הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאי ודור
החתונה של מאי ודור
קיץ 2022
הפוסט של מאי, חברת הקבוצה הסודית:

הי כלות!! חיכיתי לרגע שבו אוכל להמליץ כאן בקבוצה (כי בעצמי לאורך כל התכנון נעזרתי בקבוצה המדהימה הזו)

אז נתחיל:

מקום לאירוע
יורדי הסירה
+

פשוט בחירה מדויקת להפליא!!!

עזבו שאין כמו חתונה בתל אביב על הים בקיץ!! האולם הזה יודע לתת מענה להכל! סגרנו דרכם חניון פרטי בתוך הנמל לכל האורחים. נעמי Nomi Quil הבעלים של האולם היא אישה מהממת ברמות שלא פגשתם! נעימה ושירותית! עזרה לנו בהכל! ובכל שעה! ובאמת שבלעדייה האירוע לא היה נראה אותו דבר! הקשיבה לכל השיגעונות שלי (והיו המון) ונתנה מענה להכלללל!!!

וכמובןןןן האוכל ---

בקבלת פנים וגם באירוע עצמו היה וואווווווו והקינוחים אמאלההה אף אחד לא האמין שהם פרווה!! בקיצור כולם עפו! קיץ בתל אביב זה לגמרי ה-בחירה!

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

דיג'יי אודי בלטר!!!

הגענו אליו דרך חברים שמבינים עניין והוא היהה פשוט שיחוק! כשפנינו אליו (ממש מעט זמן לפני האירוע) לא האמנו שהוא פנוי, אבל מזל וגורל זה מה שקובע.

אודי הגיע לנגן אצלנו ביום הולדתו

שימח ושמח איתנו!!

קרא את הקהל, הקשיב לכל בקשותינו ופשוט הרים את האירוע!! שמחנו מאוד על הבחירה ובאמת שכולם (צעירים ומבוגרים) אמרו לנו שהדיגיי והרחבהה היו אש! האירוע נמשך עד 3 וחצי בלילה והיה מושלםםם!!!

ללא ספק אודי הייתה בחירה מעולה!! ממליצים עליו מאודד!!!!

צילום סטילס

ברגע שפגשתי את ישראל הבעלים, הרגשתי כאילו אנחנו מכירים כל החיים, ישראל דאג לי לצוות שהכי התאים לי בעולם! וזה היה רק אחרי שהוא באמת הכיר אותי בפגישה במשרדים ושיחה ארוכה שניהלנו! וזה באמת היה מדוייק! הצוות שלנו היו יוסף, מריו ואלצקו (שהצטרך כבר לאולם) והם היו פשוט מקסימים! נעימים שירותיים מקצועיים! אין מילים! כל היום חייכו והרימו! ממליצה בחוםם! ותראו בעצמכן כי התמונות מדברות בעד עצמן!!! אגב קיבלנו לינק מסודר לתמונות תוך שבועיים כך שבאמת שירות מעולה!!

שמלות כלה

את ה-שמלה המושלמת ברמות שעד עכשיו אני מקבלת פניות מאיפה היא, הכינה לי בתפירה אישית הגברת ולא אחרת- טליה אבוביץ!

תקשיבו בנות- מי שמחפשת יחס אישי, סבלנות והכלה אמיתית לכלה- תפנו אלייה ותבינו לבד. הלכנו יחד לבחור את הבד, היא מלווה מושלמת לתהליך, מקצועית סבלנית ונעימה ברמות שאין לתאר!!!! אציין שאנחנו דחינו את החתונה מהחורף לקיץ- דבר שדרש שינוי גם בשמלה ובאמת שאין על טליההה!!! ממליצה בחום!!! ומחכה כבר לשמלה הבאה שתעשי לי

החלפתי עוד 2 תלבושות באירוע, והן להשכרה במחירים שפויים כך שמי שמעוניינת מוזמנת לפנות אליי בפרטי

עיצוב שיער

ברגע שנפגשנו הוא הפך להיות כמו אחת ה"מלוות" שלי ליום הזה, ואם תשאלו אותי זה כל כך חשוב!!!

