הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שחר ועומר
החתונה של שחר ועומר
סתיו 2020
הפוסט של שחר, חברת הקבוצה הסודית:

***חתונת חצר***

התארסנו ב-20.11.2019 והתחתנו בדיוק 365 יום אחרי ב-19.11.2020, שניה לפני שהחיסונים נכנסו לחיינו. החתונה הייתה בחצר של ההורים בשני סבבים, סבב משפחה עם קבלת פנים, חופה וארוחה, וסבב חברים עם אותו האוכל רק בבופה וחגיגה מצומצמת.

הרמנו את החתונה תוך 3 שבועות בגלל עניין משפחתי, לקחנו מפיקה כי אישית אנחנו לא נהנים מהארגונים והכל היה בלחץ של זמנים. למי ששואלת אז כן, זה לגמרי אפשרי גם בלי מפיקה. אנחנו אישית מאוד שמחים שכן נעזרנו בה כי זה הוריד מאיתנו המון התעסקות. בחרנו להשקיע בעיקר באוכל ובעיצוב.

חתונת חצר זה דבר מדהים, זה הרבה יותר אישי ואינטימי ולדעתי גם מאוד אמיתי. הייתה לנו זכות להכיר את כל האורחים בחתונה שלנו והאורחים אמרו שהם מעולם לא היו בחתונה בה החתן והכלה כל כך נגישים לאורחים. היה לי זמן להיות עם סבים וסבתות שלי, ולא רק לתת נשיקה בקבלת פנים ואחרי חופה, והם האנשים שהנוכחות שלהם הייתה לי הכי חשובה, בטח בימים מטורפים כאלו. היינו מוקפים רק במי שבאמת הכי קרוב אלינו, ואת החופה שידרנו בזום לכל מי שלצערנו הורדנו מרשימת המוזמנים.

מבחינת עלויות, בחישוב פר ראש יצאנו על סכום די גבוה, בעיקר כי הזמנו ממש מעט, אבל אם לא הקורונה היינו מוציאים במצטבר על כל האירוע כנראה פי שתיים.

גילוי נאות, מעולם לא חלמתי על חתונה גדולה ותמיד חשבתי שלהתחתן באירוע מצומצם אצל ההורים הרבה יותר יתאים לי, לצערי המגפה הנוראית שינתה את חוקי המשחק. כנראה שאם לא הקורונה היינו הולכים על אירוע יותר גדול עם יותר מוזמנים אבל באמת שאנחנו כל כך מרוצים מהאירוע שהאינטימי ומותאם אישית שיצא לנו.

קרדיטים:

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב אירוע+חופה+זר כלה- רינת מור. ללא ספק רינת היא מהאנשים שיותר נהנתי לעבוד איתם באירוע. העיצוב היה הדבר שהיה לי הכי חשוב. הגעתי לרינת דרך המפיקה, היא הבינה כמה העיצוב חשוב לי והקדישה המון זמן לשיחות איתי עד שהבינה במדויק מה אני אוהבת ורוצה. היה לי ויז'ן בראש ורינת הצליחה להפתיע אותי ולהרים משהו יותר יפה ממה שדמיינתי. היא יצירתית ומוכשרת בטירוף.

Dj לחתונה
די ג׳יי נאור מרציאנו - DJ Naor M
+

בחור מתוק ברמות שפתח לנו קבוצה וביקש שנשלח לו כל שיר שאנחנו אוהבים. קלט את הקהל ויצר אווירה מושלמת. ב10 וחצי בערב עברנו למסיבת אוזניות (ספק בהמשך הפוסט) כדי לא להפריע לשכנים. כמתנה נאור שלח לנו פייליסטים בספוטיפיי של השירים שהיו בקבלת הפנים ושל השירים מהאוכל. מזכרת מושלמת שמכניסה אותנו שוב לאווירה מעולה!

איפור

שירן שהגיעה עם אנרגיות מעולות. איפרה אותי ואת המלווה באיפור עדין ואלגנטי ויצא מהמם בתמונות.

שמלות כלה

היה לי מאוד קשה למצוא שמלה שאהבתי. אחרי שהתייאשתי החלטתי לנסות כיוון אחר ולחפש אוברול או חליפה וככה הגעתי אל מור. נסעתי מתל אביב לחיפה במיוחד ומור ביקשה ממני לנסות שמלה חדשה שבדיוק נתפרה ולדעתה תחמיא לי. היא קלעה בול למידות ולטעם שלי והשמלה אלגנטית ומיוחדת מאוד. כמובן שגם השירות היה מעולה.

