הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
טל וטל
החתונה של טל וטל
אביב 2021
הפוסט של טל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות!! (קצת באיחור אבל ישר אחרי זה נשאבתי לתקופת מבחנים)

אז אחרי שנה וחצי של אירוסים, שלושה תאריכים שונים, שתי דחיות, ממגפה עולמית לרקטות (מבצע "שומר חומות"), התחתנו בבוקר בו הכריזו על הפסקת האש – חתונת שישי צהריים, ב-21.5.21, הכי מושלמת שיכולתי לחלום עליה!

מקום התארגנות – https://he.airbnb.com/rooms/33464369?guests=1&adults=1...

כשהתחלנו בארגוני החתונה החלטתי שאני לא רוצה להוציא הרבה כסף על מקום התארגנות, אבל גם לא רציתי להתארגן בבית. מצאתי אחלה מקום, אבל ביטלו אותי שבוע לפני החתונה – דיס עליהם בפרטי(!!). כבר באותו היום מצאתי מקום חדש דרך airbnb, ומזל שכך - מקום פסטורלי ומהמם, בעלים מקסימים שקם בחמש בבוקר לעזור (בלי שביקשתי), והיה ממש חמוד. הכווין את הספקים ודאג לנו להכל. המקום אמנם מעט קטן, כי התארגנתי עם עוד שלוש חברות, אמא וגיסתי, אבל המקום עצמו היה יפייפה, נקי, הייתה מכולת קרובה ואפילו ג'קוזי פרטי. ישנתי שם לילה קודם עם החברות וגם עם הכלבה האהובה!

מקום לאירוע

עם האולם סגרנו קצת לפני כל הבלגן של הקורונה דרך "סטודנטים נישאים". בתחילת הקורונה כולם היו קצת בשוק, אבל מהר מאוד הם התאפסו על עצמם וגרמו לנו להרגיש הכי מרוצים שיש. דאגו לנו במהלך האירוע ולפניו. מקום מהמם, אוכל מושלם, קבלנו כל כך הרבה מחמאות! הם זרמו איתנו על השטויות שלנו (מלקשט לבד את האולם, כולל החופה, ועד להביא סל כדורסל הפתעה לחתן לפאקינג אמצע רחבה). האולם עובד עם סידור הושבה של IPLAN (ללא אישורי הגעה), לקחנו את האלכוהול מהם ולא היה חסר כלום. מחיר שווה ביותר! סגרנו איתם בהתחלה על האולם הקטן, אבל לאור כל הדחיות הם פינקו באולם הגדול, באמת היו מקסימים!

צילום סטילס
אביב שויקה | צלם
+

שם שהתחיל לעלות רק לאחרונה בקבוצה! לגמרי מגיע לו קרדיט, צלם מעולה שיודע לתפוס בדיוק את הרגע הנכון. גרם לנו להרגיש בנוח ולהשתחרר מול המצלמה ואמר לנו בדיוק מה לעשות כדי שלא נהיה מובכים. התחתנו בראש שקט, לא הייתי צריכה לדאוג ללו"ז הוא פשוט עשה את הכל והוביל אותנו. פינק אותנו גם בצילומי זוגיות, שעשינו אותם בתאריך הראשון של החתונה, הסתדר עם הכלבה האהובה שלנו, וכבר שם היה חיבור! קיבלנו את התמונות ורואים שהוא עושה אותן מכל הלב ואוהב את העבודה שלו. עכשיו נשאר רק לעשות את האלבומים!

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

פגשנו אותם בחתונה של חברים טובים וכבר שם התאהבנו בהם. הם כל כך רמה אחת מעל כולם עם הייחודיות של הסרטונים המטורפים והקולעים בול שלהם לחתן והכלה, בסגנון של דוקו עם ראיונות מצחיקים של המשפחה והחברים. אביב היה בלי טלי בחתונה אבל במקומו הגיע עם צלם אחר לא פחות מתותח! באמת הרגשנו עם אביב שהוא מעבר לצלם, ממש חבר! רקד איתנו והשתולל ברחבה, החברים והמשפחה שלנו ממש התלהבו ממנו ולא הפסיק להצחיק אותנו בטירוף. כמעט ועשה איתנו קפיצת ראש לג'קוזי! מחכים לסרטונים בקוצר רוח!

(היה וויב ממש כיף עם הצלמים סטילס והוויידאו, ברמה שהם היו בחתונה אחת לפנינו יחד והם שלחו לנו תמונות שלהם שהם מחכים כבר לחתונה שלנו! )

Dj לחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
+

המכונה גם "פיני עד הבוקר" או במקרה שלנו "פיני עד צאת השבת"

קשה לתאר במילים את החוויה המדהימה שנקראת פיני דקל, אבל אם כבר מנסים, אז צמד המילים "פצצת אנרגיה" הן שם נרדף ל-"פיני דקל". לפיני יש כישרון שאי אפשר ללמד - הוא יודע לגרום לאנשים לא לעזוב את הרחבה, או יותר נכון - לא לרצות לעזוב את הרחבה. גם אם האורחים כבר רוקדים שעות, פיני מטעין את הרחבה באנרגיות ווייבים מטורפים שגורמים לכולם לקפוץ ולהשתולל מבלי להתעייף! כבר בפגישת ההיכרות עם פיני היה לנו חיבור מעולה, והיה ברור לנו שהוא ה-DJ שלנו! מלבד העובדה שפיני הוא מקצוען אמיתי עם ים ניסיון (והמשרד החמים והביתי שלו יעיד על כך), הוא גם בנאדם מדהים ואישיות כובשת שפשוט לא רוצים לצאת מהפגישה. בכל תקופת חוסר הוודאות הזו, פיני היה נקודת אור גדולה, תמיד היה שם עבורנו, דיבר איתנו, הרגיע אותנו ובא לקראתנו בהכל. באירוע עצמו, פיני העיף את רף הציפיות מהגג (ציפיות שגם ככה היו סופר גבוהות)!!! כבר בתחילת האירוע כולם הכירו את השם "פיני דקל": די-ג'יי שמרקיד את האנשים עמוק עד לכניסת השבת ולא רוצה לעזוב את העמדה, קופץ לרחבה ורוקד עם החברים והמשפחה כאילו הם מכירים שנים, והנעליים עם האורות שלא משאירות אף אחד מסביב אדיש. לאחר האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על הטירוף שהיה ברחבה, ולא מעט אורחים היו בטוחים שפיני הוא חלק מהמשפחה, בגלל ההשתתפות הבלתי פוסקת שלו בחגיגות ובריקודים.

שמלות כלה
Alexandra
+

לפני שסגרתי אצל שלומי הלכתי לראות עוד כשלוש מקומות, אבל איך שהגעתי לסטודיו שלו הרגשתי שזה זה! שלומי ישר קלט אותי והביא לי למדוד כמה שמלות, כשה"אחת" הייתה ביניהן. שלומי היה מאוד אדיב, מחוייך, ורגיש אליי ולרצונות שלי. גם אישתו נכנסה לתמונה במהלך הקורונה, שהיא בכלל קסם בפני עצמה! סגרתי איתם על שמלה, חצאית להחלפה והינומה. הם הפתיעו אותי בחצאית עם פאנץ' מגניב בלי שביקשתי סתם כי הם מתוקים. באמת שהייתה לי חוויה מאוד טובה אצלהם, לגמרי ממליצה!

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

החנות הראשונה והאחרונה שהלכנו לראות חליפה. יש להם מבחר גדול של צבעים, והם התאימו את החליפה לחתן בדיוק כמו שרצה. החליפות נוחות מאוד! (וזה היה סופר חשוב לחתונת שישי צהריים לחתן שגם ככה סובל מחום). מחיר סביר לחליפה, שכולל גם נעליים, שתי חולצות להחלפה, חגורה\פפיון ותיקונים לפי הצורך.

נעליים - קניתי את הנעליים מאסוס, עלו כלום כסף והיו סופר נוחות! הייתי איתן לאורך כל היום ולא החלפתי.

תכשיטים - היה לי כל כך קשה למצוא משהו שאני אוהבת, במחיר נורמאלי ושאדע שאני עוד אלך עם זה ושזה לא סתם ישב לי במגירה. את הצמיד קניתי מ"שלומית אופיר" ואת העגילים קניתי מ"אביטל ואביטל", מאוד מרוצה!

זר כלה וזרים לחופה - חבר טוב שלי הכין את הזר כלה, ביקשתי ממנו זר צבעוני והוא עשה בדיוק כמו שרציתי ויותר! הוא הכין גם את זרים ענקיים שתלינו על החופה והכיסאות, ומהם לקחתי גם פרחים לשזירה לשיער.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

מומלץ מאוד השירות, היה מאוד נוח גם לטכנופובים. השירות של מתנות באשראי לגמריי מומלץ!

איפור

שיער- את עדי מצאתי דרך חברה שעקבה אחריה באינסטגרם. התאהבתי בעבודות שלה, קלילות, יפות ומיוחדות בדיוק הסגנון שרציתי לשישי צהריים. עדי זרמה איתי על כל מה שרציתי בעניין של התסרוקת וסירקה אותי בדיוק כמו שחלמתי! עדי באה עם אנרגיות חיוביות בחמש וחצי בבוקר של שישי, והמון מצב רוח, הרגיעה אותי כשכולם היו כל כך לחוצים להספיק (בכל זאת שישי בוקר ויש כל כך הרבה להספיק). באמת שעדי בחורה נעימה ומקסימה, גורמת לזה להיראות כאילו לעשות צמות זה הדבר הכי קל שיש, מלאה בניסיון! היא גם סירקה את אמא שלי וגיסתי, כשגיסתי אמרה לי שהתסרוקת והאיפור שעשו לה יותר יפים ממה שהיו לה בחתונה שלה!

איפור

לשני יש ידיים זהב! כל כך פרפקציוניסטית ועשתה הכל כדי שאראה מושלם, הרגשתי ממש כמו פיה בזכותה. לא רציתי איפור מוגזם מדיי אבל כן עם נוכחות, והיא קלטה אותי. יש לי דיס קטן בפרטי על ההתנהלות איתה באותו היום.

איפור

שיער ואיפור למלוות - עם דנית סגרתי קודם לצילומי זוגיות, הגיעה עד אליי הביתה ועשתה לי שיער ואיפור מהמם וקליל! סגרתי איתה לאחר מכן לשלושת המלוות שלי כי ממש התאהבתי באישיות העדינה שלה ובעבודה הטובה שלה. היא הגיעה עם עוד מישהי, ושתיהן למרות השעה המוקדמת בבוקר היו רעננות ועם אנרגיות טובות, עשו את חברות שלי מהממות!

רב לחתונה

קיבלנו עליו המלצה מחברה שאהבה אותו באירוע שהייתה. הפגישת היכרות איתו הייתה ממש מצחיקה ואחרי 7 שנים של זוגיות הרגשתי אפילו שגיליתי דברים שלא ידעתי עליי ועל בן זוגי חח.. הוא עשה חופה מאוד קלילה וקצרה, סיפר את הסיפור שלנו בצורה מצחיקה ומרגשת. לא ביקש תשלום, אך אנחנו נתנו לו טיפ כי הכי הגיע לו. ממליצה בחום!

צילום סטילס

צלם מגנטים - קיבלנו אותו כספק רביעי מתנה דרך סטודנטים נישאים. אורן היה מאוד חמוד, עשה לנו תמונות יפות ואפילו הפתיע אותנו במגנטים גדולים ובתמונה שלנו מהריקוד על בלוק עץ. קבלנו את התמונות מאוד מהר! מאוד ממליצה!!