בן הגיע אליי הבייתה לשיער ניסיון שבועיים לפני האירוע, ומהרגע הראשון היה סבלני ומתוקק! ביום האירוע הוא עשה את השיער שלי ושל המלוות שלי (3 מלוות) ובאמת שכל מי שהיה איתנו ביום הזה לא הפסיק לעוף עליו! הוא גם התלווה אליי לאולם- אגב זה היה אחד הדברים הכי טובים שעשיתי! בן דאג לי כאילו אני אחותו! צילם סידר הרים! אין לי מיליםם!!! תודה מלך!

איפור

מאוד מקצועית, האיפור החזיק כל היום (והתחתנו ביולי בנמל תל אביב כך שזה לא מובן מאליו).

*בלוקים ומגנטים- אור ולידור lidor_sasi_photography_magnet

אחים מקסימים שהגעתי אליהם דרך ישראל מבראשית, לקחתי אותם לצלם גם את החינה והיה פשוט מעולה! הם מקצועיים, נעימים, שירותיים ופשוט בחירה מושלמת! כבר ביום אחרי האירוע קיבלנו את כל התמונות! פשוט תענוג לעבוד עם אנשים כאלה!

*סקסופון- דני כפלי המקסים! Daniel Kefeli איזה תוספת מושלמת לאירוע! דני היה איתנו משלב קבלת פנים ועד 12 בלילה, כולם עפו עליו! פשוט הנעים והרים את האווירה! מומלץ בחום כתוספת מושלמת לערב מושלם!

 

*מקום להתארגן בו- Port and Blue TLV Hotel

מול נמל תל אביב ברחוב צידון .

התארגנתי בסוויטה הענקיתתת (יותר מ70 מטר של כיף!) בסוויטה גם היה המפגש חתן כלה!

אני הכי מאושרת שבחרתי להתארגן שם זה ענה על מה שהיה לי הכי חשוב- מחיר הוגן במיקום הכי הכי בשיא העונה ולא 17 מטר חדר!?! אלא חדר ענק עם מרפסת ענקית ונוף לים!

בזמן המפגש היינו בחדר כמעט 20 איש כולל הצלמים המלוות והמלווים. בקיצור בחירה מעולה ומומלצת!!

בהזדמנות זו אני גם רוצה להגיד תודה לאולם "בית השמחות" Beit Hasemachot בית השמחות , האולם בו היינו אמורים להתחתן בינואר.. עברנו איתם את רוב תהליך הארגון ואף טעמנו בטעימות את האוכללל ה-מ-ט-ו-ר-ף של המקום, אך מסיבות כאלה ואחרות נאלצנו לדחות את האירוע לקיץ, ובכל זאת חייבים לציין כאן את אביחי Avichai Ivgi ונועה שהיו פשוט מתוקים לאורך כל התהליך ואם היינו מתחתנים בחורף זה בטוח היה המקום!! אוהבים אתכם!

עוד ספק מושלם שבסוף לא היה איתנו הם קבוצת האלפא ALPHA - אלפא סגרנו את דיג'יי ארז מזוז Erez Mazouz המלך אחרי ששמעתי אותו מנגן בחתונה ופשוט נהנתי!!! כל ההתנהלות שלי הייתה מול לירון Liron Shimkevitch שהוא החיים ואין עליו!!!איש מקצועי שירותי ומוכשר! אבל בגלל שהזננו תאריך מהחורף לקיץ כבר כל הדיג'יים שלהם היו תפוסים (בכל זאת יש להם דיג'יים אמאלה ואבאלה אז מובן שכבר לא היו פנויים עד שפנינו שוב וכשהיה לנו תאריך חדש) אבל בכל זאת ממליצה עליהם ברמות!!

בקיצור כלות יקרות, קבוצה מהממת-

אשמח לעזור למי שצריכה, בכל מיני התלבטויות ושאלות,

שמחתי להיעזר בקבוצה ושמחה גם לחלוק את כל המידע וגם לפרגן למי שבאמת מגיע לו!

מזל טוב לכולן !!

ואל תשכחו-

להנות להנות להנותתתתת

לחגוגג ולשמוח

היום הזה טס מהר מידיי

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
יורדי הסירה+
יורדי הסירה
80 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
שמלות כלה
עיצוב שיער
איפור