הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הראל ורועי
החתונה של הראל ורועי
אביב 2023
הפוסט של הראל, חברת הקבוצה הסודית:

חייבת לפרגן לכל הספקים המושלמים שהיו חלק משמעותי מאוד מהיום שלנו 

אז התחתנו ב10.03.2023 חתונת שישי צהריים

מקום לאירוע
בית על הים
+

בעייני זה המקום הכי יפה בארץ, מהנוף, המיקום ועד הפרטים הקטנים באולם עצמו, פשוט בול מה שחיפשתי והסגנון שלי, זה האולם היחיד שראינו וידענו שנסגור שם עוד לפני, מבחינתי לא הייתה אופציה אחרת חחח
אז מעבר לכמה שהמקום יפה, הצוות שם מקצועי ברמות, הם מקסימים וזמינים, כל התהליך מולם היה באווירה טובה ודיי חלק, והאוכל הוא וואו אחד גדול!! לא לקחנו מנהל חיצוני ולא מתחרטים, קיבלנו מנהלת אירוע מטעמם שהייתה באמת 10\10 , זמינה ועזרה בהכל. גם השאטלים מהחניון לאולם עבדו מעולה.

צילום סטילס
Your Story
+

שי והצוות שלו אלופים, עשו לנו תמונות מטורפות. הם הקדימו!! מהשעה שקבענו, ובשישי הדיוק בזמנים יכול להכניס לחרדה חחח אז עוד נקודה לטובתם. שי וכל הצוות היו מקסימים ומקצועיים מקסימום, יש עליהם מלא המלצות ולגמרי בצדק. עשינו דרכם גם את האלבומים והם יצאו מושלמים!

איפור
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
+

איפרה אותי מושלם, לא הייתי צריכה להגיד מילה והיא כבר הבינה את הסגנון שלי ומה הכי יתאים לי. הרגשתי שהאיפור החמיא לי מאוד!! ובעיקר הרגשתי אני. האיפור החזיק כל האירוע ברמה שלא נגעתי בטאצ אפ חוץ מהאודם.
על עדי ורון ביחד- הם השרו אווירה כל כך נעימה וכיפית בהתארגנות, בעיקר הרגיעו אותי ונתנו לי להרגיש מושלמת.

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

 רוי אסייג מאלפא
אין מילים חוץ מ- וואוו !!! אחת הבחירות הכי טובות שלנו, מהשיחה הראשונה איתו הבנו את האנרגיות שלו, יודע לקרוא את הקהל, העיף באוויר את הרחבה, ומעבר לזה הוא קסם של בן אדם, מקצועי וכיפי ברמות!!

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

אלון לבנה (סאמפלים)
סטודיו מהמם, שהפך לי את חווית בחירת השמלות לממש קלה. תוך שעה יצאתי עם 2 שמלות, המקום היחיד שחיפשתי בו. יחס מדהים, ושמלות מושלמות שאחרי שקניתי תיקנתי בקטנה אצל אחת התופרות שלו ויצא מושלם ובול עליי.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

בכל התהליך מולה הרגשתי שאני מדברת עם חברה שלי, היא נותנת את היחס הכי אישי, חברי וחם שיש. שלחנו מלא תמונות השראה אחת לשנייה, הייתה סבלנית לכל בקשה שלי, ובעיקר התלהבנו ביחד מהתהליך- באמת הרגשתי שאכפת לה כמוני (אם לא יותר) שייצא הכי יפה שיש ושאני אצא הכי מרוצה. ומעבר לזה, עשינו פגישה באולם שממש עברנו יחד על כל המקום- ממש ירידה לפרטים הכי קטנים, של הצבעים, של מה לשים איפה… בעמדת כניסה (שהיא הכי וואו שיש), בחופה, בקבלת פנים, בשולחנות… וכו. גם את הזר דניאל עשתה לי והוא היה הכי מדוייק ותואם למה שרציתי. קיבלנו המון!! מחמאות על כמה המקום יפה ומעוצב מהמם!! אני מצרפת תמונות מהאירוע שלנו (יש לה עוד באינסטגרם), ובאמת ממליצה עליה מכל הלב!

עיצוב שיער

בן אדם נדיר עם ידי קסם, קלע בול למה שרציתי, לקחתי ליווי לאולם ואני הכי שמחה שעשיתי את זה- היה שם כדי לסדר אותי בצילומים, לפני החופה, אחרי החופה, שינה לי תסרוקת, בקיצור הוא אלוף.

צילום ועריכת וידאו

מושלם. לא התלבטתי לרגע אם לקחת וידאו, ידעתי שאני רוצה מזכרת מעבר לתמונות ודימה הייתה בחירה מושלמת, סרטים כל כך יפים!!

אטרקציות

עשו (מלא) תמונות מהממות ברמה גבוהה ממש!! והכי כיף שקיבלנו אותם יום אחרי האירוע, והמגנטים עצמם באיכות מטורפת. בנוסף גם קיבלנו מגנטים מוגדלים ובלוקים ממש ממש יפים.

רב לחתונה

ממש ממליצים עליו! הוא העביר את החופה בצורה נעימה, קלילה ובעיקר מובנת וכיפית לקהל- הוא משלב מוזיקה בטקס וגם כותב חמשיר על הזוג (אם רוצים) שמייחד את הטקס ומרגיש יותר אישי. בנוסף הוא נתן לי גם לענוד טבעת על בעלי, להיות בלי כיסוי עליון לשמלה ובעיקר היה קשוב לבקשות שלנו.

טיפים כלליים-
עשינו חתונה בשישי בשעון חורף, שבת נכנסת מוקדם. הזמנו את האורחים ל11 והאירוע נגמר ב16. לנו זה היה מדוייק בזמנים- לא קצר מדיי ולא ארוך מדיי ומתיש.
התארגנתי בסטאי- שזה 3 דקות הליכה מבית על הים וזה היה הכי נוח שיש, בשישי גם ככה הכל בלוז לחוץ וזה חסך לנו כאב ראש של רכב, פקקים, הכל היה איתנו במלון יום לפני, מה שצריך הורדנו לאולם והיינו בראש שקט. אז טיפ לכלות שישי שיש לוח זמנים צפוף- תתארגנו קרוב לאולם!!
לגביי שטויות לרחבה- התחתנו בשבוע של פורים אז קנינו הרבה קשתות, מסכות, ואביזרים של פורים- זה עף!! האורחים עפו על זה
היה גם גומי על הבר ועמדות התרעננות בשירותים שהתרוקנו.
חלות- דרך האולם סגרנו חלות כמתנות לאורחים, בעייני זה מהמם לאירוע שישי.
מזג אוויר- תפילותיי נענו והיה לנו יום בהיר ומזג אוויר חלומי!! אבל באותה מידה יומיים אחרי היה אובך וכמה ימים לפני גשם... אז אי אפשר לדעת

תסמכו על הבחירות שלכן ועל הספקים שלכן, שיהיה מלא מזל טוב 

 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הראל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הראל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הראל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הראל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הראל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הראל
צילום: Your Story
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
Your Story+
Your Story
39 ממליצים
צילום סטילס
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית+
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
118 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
Dj לחתונה
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב שיער
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
רב לחתונה