עיצוב שיער

ליאור המהממת שעשתה לי את הבוקר!

הפקת אירועים

נתנה את הנשמה בשביל שהאירוע יצא לא פחות ממושלם. הבינה את הראש שלנו והתאימה את הכל אלינו, קישרה אותנו לרוב הספקים אחרי שהיא בדקה איתם זמינות בתאריך ומחיר, עזרה לנו בבניית תקציב, זרמה איתנו על שינויים גם אם הם הדקה ה-90, ניצחה על האירוע בצורה מרשימה מאוד. היו הרבה רגעים שהרגשתי שאירוע חשוב לה יותר ממה שהוא חשוב לי! יש לציין שהייתי בחורה די קשה שידעה בעיקר מה היא לא רוצה ופחות מה כן רוצה, אוריום מאוד עזרה לנו למצוא את עצמנו בתוך כל הטירוף של להרים חתונה מאפס.

קייטרינג ושירותי בר

בנו לנו תפריט בהתאמה אישית לשני פודיס שבאים ממשפחות של פודיס. הכינו את האוכל בצורה של בופה ודאגו להצמיד מלצרים למבוגרים כדי שלא יצטרכו לקום, תוך שהם מקפידים על ניקיון, כפפות ומסכות לאורך כל האירוע. הגישו את האוכל פעמיים, פעם ראשונה למשפחה ופעם שניה לחברים, בצורה של טאפאסים. היה פשוט מעולה ולא הפסקנו לקבל עליהם מחמאות.

אטרקציות

את יפית גיליתי דרך האינסטגרם, שלחתי לה תמונות של עוגות יפות שראיתי בפינטרסט כדי שתבין מה הכיוון. ונתתי לה יד חופשית להכין מה שנראה לה. העוגה הייתה יפיפייה, עם פרחים מהממים, טעימה בטירוף והשירות היה מעולה! ממליצה בחום!

בר- קנינו לבד אלכוהול והבאנו רק ברמן. יצא סופר משתלם. הבאנו אלכוהול מאוד איכותי והמחיר לראש יצא הרבה יותר נמוך מכל הצעת מחיר של בר שקיבלנו.

צילום ועריכת וידאו

צלם וידאו+שידור חופה בזום- גילוי נאות- יון הוא חבר טוב והוא ללא ספק הצלם הכי מוכשר שפגשתי בחיי. אחרי תקופה בלוס אנג'לס יון חזר אלינו לארץ וזכינו בו בחזרה.

רב לחתונה

צ'אק, ארגון חופות (חתונה אורתודוקסית לא דרך הרבנות). איש מדהים שהסביר לנו מה עומד מאחורי כל מנהג. בחופה דיברתי, בירכתי, שברנו כוס (יותר נכון פלורסנט) ביחד ולא לבשתי הינומה.

הפקת אירועים

לא דיברנו איתם בכלל, המפיקה דאגה להכל.

הפקת אירועים
חוה ואדם
+

לא דיברנו איתם בכלל, המפיקה דאגה להכל.

לחתן

הלבישו את החתיך שלי.

נעלי כלה- שופרא, חיפשתי משהו צבעוני ושונה שיהיה גם נוח, קניתי במבצע ואני לגמרי מתכננת לחזור לנעול אותן אחרי הסגר.
אוזניות- גל הקריוקי בפתח תקווה, שירות מעולה.
מעיל ועגילים- אסוס.
הזמנות- הכנו לבד ב- canva.

 

בכללי- אני מאוד ממליצה לקחת מנהל אירוע לאותו יום, מישהו שיוודא שכל הספקים מוצאים את המקום, מתמקמים איפה שצריך, מוודא שהכל מטופל כמו שצריך ויתמודד עם תקלות אם יצוצו. אחרת זה ייפול עליכן או על אחד מבני המשפחה ואנחנו העדפנו לתת להם להתארגן ברוגע.

שכנים- עברנו בין השכנים מראש עם עוגות קנויות מלחמנינה, עדכנו אותם שאנחנו מתחתנים בחצר, וצירפנו פתק לעוגה עם הטלפון של המפיקה ואמרנו להם שעל כל בעיה הם מוזמנים להתקשר אליה או אלינו. לא היו לנו בעיות.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
עיצוב שיער
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
צילום ועריכת וידאו
רב לחתונה
הפקת אירועים
הפקת אירועים
לחתן