*מנהלת אירוע – Neta Evron החלטנו לסגור מנהלת אירוע איזה שבוע לפני החתונה. הרגשנו שהיה לנו צורך לדאוג לכל מיני דברים במהלך היום עצמו שלא רצינו להפיל על החברים או המשפחה שלנו, וזה לגמרי היה הדבר הנכון לעשות! היא עזרה לנו בעיצוב של הקבלת פנים, אפילו הבאנו זרים גדולים לסדר על החופה והכסאות והיא דאגה לזה (ביחד עם השוזרת המקסימה), דאגה לנו לדברים קטנים של הריקוד שאני ובן זוגי הפתענו את האורחים, עזרה לי להפתיע את בן זוגי עם סל כדורסל ברחבה + חולצות מגניבות שדאגתי להביא יום קודם לכן לאולם, מסתבר שאפילו היו עוד כל מיני דברים קטנים שהיא עשתה שלא היינו מודעים אליהם במהלך האירוע וגילנו אותם בדיעבד (כל מיני בעיות בסידורי הושבה למשל..). באמת שהרגשנו בראש שקט שהיא הייתה וההתנהלות מולה הייתה מאוד טובה!
 

*עמדת שזירה – H.s פרחים ועיצובים סגרנו איתה דרך "סטודנטים נישאים". הילה מאוד מקסימה, היה לנו מאוד כיף איתה, בזכותה כולם היו מאוד צבעוניים באווירת שישי מגניבה, העמדה שלה הייתה יפייפיה שהוסיפה לעיצוב בקבלת פנים.


*נעליים - קניתי את הנעליים מאסוס, עלו כלום כסף והיו סופר נוחות! הייתי איתן לאורך כל היום ולא החלפתי.
 

*תכשיטים - היה לי כל כך קשה למצוא משהו שאני אוהבת, במחיר נורמאלי ושאדע שאני עוד אלך עם זה ושזה לא סתם ישב לי במגירה. את הצמיד קניתי מ"שלומית אופיר" ואת העגילים קניתי מ"אביטל ואביטל", מאוד מרוצה!
 

*זר כלה וזרים לחופה - חבר טוב שלי הכין את הזר כלה, ביקשתי ממנו זר צבעוני והוא עשה בדיוק כמו שרציתי ויותר! הוא הכין גם את זרים ענקיים שתלינו על החופה והכיסאות, ומהם לקחתי גם פרחים לשזירה לשיער.


*חולצות – עשיתי הפתעה לחתן - חולצות מגניבות שעיצבתי בעצמי ביחד עם אח שלי, וסגרתי את החולצות אצל "לירן 2000" בחולון. המחיר סביר.

עציצים - משתלה מהלב mashtela mehalev גם ככה כל עניין החתונה זה עסק יקר, ואם כבר מתנה לאורחים אז היה חשוב לנו שהכסף הזה לא ילך סתם, אלא לתרומה למשהו שאנחנו מאמינים בו. החלטנו לקנות עציצים מ"משתלה מהלב" שהיא משתלה שיקומית לנפגעי נפש, וכל ההתנהלות איתם הייתה מדהימה, העציצים היו מאוד צבעוניים ויפים (גם פרחים וגם תבלין) והוסיפו המון צבע לשולחנות. הגיעו ביום האירוע עם משלוח מטעמם.

 

*עיצוב DIY - קנינו צמידים בצבעים (לרווק/לא יודע/תפוס), מניפות לבנות, בועות סבון, משקפי שמש כיאה לשישי צהריים במחיר מוזל בטירוף באליאקספרס. החתן בנה אפלקציה מגניבה שאנשים יכולים להעלות תמונות במהלך האירוע והקרנו אותם על מסך גדול באולם. את ההזמנות החתן עיצב לגמרי לבדו! קניתי סל כדורסל ממרקט פלייס בפייסבוק בכלום כסף ואח"כ תרמנו אותו לעמותה. עשינו ריקוד הפתעה (היה לנו מלא זמן עם הקורונה) שערכנו אותו לבד והיה לגמריי בסגנון שלנו!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
צילום: אביב שויקה | צלם
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי+
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
308 ממליצים
Dj לחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
Alexandra+
Alexandra
188 ממליצים
שמלות כלה
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אביב שויקה | צלם+
אביב שויקה | צלם
28 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
איפור
איפור
רב לחתונה
צילום סטילס