הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שרון ונדב
החתונה של שרון ונדב
סתיו 2020
הפוסט של שרון, חברת הקבוצה הסודית:

היי לקבוצה האהובה עליי,

קודם כל אני מאחלת לכל מי שהחתונה עוד לפניה, שיעבור בקלות, בטוב, שיהיה שמח והעצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכן, זה להיות פתוחות מחשבתית. יצא לי לפגוש השנה המון כלות כל כך יצירתיות, שמצאו פתרונות מהממים לאיך לקיים את החתונות בתקופה המטורפת. והקבוצה פה מוצפת בהמון רעיונות מהממים אז בטוח כל אחת יכולה למצוא את מה שמתאים לה.

לאורך כל הדרך ועד הרגע האחרון באמת שלא ידענו איך בסוף נתחתן, מתי ואיפה זה יקרה אבל תמיד הרגשנו שאין לנו ספק שזה יהיה הכי שמח, מרגש ומדוייק לנו, וזה באמת הקל על כל התהליך והימים המאוד לא פשוטים שחווינו מתחילת הקורונה. ואכן לא יכולנו לבקש חתונה יותר מדוייקת עבורנו ממה שקיבלנו.

היינו אמורים להתחתן ב"נחלה" ביוני, דחינו לסוף ספטמבר, הוכרז סגר ואז החלטנו להקדים ללפני הסגר. הרמנו חתונה בבית בשלושה ימים, כשערב לפני החתונה שלנו עוד רקדנו בחתונה של החברים הכי טובים שלנו.

אז בסוף התחתנו בבית של ההורים בכרמי יוסף ב 15.9.20, היו 100 אנשים (כפי שהתאפשר באותה תקופה), הזמנו לשעה 17:00 כדי לנצל את השקיעה ולהרוויח הרבה שעות עד שהמשטרה תגיע. אכן היא הגיעה , אבל דאגנו שיהיה איש הפקה בכניסה לישוב, כך שברגע שהם התקרבו ידענו את זה מראש, וסגרנו את המוזיקה. ‬

את כל הספקים שלנו בחרנו בקפידה. היה לנו חשוב השילוב בין מקצועיות והתאמה לטעם האישי שלנו, ושמאחורי כל זה נפגוש בנאדם עם לב. וזה אכן הצליח לנו, כולם היו מדהימים, מקצועיים ובעיקר דאגו שיהיה לנו הכי שמח ועשו זאת עם המון רגישות- אז חשוב לי לפרגן לכל אחד מהם כמו שצריך כי באמת יש לקבוצה הזאת המון כוח, אז אשמח שהם יקבלו את הבמה ובתקווה שיתאימו למישהי מכן.

הפקת אירועים

כל הטירוף הזה לא היה מתאפשר בלי מפיקת העל חלל שלנו. הפיקה לנו חתונה בשלושה ימים כשבאמצע יש סופ"ש. עשתה את הבלתי יאומן במקצועיות מדהימה ויחד עם זאת עם המון רגישות ואהבה. איך שהתקשרתי אליה, קודם כל היא אמרה "כן", ולא עברו חמש דקות וכבר התחילה לתקתק לנו אירוע, למחרת כבר הייתה אצלנו בבית, וחשבנו יחד איך כל דבר צריך להיות. והכל בכל כך הרבה סבלנות וחיוך שזה פשוט אין לתאר. עשתה הכל כדי שנהיה מרוצים, כל דבר קטן שהתקלנו אותה בו, אפילו שזה היה בלילה לפני ועוד באותו הבוקר, ישר דאגה שיקרה. שום ספק היא לא סגרה לפני שאישרנו, וגם שרצינו להחליף ספק ערב לפני החתונה אמרה "ברור אין בעיה", ודאגה שזה יקרה בצורה הכי טובה שיש. בבוקר החתונה, אמרנו לה שאנחנו שמים את הטלפונים בצד וסומכים עליה, שאין לנו מושג מה הולך להיות (כי הכל נעשה כל כך מהר, לא היה זמן באמת לתת את הדעת לפחות מבחינתו בכל הפרטים הכי קטנים כמו שבד"כ קורה) ושאנחנו סומכים עליה ומתחילים להנות מהיום הזה, אחרי שלושה ימים שלא ישנו. וכך היה, הגענו לבית של ההורים והלב שלנו כל כך התרחב, הכל היה כל כך יפה, וחגיגי והיא קיבלה אותנו בחיוך גדול. כל הספקים עבדו בנחת ובשיתוף פעולה, האירוע תקתק מעולה, שום דבר לא היה לחוץ, לכל חלק היה את הכבוד שלו (שזה היה חשוב לנו מאוד). ובעיקר היא עשתה את הבלתי יאומן- הרימה חתונה בשלושה ימים מאפס שבעניינו לא נפלה משום אולם אירועים. יש לה גם עמוד אינטסגרם שהיא מעלה בו כל הזמן טיפים להפקת חתונה וכו', ממליצה לכן להסתכל זה ממש עוזר.

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

הגענו אליהם לסטודיו יום לפני החתונה. יש להם מבחר גדול מאוד. בגדים מגניבים ממש, בוויב צעיר. על המקום כבר עשו לנו תיקונים של הבגד. היו מהממים ומקצועיים.

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

מהפגישה הראשונה שלנו איתו התאהבנו, עשה לנו פרזנטציה וניגן לנו כאילו אנחנו במסיבה ושעה לא הפסקנו לרקוד, פשוט העיף אותנו באוויר! נפגשנו עם לא מעט דיג'ייז ואותו אהבנו במיוחד, קודם כל מוכשר בקטע לא נורמלי ובנאדם מהמם, מלא אנרגיות חיוביות. בתוכנית המקורית היינו אמורים להתחתן ב"נחלה" ובהגבלות החדשות לא אפשרו לפתוח את רחבת הריקודים, אז הוא בא איתנו מיוזמתו למקום כדי לשמוע את הרמקולים החלופיים שהם הביאו, כי היה לו חשוב!
ברגע האמת התחתנו בבית והוא הרים לנו מסיבה של החיים!!! אנחנו זוג שאוהב לרקוד, המסיבה היתה חשובה לנו ברמות! עד שהמשטרה לא כיבתה לו את השאלטר אנשים לא ירדו מהרחבה. הרקיד 80 איש במשך שעות, וזה הרגיש כאילו יש ברחבה 300 איש. ואיך ארז סיכם את זה- לא צריך יותר מדי אורות ופירוטכניקה, היתה לכם מסיבה מטורפת עם שני עמודי תאורה צנועים וזה היה הכי שמח שיכול להיות. הוא ההמלצה הכי חמה שלנו מהחתונה, מקצועיות עם אנושיות ושמחת חיים- השילוב המושלם. ואגב, הוא אחד הבעלים של אלפא דיג'ייז.

קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג עלי דפנה
+

היינו אמורים להתחתן ב"נחלה", ש"עלי דפנה" הוא קייטרינג הבית שלהם. כבר מהטעימות הראשונות התאהבנו, כשרצינו לטעום דברים נוספים, הוזמנו לטעימות נוספות. כשהעברנו את החתונה הביתה מוטי הבעלים, ישר נרתם בשבילנו, בהתראה של 3 ימים, הגיע אלינו לבית בשבת כדי לראות את המקום ומה צריך. נתן לנו במחיר המנה שפע ומבחר גדול של אוכל, אפילו שדרג לנו למנות שבדרך כלל הם לוקחים עליהן תוספת תשלום. העיקר שנהיה מרוצים ושנצליח כבר להתחתן. האורחים נדהמו מהאוכל, שהיה כל כך טעים וטרי, ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות. היה מבחר גדול ושפע, ובגלל שהיתה חתונה של 100 איש, זה הרגיש שאנחנו במסעדת שף . הם בישלו הכל במטבח שדה שהקימו בחצר הבית, כולל תנור אבן שהביאו במיוחד. מה שכל כך כבש אותנו ב"עלי דפנה", זה האנושיות, הלארג'יות, הנתינה מהלב. עברנו איתם תהליך של כמעט שנה, שלא מעט פעמים שינה את צורתו עקב מגבלות הקורונה, וכל פעם הם ניסו להיות הכי יצירתיים שיש כדי להתאים את עצמם למצב, והם היו הוגנים איתנו לאורך כל הדרך. ביום החתונה, הרגיש שגם אבי השף המוכשר, מוטי הבעלים, מנהלי האירוע והמלצרים כולם התגייסו ודאגו שנהיה שמחים ושלאורחים יהיה טעים. ואגב יש להם גם תפריט טבעוני עשיר מאוד.

צילום סטילס
מורן מעיין צלם
+

נשמה מהלכת על שתיים! מהפגישה הראשונה התאהבנו, ידענו שאנחנו בידיים טובות, בגובה העיינים, ושהולך להיות איתו כייף רצח. התמונות שהוא תופס מרגשות, שמחות, עם נשמה, אותנטיות, וככה רצינו לזכור את היום שלנו. מלא ברגעים אמיתיים. ואכן כך הוא תיעד אותנו. ברגע האמת, הוא גם עשה לנו בוק כאילו אנחנו מינימום בצילומים לווג, ובעניינו זה השילוב המנצח  ובתקופה מורכבת זו הוא היה קשוב ואדיב, כל הזמן שאל אם אנחנו מסתדרים , אם צריכים עוד המלצות לספקים, אם אנחנו בטוב. ביום עצמו, היה כל כך כייף איתו, הוא רגוע ומלא שמחת חיים, ידע לנהל את צילומי הזוגיות והמשפחה בצורה הכי מקצועית ורגישה שיש, ויחד עם זאת לא הרגשנו אותו בקטע טוב!! הוא נתן לנו להיות אנחנו, עם הקרובים לנו, והיה שם בשקט לתעד את זה בלי שנרגיש לרגע מובכים או שמפריעים לנו בדרך. היה רגע שקלטנו אותו מטפס על כסאות כדי לנסות לתפוס את התמונה הטובה ביותר. לא סתם כל החברים שלנו שהתחתנו במקביל עלינו סגרנו איתו גם.

אטרקציות

התמונות שצילם לא נופלות מהתמונות של צלם הסטילס. אותנטיות, מקצועיות, מרגשות, ותופס גם המון קלוזאפים של אנשים כך שכל אחד יצא עם מלא מגנטים הביתה. בחור מקסים, לבבי. בסוף הערב קיבלנו ממנו איזה 200 מגנטים בשבילנו, ועוד בלוקים עם תמונות מוגדלות. בעיני מגנטים זה מאוד חשוב, כי בסופו של דבר זה מה שנשאר על המקרר ואנחנו רואות את זה כל יום. מצרפת את התמונות שהוא צילם בתוך המסגרת כדי שתדעו להבחין בין התמונות שלו לתמונות של הצלם סטילס.

צילום ועריכת וידאו

הספק שחיפשנו הכי הרבה זמן עד שמצאנו את מה שאנחנו רוצים. היה חשוב לנו סרט שהוא בסגנון יותר דוקומנטרי, שנשמע את הדיבורים ואת מה שהיה באותו היום ולא רק קליפ של רגעים יפים. גם הוא תיעד אותנו באותנטיות ומקצועיות רבה. הוא בחור מגניב ממש וככה גם הסרטים שהוא עושה. יש לו כמה אופציות לסרטים. אנחנו בחרנו את זה של ה 10 דק, והוא עשה לנו בסוף 18 דק, עוד סרט רק של החופה, ועוד אחד של כל התוכנית האומנותית. גם הוא נתן לנו להיות אנחנו, עם הקרובים לנו, והיה שם בשקט לתעד את זה בלי שנרגיש לרגע מובכים או שמפריעים לנו בדרך. מי שמתעניינת בו, מוזמנות לדבר איתי בפרטי ואגיד לכן מהאתר שלו על איזה סרטים דוקומנטריים שהוא עשה להסתכל, כי שוב יש לו כמה סגנונות.

איפור
רותי עדי | Ruty Adi Makeup Artist
+

קודם כל כולה לב גדול ורגיש. אישה מוכשרת בטירוף. עובדת המון בהפקות אופנה אז בגלל שאני שחקנית, יצא שכבר לפני 5 שנים נחשפתי אליה ורק חיכיתי לרגע להתחתן ושידיי הזהב שלה יעשו אותי יפה. מאפרת עדין וטבעי, שום דבר לא זז, ואני בכיתי בלי סוף, אפילו תוך כדי שהיא איפרה אותי.. איפרה גם את אמא שלי והאחיות שלי, וכולנו נשארנו אנחנו, פשוט משודרגות יותר. היא היתה תמיד קשובה, נעימה, רגישה ועם חיוך גדול/ הרגשתי שיש איתי עוד חברה בבוקר ההתארגנות, עשתה איתנו צחוקים וממש הרגשנו שהיא חלק מאיתנו. מפגישת הניסיון יצאתי כשאני יודעת בדיוק איך אני הולכת להיראות ביום החתונה וזה מאוד מרגיע. היא לוקחת כלה אחת ביום, ובעייני זה יתרון מדהים.

עיצוב שיער

בחור מתוק ממש ומוכשר מאוד. בחרתי בו כי הרגשתי שהוא לא גורם לכלות להיראות עשויות ועם תסרוקת. תקתקן ברמות, בפגישת היכרות ישר קלט את הסגנון שלי ומה יחמיא לי, והציע רעיונות שמיד נראו לי הכי מדוייקים. חשוב היה לי להיראות טבעית ולא עשויה והוא ביצע את זה על הצד הטוב ביותר.

קייטרינג ושירותי בר

בר הבית של "הנחלה" שם היינו אמורים להתחתן. ברגע שהבנו שצריך להעביר את האירוע הביתה, היה לנו ברור שאנחנו רוצים את פרימייר איתנו. בר ברמה הכי גבוהה שיש ואנושיות שזה אין לתאר.. מתן הבעלים כל כך בא לקראתנו. בהתחלה זה היה יקר לנו וויתרנו, והוא ידע לברך אותנו בחיים מאושרים ושנה טובה. אין מחיר לאנושיות הזאת . סגרתי עם מישהו אחר, ואחרי שהוא דיבר אלי לא יפה בטלפון, מיד ביטלתי אותו וחזרתי אל מתן וביקשתי שכן יעשה את החתונה שלנו. באותו הרגע (אנחנו יום לפני החתונה שאורגנה בשלושה ימים) מתן שוב בא לקראתנו במחיר. ידעתי שיש לי על מי לסמוך ושאני יכולה להיות בראש שקט. כולם נהנו, הבר תפקד מעולה, היה נקי ואלכוהול ברמה גבוהה מאוד. כולם אמרו שהם היו אש!

רב לחתונה

בחרנו לעבור לפני החתונה תהליך זוגי עם תמר גור קראוזה, רבה רפורמית שגם מתחתנת זוגות (אנחנו בחרנו להתחתן ברבנות אז לצערנו לא קיימה את הטקס שלנו ). היא הסבירה לנו על מהות הטקס, כתבנו יחד כתובה שהיא שלנו עם הדברים שחשובים לנו לתחילת החיים ובעיקר ריכזנו את האנרגיה לדבר שהוא החשוב ביותר בכל התהליך- הזוגיות שלנו והבית שאנחנו בונים ואיך אנחנו רוצים שהוא יראה. ממליצים לכל הזוגות לעבור תהליך כזה, ולתת למהות הטקס את המקום הראוי לו. תמר אישה מיוחדת ורגישה. היא צעירה, אז הכל נעשה בגובה העיניים. היא מגדירה את עצמה כמלוות טקסי חיים, וכך באמת הרגשנו איתה. אין ספק שתלווה אותנו בטקסים הבאים בחיים שלנו.

שמלות כלה

שמלה ראשונה- 
איזה סטודיו! איזה איש מוכשר! אני קניתי את השמלה (לא תפרתי מאפס, רק עשו לי תיקונים) וזה משמעותית יותר זול. יש לו גם אופציות להשכרות שניות, ומבחר גדול לרכישה. שווה מאוד ללכת למדוד, תופתעו שאפשר למצוא שם דברים מדהימים במחירים נגישים יותר. באינסטגרם שלו רואים רק קמצוץ ממה שיש בפועל. השמלה שלי היתה נוחה מאוד, ועזרה לי להרגיש אני (זה היה לי חשוב מאוד, כי ברגע שלא נוח לי אני לא מצליחה להנות). גם השמלה של אמא שלי ממנו.

שמלות כלה

שמלה שניה-
השכרתי שמלה שנתפרה במיוחד בשבילי, תפירה ברמה גבוהה מאוד. רימה אישה עם המון סטייל. תפרה לי את השמלה בשלושה ימים!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

החצר של הבית שלנו גובלת עם הוואדי, כך הנוף היה שחקן מרכזי בכל הסיפור. אז בחרנו בעיצוב מנימליסטי, של פרחים לבנים ונרות. אל קים הגעתי יום לפני החתונה דרך חן המפיקה שלנו. היא מיד התגייסה, קלטה מיד את הכיוון, דאגה גם לחופה מסורתית. והיתה הוגנת במחיר. כשהגענו לבית ביום החתונה נדהמנו לגלות כמה יפה היא עשתה אותו, וזה עדיין הרגיש בית. היה לנו מאוד חשוב שתתקיים התחושה שאנחנו מארחים בבית שלנו.

הזמנות לחתונה ומיתוג

בחרנו בעיצוב מנימליסטי, שבא לידי ביטוי בכל המיתוג שעשינו (לילה שלם יומיים לפניי) בהזמנה, כרטיסי ההושבה, המגנטים, וכו'. כשהחתונה בבית צריך לדאוג להרבה הדפסות שבדר"כ האולם מספק. אז זה דווקא היה נחמד לקשר את הכל באותו מיתוג..
גבריאל מתוקה ומוכשרת ברמות ופרפקציוניסטית! עד שלא כל אות היתה במיקום המדוייק שלה היא לא נרגעה

אטרקציות

מתנות לאורחים- 
בחרנו להעניק כמתנות לאורחים תרומה לעמותה שקרובה מאוד לליבנו. זאת עמותה שדואגת לשמח ילדים חולי סרטן. הנחנו על כל מפית פתק עם הסבר על העמותה וסיפרנו לאורחים שתרמנו בשמם. בכך חשפנו את האורחים לעמותה זו.


אסיים בזה שלהפיק חתונה בבית זה אכן יותר מורכב ויקר מאולם (למרות שאני לא יודעת כבר איזה מחירים יציעו באולמות עכשיו לחתונות קטנות) אבל יש בזה קסם שאין לתאר. מרגיש לי הכי טבעי שיכול להיות, אז מי שהקונספט הזה מדבר אליה אני ממליצה ממש!!!

זהו חפרתי מלא, מקווה שעזרתי, המון בריאות לכולן ובתקווה שהחתונות יחזרו במהרה:)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרון
צילום: מורן מעיין צלם
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
קייטרינג עלי דפנה+
קייטרינג עלי דפנה
415 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
מורן מעיין צלם+
מורן מעיין צלם
209 ממליצים
צילום סטילס
רותי עדי | Ruty Adi Makeup Artist+
רותי עדי | Ruty Adi Makeup Artist
7 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
לחתן
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
אטרקציות
צילום ועריכת וידאו
איפור
עיצוב שיער
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה
שמלות כלה
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות