הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה ויוסי
החתונה של נועה ויוסי
אביב 2021
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

לא מאמינה שאני אחרי וסוף סוף יכולה לכתוב את הפוסט הזה,

שנתיים מהרגע שהוא הציע עד החתונה, 4 (!) תאריכים בגלל הקורונה, אבל בסוף כל מה שחלמנו והרבה יותר מזה

תאריך מקורי 14.5.20(יום חמישי)- תאריך סופי 24.3.21 (יום רביעי)

גילוי נאות חשוב- אני ובן זוגי אנשים מ א ו ד רגועים ולוקחים דברים מאוד בקלות, אני מקבלת החלטות מאוד מהר (ברמה הזויה לעיתים) את כל החתונה סגרנו בחודשיים אחרי ההצעה ואז פשוט חיכינו... אז היו כמה ימים מרוכזים של בכי בכל השנה הזאת ואכזבות אבל סה"כ באמת הכל היה לנו יחסית בצ'יל ובאיזי.

בשבועות האחרונים לפני החתונה כבר הייתי ממש על קוצים, גם חתונה וגם התחתנתי בחודש רביעי להריון.

מקום לאירוע
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
+

אחרי שראינו 3 מקומות אחרים לא היה לנו ספק שהטרמינל הוא המקום בשבילנו, חדש יפה שונה אורבני וממש במרכז. נכון שהם יקרים אבל היה לנו שווה את זה, התייחסו אלינו נהדר בכל האי וודאות של הקורונה הנוראית הזאת. החלטנו על התאריך האחרון שלושה שבועות לפני וסמכנו עליהם בכל מה שאפשר. בתכנון המקורי התחייבנו ל330 אורחים, בגלל הנחיות הקורונה האולם יכל עד 300 סה"כ. הוזמנו 320, הגיעו בפועל 240. בעיני היה מספר מעולה, לא עמוס מידי ולא קטן מידי. האולם מתאים לאירועי ענק ועדיין לא הרגיש לנו ריק בכלל.

צילום סטילס
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
+

כמה כבר נאמר עליו בקבוצה הזאת, באמת שידעתי מראש שאותו אני רוצה , אפילו לא נפגשנו עם צלמים אחרים (בחורה החלטית כבר אמרתי) עבר איתנו את כל התאריכים בשמחה, הציע הצעות הבין את הראש שלנו ולא לחץ להצטלם בהרבה מקומות שהבין שבעלי לא בעניין וזה סתם יתיש אותו. הוציא לנו תמונות מעולות וגרם לנו להרגיש בנוח לאורך כל היום. תמונות הגיעו חודש וחצי אחרי האירוע.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

נדב שפילמן המלך! גם איתו סגרנו הרבה מראש והוא פשוט היה שווה כל שקל! מסיבה ראשונה בעצם אחרי כל הקורונה, כל החברים באו להרים ולתת בראש, הוא היה מעולה, כולם היו בטירוף, ממליצה בחום!!!

בלונים לרחבה- פחות אוהבת את השטויות הרגילות לרחבה וסגרתי עם איתי מצ'ימני בלונים (לא מצליחה לתייג מאיזה שהיא סיבה) על בלונים זוהרים בחושך. בתכלס זה לא חובה ואחרי כמה דקות כולם מורידים את זה אבל זה הוסיף עוד משהו והיה יפה וכיף בתמונות. איתי היה מהמם והוציא בלונים בכמויות.

אטרקציות
sweet shira
+

הזמנתי עוגיות חמאה ודונאטס, אספנו יום לפני מהרצליה. הצלטם יפה, האמת? לא חשבתי אפילו לטעום כי זה נטו סוכר חחח עשה את עבודתו שירה הייתה מהממת וזמינה לכל מה שרציתי.

איפור

עוקבת אחרי אור והצוות שלה שנים באינסטגרם, עשתה לי איפור נסיון (חצי פנים) הרבה לפני החתונה (שנתיים משהו כזה חחח). למרות אהבתי הגדולה לאיפור מסיבי ושאיפת חיי להיות קים קרדשיאן חחח בחתונה רציי מאוד עדין ומאוד רגוע והאיירבראש בא לי בול. אור עברה איתי את כל התאריכים חוץ מהתאריך הסופי שהיא כבר הייתה סגורה, שלחה את אחת הבנות שלה בשבילי ועוד אחת לאיפור שיער למלוות שלי ולאמא. נראתי בסוף בדיוק כמו שרציתי להראות. אני אבל זוהרת.

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

ממש ליד הבית שלנו ברמת גן. מהרגע שנכנסנו עד שיצאנו היינו שם 40 דקות. מקצוענים, חליפה עם 2 חולצות (בלי נעלים) 1250 ש"ח. עשינו אצלהם כמה תיקונים מינורים של מכפלת וכאלה. מעולים.

אטרקציות

חן הגיע באווירה טובה, צילם טונות של מגנטים ברמה שחברים שלי באמת הופתעו, הכל עם חיוך וצחוקים. יצאנו מהאולם עם קופסה ענקית עם 2 בלוקים מלא הגדלות ובאמת מלא מגנטים. מומלץ בחום

צילום ועריכת וידאו
רוסלן שיין
+

בהתחלה סגרנו עם יאיר שילוח, היה נחמד לאורך כל השינויים ובסוף לתאריך האחרון לא יכל, בהמלצת עידן חסון סגרתי שבוע לפני האירוע (בלי פגישה גם לא בזום) את Ruslan Shane Production & Events Filmmaker World Wide שהיה קליל זורם מהמם מצחיק והוציא לנו סרטון אחרי חודש וסרט מלא אחרי חודש וחצי. שמחה על הזרימה עליו ועל זה שהחלטתי לא לוותר על וידיאו.

שמלות כלה

ידעתי שאני רוצה שמלה חלקה בלי כמעט תחרות או אבנים, ואדים היה המעצב הראשון והאחרון שהייתי אצלו.נחמד. שירותי, מבין עניין, תיקן פעם אחרי פעם אם משהו לא היה בסדר. תפר לי מ0 שמלה לפי שני דגמים שונים שלו. עלה לי 6500 שקל (לא השכרה). גם אחרי השנת קורונה עשה לי תיקונים ובאמת לא הייתי יכולה להיות יותר מרוצה.

נעלים- עקב קניתי בקולינס. היה לי מאוד לא נוח אבל וזה אבל גדול אני לא הולכת על עקבים בכלל ברגיל שלי וישר אחרי החופה הורדתי אותן. נעלים נוספות קניתי דרך עמוד באינסטגרם (לא זוכרת את השם לצערי) כתבו לי עליהם ראשי תיבות שלנו ותאריך חתונה (מקורי) ובכוונה החלטתי לא לשנות. היו מגניבות נוחות והאורות שעשעו את כולם.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב הבית של הטרמינל, אי אפשר להביא מעצב חיצוני. שלי מקסימה, עשתה את כל מה שביקשי עמדה בתקציב (מודה, לא תקציב קטן) שהעמדתי לה והכל תקתק.

קייטרינג ושירותי בר

בר הבית של הטרמינל. בחרנו לקנות דרכם את כל האלכוהול ולשדרג את הבר (המחיר היה זניח ולא רציתי להתעסק בחישוב אלכוהול ולהביא לאולם הכל) ועשו לנו 2 עמדות קוקטייל יפות ומרשימות בקבלת פנים שאנשים עפו עליהם.

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

אחד הדברים הכי חשובים תמיד בחתונה. לא עשינו טעימות בשום שלב כי הקורונה קצת שיבשה לנו ענייניים. ידענו ש טעם וצבע מעולים וכך היה. שבוע לפני החתונה ישבנו עם ליאו השף והוא המליץ לנו. שוב אנחנו אנשים זורמים וסמכנו עליהם וכמצופה זה עבד. אין בן אדם שלא יצא מהאירוע שלא אמר שהאוכל היה מטורף, ברמה של מסעדה על אמת.

רב לחתונה

בעלי האהוב קראי והחלטנו להקל על עצמנו והתחתנו דאך Tzohar צהר . היה אחלה, בלי בעיות בלי דרישות מיוחדות ובלי בלאגן. בגלל המצב עשיתי הדרכת כלה במפגש אחד בזום.

הרב שלנו היה יוסף לב נדיב, נפגשנו איתו פעם אח, הוא הציע שאני אדבר בחופה, שבעלי ידבר, ושאני אתן טבעת. לא שאלתי לגבי כיסוי כי לא היה אכפת לי להתכסות בחופה. חופה קצרה מאוד כמו שביקשנו.

מקווה- הלכתי עם אמא בלבד למקווה ברמת גן בשיכון ותיקים. נכנסתי טבלתי סגרתי עניין. נקי קליל ולדעתי אני הכלה היחידה בעולם שיצאה מהמקווה עם שמלה שחורה והלכה לארוחת ערב אחרי זה חחח

מקום התארגנות וכו- התארגנתי אצל ההורים שלי בבית, הבאנו מגשי אירוח לכל היום מבסיקוטי, קליל טעים וזורם. העדפתי להתארגן בבית של ההורים שיהיה לי נוח ונעים ולא להוציא עוד כסף על מלון (גרים במרכז, התחתנו במרכז, מה עכשיו אני אסגור מלון במרכז?) חוץ מזה שהתחתנו בסופ"ש של פסח ולא מצאתי סיבה להיות בסלון בימים האלה.

שמלה שניה- קניתי לפני שנתיים אצל חברה שיש לה סטודיו מהמם לבגדים לבנים ברמת גן All White. לבשתי אותה מלא לפני וגם אחרי. רציתי משהו קליל ויעבוד לי עם ההריון ועדיין יהיה יפה. השיג את המטרות.

הזמנות ותפריטים- חברה מושלמת עיצבה לי הכל ושלחתי להדפסה בדפוס התאומים בתל אביב. מהירים ויצא כמו שרציתי.

 

אישורי אורחים והושבה- iplan. עובדים עם האולם, כן קצת יותר יקרים מהשאר אבל במסגרת הזמן הקצוב והלחץ לא רציתי להתחיל להמיר תוכנות. כל אישורים הגיעו בזמן, סידור שולחנות קל ומהיר. עבד.

לסיכום כי חפרתי, הקורונה שיגעה אותנו, בסוף סגרנו דברים מהר כי זה גם האופי שלנו וסמכנו על הספקים שלנו שיעשו את עבודתם כמו שצריך. לא חיכינו ולא נתנו למצב לעצור בעדינו להמשיך בחיים (הלו בטן של חודש רביעי בתמונות חתונה ובלי לגימה אחת של אלכוהול כל האירוע

זה יום אחד, הוא כיף הוא חוויה הוא עובר מהר אבל קחו הכל בפרופורציות, תנו לדברים לקרות ותזכרו שעם מי מתחתנים זה החלק הכי חשוב בכל הדבר הזה , והשמלה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
sweet shira+
sweet shira
34 ממליצים
אטרקציות
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal+
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
279 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוסלן שיין+
רוסלן שיין
114 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
אטרקציות
איפור
לחתן
אטרקציות
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה