הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סימה ונתן
החתונה של סימה ונתן
קיץ 2020
הפוסט של סימה, חברת הקבוצה הסודית:

איזה כיף לשמוע שכל הקיץ הקרוב כמעט כבר תפוס במלואו על ידי זוגות שרוצים להתחתן (אחותי שדחתה חתונה מאפריל, ביניהם). ואיזה כיף לראות שוב מלא פוסטים של כלות שמחפשות המלצות.

אז סופסוף הגיע הזמן לעלות את פוסט ההמלצות שלי; לעזור לכן עם ההתלבטויות ובאותה העת לפרגן לספקים שגרמו לי להרגיש מיוחדת וסיפקו את הסחורה הכי טובה בעיניי.

אני, במקרה מאוד מאוד מוזר, הייתי מהזוגות המאוד בודדים שאיכשהו יצא להם לקבוע מראש את החתונה לשבוע היחידי שהיה ניתן לקיים בו חתונות גדולות בקורונה. התחתנו ב18 ליוני 2020.

הוזמנו 310, הגיעו 230 איש. היו עמדות אלכוג'ל ומסכות כמובן אבל כמעט ואפחד לא הרגיש את אפקט הקורונה והחתונה הייתה מאוד "רגילה" (ארצה לציין שלא היה לנו אף מקרה הדבקה באירוע, למזלנו).

מקום לאירוע

אני באמת מקווה שהם כן יצליחו להתאושש מהתקופה הזו מאחר והאולם הזה הוא די גדול ויציב..

יש דעות מאוד מפולגות כשזה מגיע ללימון. האישיו העיקרי הוא האוכל. חלק טוענים שהאוכל לא טעים, אחרים מאוהבים בו. לדעתי, אין ספק שצריך להתמקח הרבה ולשדרג את האוכל בכסף בשביל להגיע למנות הגשה מכובדות, בשלב קבלת הפנים לפחות. וזה בדיוק מה שעשינו.

מלבד זה, המקום; גדול מאוד, החופה וקבלת הפנים נמצאים בגן אירועים חיצוני והריקודים/ישיבה נמצאים בתוך אולם מקורה. מאוד אהבנו את החלוקה הזו כי מצד אחד רצינו משהו חיצוני אבל גם שלאורחים לא יהיה חם ושעיקר הערב יהיה מלווה במזגן (בחודשי הקיץ בישראל).

מנהל האירוע, אלי, היה כל כך עם ראש פתוח וזרם עם כל דבר שרצינו (ותאמינו לי שיגענו אותם עם מליון בקשות), הצוות היה חם ומקבל ופשוט נתן כזו חוויה נהדרת בשלב התיכנון.

בקיצור, אם ללכת על לימון; למקום ולאוכל יש הרבה פוטנציאל אבל צריך סופר לשדרג ולהתמקח ולקבל מעבר למה שמוצע בתוכנית "הבסיסית".

וחשוב מאוד בלי קשר לבחירת האולם- לדאוג שיהיה מנקה ייעודי לשירותים. זה היה חשוב לנו מאוד ותרם המון להרגשה הטובה של האורחים.

התארגנות וליל כלולות
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
+

ידענו שאנחנו רוצים להצטלם בנווה צדק אז המיקום של טריאסטה היה מושלם, בנוסף יש מקווה ממש ליד, למי שטובלת.

בגדול באלי לגור במקום הזה. הכל שם מושלם והבעל מלון כל כך חביב ודואג לכל מה שצריך. הלילה התארגנות מגיע עם סלסלת פירות, שמפניה ואפשר להוסיף ארוחת בוקר לך ולמלוות למחרת במחיר הגיוני. כנסו לאתר ותעברו על התמונות כי כל מילה אחרת מיותרת.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

אביב וטלי היה הספק הראשון שסגרתי. עוד לפני האיפור. הם מביאים משהו מאוד חדש לטעמי ויצירתי לסרטון הוידאו שלכם. מתאים מאוד למי שמחפש קצת הומור ומשהו אדג'י בסרטוני החתונה. אלה 7-9 סרטונים שמחלוקים ל"רגעי שיא", "חופה", "קבלת פנים" וכו ומציגים משהו מאוד מרגש וקליל שאפשר לצפות בו כל היום וכל הלילה. אם תרצו אשמח לשלוח איזה סרטון או שניים שלנו שתוכלו להתרשם. אביב הוא הצלם שמלווה אתכם והוא זה שיהיה איתכם כל היום, הוא יודע מה הוא רוצה ולא מתבייש לבקש מכם במהלך היום שצריך לעשות ככה וצריך לעשות ככה למצלמה, אבל בסוף זה באמת מתבטא בוידאו שיוצא. המחיר קצת יותר יקר מהממוצע אבל לחלוטין שווה את זה כי זו מזכרת נהדרת ייחודית ואיכותית.

אגב מאוד ממליצה בכל מחיר לקחת וידאו ולא רק סטילס. מהסטילס לא מקבלים את התחושה הזו של האירוע ואין משהו יותר מרגש מוידאו.

איפור

איפור שיער ושאר ירקות בשבילי כל כך רציתי להישאר עצמי גם אחרי טונות של איפור ותוספות (והיו טונות). אז היה לי חשוב למצוא מישהי שלא תפריז בזה. לקחתי את המאפרת שאחותי תיכננה במקור לקחת, האחת והיחידה אור קופליס. לקחה לי על איפור+שיער+תוספות (כי יש לי 0 שיער) מחיר הגיוני ממש. ממליצה עליה מאוד, היא יודעת מה היא רוצה ואיך להפוך אותך להכי יפה בחתונה ובתמונות. הייתה מאוד נחרצת וידעה מה היא רוצה להשיג עם המראה שלי במהלך ההתארגנות. היא מאפרת בטכניקת איר-בראש שמעניק לך לטעמי מראה יותר טבעי שמשתלב עם עור הפנים.


 

חליפת חתן בדיוק טסנו לתאילנד כמה חודשים לפני החתונה, ובעקבות המלצות רבות קנינו חליפה בתפירה אישית בבנגקוק. טעות נוראית. לבסוף החלטנו שבוע לפני החתונה לא ללכת עליה וקנינו חליפה הרבה יותר יפה ומחמיאה בבוגארט.

פרוייקטים עשה-זאת-בעצמך ומתנות לאורחים. אני מאוד אוהבת ליצור וידעתי מהרגע הראשון שאעשה כמה דברים לבד. בין היתר יצרתי חישוקים לצילומים של האורחים (בהשראת הקבוצה פה), מסגרת עם כל התמונות של המשפחה הכוללת שמוקמה בכניסה לאולם, שלט כניסה לחתונה ומתנות.

בעקבות המלצות קנינו 300 בקבוקי זכוכית מהוברמן במחיר הגיוני יחד עם עוד כלה נוספת (כי המשלוח יקר בצורה פסיכית). בנוסף רכשנו מזיו כימיקלים שמנים אתריים (ריחניים)+ אלכוהול + מים מזוקקים ויחד עם בן זוגי בילינו כשבוע במצטבר בהכנת בקבוקוני ספריי ריח לבית/מצעים שקיבל כל אחד מהאורחים בחתונה שלנו. ממליצה על פרוייקטים כאלה רק למי שאוהב לעשות דברים כאלה כתחביב כי זה לא פשוט. זה יצא כל כך בוטיקי יוקרתי וחסך לנו המון כסף בניגוד לפשוט לקנות את זה.

קישקושי רחבה. מלא מלא סטיקלייטס (כמו ביום העצמאות) שקנינו מאלי אקספרס. ומחזיקי משקפיים כאלה ואוזניים שאפשר להרכיב מהם. יש לי קצת עודפים למי שמעוניינת.

ספקים אני מציינת פה רק את הספקים שהייתי סופר מרוצה מהם והביאו משהו מאוד מיוחד בעיניי.

רב לחתונה

דניאל רוטשטיין. מצד אחד המון המון שנים מתפקד כרב ועם המון ניסיון, מצד שני יותר מתיר מאחרים שזה בדיוק מה שחיפשנו. גם אני דיברתי והענקתי טבעת בחופה, בנוסף הוא איפשר לי לא להיות מכוסה או עם הינומה לאורך הטקס. הטקס שהוא העביר יה כ-15דק שבו הוא שילב גם הומור וגם מוסיקה. תחפשו אותו ביוטיוב יש שם וידאו של אחת החופות שעשה. ממליצה מאוד.

שמלות כלה

קלייר שמלות, בכפר סבא. כל השמלות עד 5000שח והכל תפירה אישית. הם מוכרים גם הינומות ותכשיטים. החלטתי לפנות אליהם בעקבות המלצה אישית מכלה-חברה וגם אחרי שראיתי כבר כמה מקומות לשמלות כלה יוקרתיים וואללה לא עפתי (על מה לקחת 10,000שח? סתם כי אפשר?). אני ספציפית חיפשתי מראה פשוט יחסית לא מפוצץ תחרה, פייטים, חרוזים וכו' אבל אם רוצים יש לקלייר גם את זה. ממליצה לבקר באתר שלהם. יחס אישי, מתאימים את סגנון השמלה ומחברים בדים שונים לפי בקשתכן.

קניתי מהם גם הינומה (1000שח) ארוכה נסיכתית מהממת, שנעלמה כלא הייתה במהלך יום ההתארגנות עד שהגענו לאולם, שזה סיפור מצחיק בפני עצמו (אל דאגה המלווה האחראית על ההינומה לא פוטרה מעבודתה בהמשך הערב).. בסוף השתמשתי בהינומה שהאולם סיפק ויודעות מה היא הייתה בסדר גמור.

 

תכשיטים עגילי וינטאג' של אמא. וצמיד כלה שאחותי קנתה של דנה מנצור לחתונה שלה (שכאמור נדחתה) ובטוב ליבה הלוותה לי. המלצה- לעבור תחילה על כל התכשיטים של כל החברות/משפחה לפני שאתן ממהרות לצאת ולקנות משהו ב1,000שח ומעלה.

נעליים נעלי עקב סטילטו לבנות מאלדו. היה מבחר כלות גדול. נעלי רחבה פשוטות, כפכף גומי סגור של Ipanema. שני זוגות הנעליים היו נוחים מאוד.

בגדי התארגנות Intima. מוכרת את שלי למי שמעוניינת

מגנטים- אני חושבת שאורחים מאוד מעריכים כשמביאים מגנטים כי הם גם רוצים מזכרת מהאירוע הזה, בו הם לבושים יפה ומושקע. ובאמת שאפשר לסגור צלם מגנטים לא בהרבה כסף. אנחנו לקחנו את ישי (מחברת מיג מג). שעבד בטירוף כל הערב וכשרצינו להאריך אותו אחרי ה12 שעות הוא פירגן לנו עם מחיר הגיוני ונשאר עד הסוף (054-221-3530 מצרפת פה כי לא בטוחה שיש לו אתר)

סקספון לקבלת פנים אלעד המדהים שהיה כל כך נחמד ופתוח לכל שיר או מנגינה שרצינו. הגיע בזמן ותפקד מעולה וזרם גם לבקשות שביקשנו במהלך האירוע. כמו כן גבה מחיר ממש מפרגן ולא גבוה. (052-366-2504)
 

כמה המלצות אישיות שתרמו לי מאוד ללא לרצות להרוג את בן זוגי בכל התהליך הזה (ועוד תזכרו שזה היה בקורונה ולא ידענו מה יהיה עם החתונה עד לדקה האחרונה) ובכלל לאיך להנות יותר ביום חתונה עצמו-

* תיאום ציפיות עם כל אחד מהספקים שלכם מראש. לבקש מראש מהצלם מגנטים להגיע לצילומי משפחות, להגיד לצלמים שאתם רוצים תמונות של כל הרכבים ספציפיים וכולי. כמה ימים לפני החתונה לעשות תזכורת.

* לחלק אחריות לכל אחד מראש ליום החתונה. אני יודעת שאם הייתי עושה את זה יותר בבירור אצלי, תקרית ההינומה לא הייתה מתרחשת  בנוסף, בגלל ששכחתי למנות מישהי שתסביר שיש קונפטי לחופה, אחרי כל ההשקעה שלי אף אחד בכלל לא הבין מה זה.. אז חילוק אחריות זה סופר חשוב.

* לתכנן הכל כך ששלושה ימים לפני החתונה לא תצטרכו לעשות כלום והכל יהיה סגור. חשוב חשוב חשוב.

* ביום עצמו מליון דברים יכולים להתפקשש. אז להיות פשוט בגישה של לא משנה מה יקרה הכל יהיה בסדר. אל תישאבו לאנרגיה שלילית, הכל מתגמד אם אתם מאפשרים לעצמכם להנות מהחוויה המיוחדת הזאת.

מזל טוב לכולן! איזה כייף שהכל מתחיל להסתדר טפו טפו, תהנו מכל רגע והכי חשוב לקחת בפרופורציות.

אני זמינה לכל שאלה ויותר מאשמח לייעץ מניסיוני! 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סימה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סימה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סימה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סימה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סימה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סימה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סימה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סימה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סימה
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק+
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
20 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
התארגנות וליל כלולות
צילום ועריכת וידאו
איפור
רב לחתונה
שמלות כלה