הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רוית ודור
החתונה של רוית ודור
חורף 2021
הפוסט של רוית, חברת הקבוצה הסודית:
מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

התחתנו ב2.12.2021. האולם עצמו יפיפה ואי אפשר להתעלם מהמקצועיות של הצוות! מאי וניר היו מנהלי האירוע שלנו והם היו מדהימים, מהפגישה הראשונה ועד הדקה האחרונה של האירוע הם דאגו לנו, למשפחות ולאורחים להכל!

Dj לחתונה

מושיקו מקצועי, מקסים ויודע את העבודה. הוא היה הספק שסגרנו הכי מהר. קלע בול לטעם שלנו ושל האורחים. הוא יודע לקרוא את הקהל והוא קולע בול!

צילום סטילס

אנחנו זוג שלא אוהבים להצטלם במיוחד, בוודאי שלא צילומים מבויימים. דיברנו על הכל עם דביר ומהרגע הראשון הוא הרגיע אותנו ונתן לנו תחושה רגועה. גם בצילומי הזוגיות וגם בצילומים ביום החתונה היה לנו ממש ממש כיף והרגשנו מאוד בנוח להצטלם. דביר סבלני, נעים ומצחיק והוא מושלם לזוגות שמחפשים צילומים טבעיים ומיוחדים!

איפור

התלבטתי המון עם מי לסגור איפור ושיער ובעקבות המלצה של חברה החלטתי לסגור עם תפארת. אני לא בחורה שמתאפרת ביום יום והיה לי חשוב מאוד להישאר טבעית אבל מיוחדת ותפארת קלעה בול! גרמה לי להרגיש כמו פיה באותו היום.

שמלות כלה

אחרי שהסתובבתי בין המון המון מקומות להשכרה/קנית שמלות, החלטתי לתפור לבד. שוש היא תופרת מנתיבות ובד"כ תופרת רק לאזור הדרום אך תתפור בשמחה למי שתרצה. שוש מנהלת גמ"ח של שמלות והסיכום שלי איתה היה שאתרום את השמלה לגמ"ח לאחר החתונה (תכננתי לעשות זאת בכל מקרה). דרומיות- אני ממליצה בחום!

*לא לקחתי שמלה שניה, תפרתי שמלה קלילה שהייתה נוחה לי לאורך כל היום*

לחתן

היחס מקצועי בטירוף והשירות מעולה! האיכות של החליפות גבוהה מאוד ויש מגוון מאוד גדול של סגנונות. 

רב לחתונה

הרב היה קשוב לכל בקשה שלנו וערך לנו חופה בדיוק כמו שרצינו. ההתנהלות מול צהר מאוד נוחה ופשוטה, ממליצה מאוד לזוגות שרוצים להקל על התהליך.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אחרי הרבה התלבטות בחרנו בהם והעבודה מולם הייתה נוחה, מסודרת ומאורגנת ממש.

אטרקציות

היה פשוט מדהים! כל אורח יצא עם לפחות 7 מגנטים והתמונות מעולות ובאיכות ממש ממש גבוהה! גם ההתנהלות מול חן נוחה ומסודרת.

הזמנות לחתונה ומיתוג

מעצבת בתחילת דרכה ומהרגע הראשון היא הייתה קשובה אלינו, סבלנית מאוד והיא עיצבה לנו הזמנה בדיוק כמו שדמיינו! ממליצה עליה בחום!

טיפים נוספים:

 

*זר - המשתלה הקטנה, חנות פרחים ועציצים. הגעתי להמלצה על המשתלה דרך פוסט פה בקבוצה. הבחור במשתלה זורם ומקסים, שלחתי לו הודעה עם תמונה של זר בסגנון שאני רוצה והתוצאה הייתה בול מה שרציתי, המחיר מעולה!

 

* תמונת - Save The Date, רצינו לעשות תמונת בסגנון ייחודי לנו וNir Shachrur עיצב לנו בדיוק את מה שרצינו.

 

*זוהרים לרחבה - הולה - חנות של אירועים - hula.

 

המון מזל טוב לכולן!

 

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
שמלות כלה
לחתן
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג