של בנות שמנהלות את מאחורי הקלעים ואת יום האירוע. הכל נעשה בשקיפות, עשתה את הכל כדי לשמור עלינו והרגשנו שאפשר להתייעץ איתה על הכל, בעלת ניסיון רב!

 

Dj לחתונה
מור דהרי | Dj
+

מור דהרי שהשם שלו עולה לאחרונה לא מעט. בעקרון הוא היה הטלפון הראשון שלנו והוא פשוט נכנס לנו ללב, ייעץ, התעניין ובאמת יש לו לב גדול. רק אגיד שאחרי החתונה העברנו את המספר שלנו בערך ל8 אנשים שונים, ואנחנו יכולים לכתוב עליו פוסט שלם בנפרד.

קייטרינג ושירותי בר
הסועד הנודד
+

יודעים להתאים את עצמם לכל אחד, היינו בשתי חתונות כדי לטעום את האוכל (בעיני עדיף, ככה מרגישים איכות כשיש הרבה אנשים ולא במספר מצומצם עם מעט אנשים). תומר מנהל את העניינים, איש יקר ואהוב, נעים, מקצועי ופשוט כיף איתו. יוחאי השף אדם טוב, הוא ותומר חברים טובים וזה כיף לעבוד עם הצוות הזה. יש להם צוות מלצרים ומנהלי אירוע מיומנים, מעבר לאוכל, הכל היה מתוקתק, מסודר, נקי, הגשה אסטתית והם פינקו את האורחים מעל ומעבר, עברו עם אורחים אלרגנים על העמדות והסבירו מה מותר ואסור.

שמלות כלה

הסטודיו שלה בחיפה, עפתי על הפשטות שלה, ואני מוכרת אותה , יחס נעים, מכבד, גמישה לבנות שגרות רחוק.
לוק שני- חליפה מאיימי (דיזנגוף, ת"א), פשוטה וכיפית.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

המחיר הכי ידידותי שמצאנו, ממשק נוח והשירות לקוחות שלהם היה מצוין.

קייטרינג ושירותי בר

הבחירה הייתה פשוטה: הם הציעו את תפריט האלכוהול העשיר ביותר מכל החברות, עשו שייקים אלכוהולים וקצת קוקטיילים, לקחנו גם בר קפה, והמחיר היה הוגן לטעמנו.

צילום סטילס

ליעל הגעתי דרך המלצה פה מה שאהבנו בה זה שהיא לא רק צלמת חתונות אלא עושה עוד דברים, והיא הביאה איתה פשוט קסם, נעימה, המשפחות והחברים שלנו ממש נהנו איתה, יש בה משהו אחר שהלוואי והייתי יכולה להסביר. קחו אותה קיצר.

צילום ועריכת וידאו

נשמה גדולה, מקצועי, מצלם בסגנון דוקומנטרי שאהבנו, מלך!

אטרקציות

אם לומר את האמת כשראיתי את התמונות שלו שאלתי אותו אם הוא גם עושה סטילס. פשוט תופס רגעים, תמונות איכותיות ולכל המתלבטים אם לקחת מגנטים- בעיני היתרון שזה עוד צלם בחתונה. יש הרבה אנשים שהצלמים לא תפסו והמגנטים כן.

רב לחתונה

את התהליך עשינו בצהר ואת הדרכת הכלה עשינו יחד (חוויה טובה מאוד!), חיים לא עובד דרך צהר אבל מי שכבר שמעה עליו- הוא קליל מאוד, מספר על הזוג בהומור, משלב הרבה בדיחות ובגדול אחרי החופה שאלו עליו הרבה כי לא מצפים לטקס כל כך מצחיק, קליל וקצר.

איפור

רציתי טבעי, וכך היה, האיפור לא זז וגם לא הייתי צריכה טאצ' אפ לפני החופה. שירי היא המאפרת של אולפן ערב טוב עם גיא פינס לכן אפשר להסתכל באינסטגרם שלה ולגלות כמה היא מוכשרת.

עיצוב שיער

שמה הולך לפניה. רק אגיד שהיא הגשימה לי חלום בתור מתולתלת וברמה האישית- איזה בן אדם!!! פשוט מודה על שזו הייתה היא ורק אגיד שהיא כמובן מעצבת שיער לא רק של מתולתלות.

-עיצוב- עצמאי, שנינו אוהבים להתעסק באומנות, אוהד בעץ ואני במקרמה/ עיצוב הבית, אספנו בקבוקים, קנינו פיירילייטס, קניתי פאמפסים ממישהי שמכרה באחת הקבוצות ובקיצור הרכבנו את זה ככה שיהיה אנחנו. עשינו עמדת התרעננות, אלבום ברכות, פינת הדלקת נרות שבת, גלגל לבר, עמדת גומי מגניבה. טיפ זהב- כל מי שעושה עיצוב עצמאי, ממליצה ללכת על פרחיםיבשים/ פאמפסים, משתי סיבות:
1. פרחים חיים דושים עיסוק סמוך למועד החתונה, ודווקא יבשים אפשר לסדר הרבה זמן מראש.
2. אפשר למכור אותם אחר כך!

מי שרוצה טיפים לעיצוב- יש לי מלאאאאאאאאא.


-מקום התארגנות- "מתחם אירוח יווני- יאסו" בישוב מחסיה- מיקונוס שלום. ככה המקום נראה, יש בו 4 חדרי שינה זוגיים, קיבלנו יחס אישי מהמם, לא מעלה כאן יותר מדי תמונות כדי לא לחפור אבל תחפשו באינסטגרם. אמאלה.


 

-נעלי כלה- ריפבליק. הטעות- שפיץ (לא מתאים לכל רגל). המסקנה- לא להתפשר בבחירת נעליים מבחינת נוחות.

-עגילים- סה קלייר.

-בגדי חתן- אז התחתנו בטבע וחליפה זה פחות הקטע שלנו, אז.... ZARA. דעתנו בנושא היא שאין טעם להשקיע כ"כ הרבה כסף עבור חליפה שנלבשת פעם אחת בחיים וגם בזארה (ואחיותיה) אפשר למצוא חליפות יפות.

-נעלי חתן- פיוקו נרו (ת"א), לא זולות אבל מאז אוהד הלך איתן כבר לפחות 3 פעמים, ידענו שזה לטווח הרחוק.

-אישורי הגעה- איזי טו גיב, המחיר הכי ידידותי שמצאנו, ממשק נוח והשירות לקוחות שלהם היה מצוין.

המלצות:

-אלבום ברכות- עם תמונות שלכם יחד עם חברים ומשפחה, כל כך כיף לקרוא את זה אחר כך.

-מגבות קטנות- באמצע החתונה התרעננתי והרטבתי מגבות קטנות וספחתי את כל הסחלה, ממש מציל!

-טיפ זהב- בתכנון חתונה, שכל אחד (חתן וכלה) יבחר את הספק שהכי הכי חשוב לו ועליו לא יתפשר לא משנה כמה יעלה. לאחר מכן תמצאו את שאר הספקים שהייתם מוכנים לא להתפשר באיכות אבל כן במחיר. לנו זה עזר לתעדף ולקבל החלטות.

תהנו מהדרך!!!! היא כיפית, אפשר לבחור לעשות אותה כזו!

מזל טוב לכולן! יש לי ים של טיפים ומסקנות למי שמעוניינת!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הסועד הנודד+
הסועד הנודד
157 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מור דהרי | Dj+
מור דהרי | Dj
101 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
רב לחתונה
איפור
עיצוב שיער