הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבר וחנן
החתונה של ענבר וחנן
קיץ 2021
הפוסט של ענבר, חברת הקבוצה הסודית:

אומרים שהנישואין לא בתוקף אם לא פרסמת פוסט קרדיטים בכלות אורבניות, אז נראה לי שהגיע הזמן. הבטחתי לעצמי שאכתוב קצר וקולע עם מעט תמונות, לא הלך. לא נורא 

בתחילת הפוסט – ספקים, בסוף – טיפים לארגון בכללי ולאותו היום בפרט.

התארסנו בעיצומו של הסגר הראשון, מרץ 2020 – במזל קבענו תאריך לשנה מראש ויצא לנו להתחתן ב10/06 בלי דחיות/שינויים ובלי מגבלות 

מקום לאירוע
כוכב הים
+

אין מה לדבר עליהם בכלל, הגן הכי יפה ומבוקש בארץ ולא סתם. כל מילה טובה שתשמעו עליהם נכונה. מקצוענות זאת לא מילה לידם.

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג הבית של הכוכב הוא "מעשייה" - מכירות את הכלות שאומרות ש"עד היום לא מפסיקים להחמיא לי על האוכל"? אז כזה. אין אורח שלא החמיא לנו. חיים השף היה מקסים, נפגש איתנו במיוחד לבקשתנו אחרי שהטעימות היו לא מאוד מוצלחות, בנה לנו תפריט שיתאים לצרכים שלנו ולגודל האירוע והתוצאה הייתה פשוט וואו (ממקור ראשון – אני פודי משוגעת, אוכל זה הכי חשוב בעולם בעיניי, נשנשתי גם במהלך האירוע וגם מהקופסאות שקיבלנו אחכ הביתה).

קייטרינג ושירותי בר

בר הבית של המקום הוא "לומינר" - מקסימים, ברמנים מקצוענים, קוקטיילים ברמה הכי גבוהה שיש (ואני באה מהעולם הזה ובכלל לא קל להעיף אותי). היו ככ טובים ברמה שחברים שלנו החמיאו על השירות של הברמנים. בקיצור – וואו.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

די ג'יי אלי מתנה. אף מילה שאני אגיד עליו לא תתאר אותו כמו שצריך – בן אדם מדהים, הכי כיף לעבוד מולו, מתאהבים בו בשניה הראשונה, וכמובן שהוא שבר לנו ולחברים שלנו את הרגליים ברמה שכולם היו צריכים סופ"ש שלם להתאושש. כן, עולה מעל הממוצע, וחד משמעית שווה כל שקל.

 

סקסופוניסטית חיה פרוסט. השם שלה לא עולה פה מספיק וחבל! חיה אדירה, עם שיק אירופאי וכישרון על היא הרימה לנו את הרחבה ועשתה ככ הרבה שמח! זה אחד השדרוגים הכי כיפיים לאירוע ואני סופר ממליצה עליה.

איפור

אני לא מהמתאפרות ביום יום וממש חשוב לי הלוק הטבעי. שירן איפרה אותי גם לצילומי זוגיות וגם לחתונה עצמה, היא הכי מוכשרת שיש! היא הבן אדם המושלם שיהיה איתכן בבוקר, עשתה לי פינה של שקט כשמסביב היה רק רעש ובלגן. לא משנה כמה בכיתי והזעתי האיפור לא זז. היא איפרה גם את אמא שלי, אחותי וגיסתי וכולן נראו מדהים.

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

גם כן סלב לא קטן פה בקבוצה, ובצדק, אמן עם ידי זהב ופשוט נשמה טובה! היה כ"כ כיף איתו גם בצילומי זוגיות וגם כל היום מהבוקר ועד סוף האירוע. את הכישרון שלו תראו ממש כאן במיליון תמונות שהעליתי (וזה אחרי שממש התאמצתי לצמצם). כ"כ התחברנו ברמה האישית שהוא פשוט לא רצה ללכת מהחתונה. זה חד משמעית בן אדם שהכי אוהב את מה שהוא עושה.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

בן מזרחי, מטעם אביב וטלי. תשמעו, אם בא לכן להעביר את כל היום של החתונה שלכם בצחוקים עד רמה של דמעות לכו על בן. סגרתי איתו בלי להכיר או לדבר איתו לפני וזאת הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי. הבחור אגדה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

מצאנו את ליהי ממש במקרה כשהגענו לפגישה בכוכב הים והיא בדיוק עיצבה שם אירוע. היינו בכלל בתהליך מול מעצבת אחרת (שהיה ממש מתיש ולא פרקטי) ופשוט החלטנו לעזוב הכל ולקבוע עם ליהי. ההחלטה הכי טובה שקיבלנו. ליהי נסיכה מהאגדות, היא מוכשרת ברמה אחרת והבינה בשניה את הוייב שלנו. היה ממש כיף כל התהליך מולה, ובעיקר מאוד מאוד קל! ממליצה עליה ממש.

תכשיטים ואקססוריז

הכי לא ציפיתי לחוויית קניה (כולה תכשיטים שמזמינים מהאינטרנט, כן?)

ישר כשסיימתי את ההזמנה באתר קיבלתי וואטסאפ ישירות מדנה כדי לתאם משלוח, והייתה איתי בתקשורת מאותו רגע ועד שנזכרתי לשלוח לה תמונות של התסרוקת.

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

חליפות מדהימות, מגוון של סגנונות, רואים שיש שם יד אמן. דורון היה מקסים והיה סופר כיף להתנהל מולו.

הפקת אירועים

ניהול אירוע – עומר מרום, מטעם חן גרינשטיין. עומר נחתה עלינו ממש במקרה, אחרי שהמנהלת שחן הייתה אמורה לשלוח אלינו נהייתה חולה יום לפני האירוע. היא הכי מקצועית, תקתקנית ונעימה שיש. כל הפרוצדורה מול חן הייתה סופר כיפית והיא אחד האנשים שיותר קל ונעים לעבוד מולם, הייתה זמינה ברמת הלדבר ולענות על שאלות כל יום, אני ממש ממליצה עליה!

עיצוב שיער

אין נסיכות כמו שקד! היא ה-בן אדם לפתוח איתו את בוקר החתונה. מוכשרת בטירוף, בילתה איתי מהבוקר עד החופה, אין אין אין דברים כמוה. עדיין בקשר כמובן כי היא בן אדם זהב. לקחתי גם ליווי (עד החופה), ממליצה מאוד, במיוחד בקיץ!

רב לחתונה

מי שמחפשת את הרב הקליל שיתן לה להעניק טבעת, לדבר, יסדר הדרכת כלה של 20 דקות (עם אשתו רבקה המקסימה) ויעשה עבורה את כל הפרוצדורה מול הרבנות – הרב ביסטריצקי זה השם! הייתה לנו חופה קצרה וקלילה, מרגשת בטירוף והכי אישית שיש.

אטרקציות

מגנטים סופר איכותיים, תמונות מדהימות, כמו עוד צלם סטילס באירוע. ממש מומלץ.

*נעליים – ג'ובאני ויטוריו. נעליים מושלמות, איכות מעולה, שירות מדהים. אין מה להוסיף.
*טבעות – מקור התכשיט. צבי הוא סבא של חבר והיה לנו ברור שנעשה אצלו, עסק קטן ומשפחתי שמביא תוצרים מדהימים. בכללי אני בעד לפרגן לעסקים קטנים אם אפשר ועל צבי אני ממליצה בחום.

 

טיפים:

 תבחרו ספקים לא רק לפי השם שלהם, אלא בעיקר לפי מי שכיף לעבוד איתו! הדבר הכי חשוב זה אנשים שתשמחו לראות ובעיקר אנשים שתשמחו שילוו אתכן לאורך היום.

 ספקים שמכירים אחד את השני - אחד החשובים! (בעיקר איפור-שיער, ווידאו-סטילס).

 תגבו את עצמכן בחוזה מול כל ספק. אל תשאירו קצוות פתוחים.

 מנהל אירוע מטעמכן – כל כך חשוב! גם בחתונה קטנה של 100 איש. תמיד יש עניינים לסדר מול האולם וממש לא בא לכן שמישהו מהמשפחה או החברים יצטרך לקחת את האחריות.

 לפני התכנון תעשו תיאום ציפיות עם הבן זוג ורק אז תתחילו לסגור דברים. ברגע שתהיו סגורים ביניכם על מה אתם רוצים, יהיה הרבה יותר קל מול הלחץ של המשפחות וכל המסביב.

 תבחרו את המלחמות שלכן. לא תמיד האירוע יהיה 100% כמו שחלמתן. אני שמתי את הדגש על הדברים החשובים לי ומהם לא זזתי מילימטר, ולמדתי לשחרר איפה שאני יכולה (בחיים לא הייתי חולמת שיהיו לי מעל 900 מוזמנים לחתונה, לדוגמה.)

 טאץ' אישי לאירוע – מאוד מאוד מוסיף! אני עשיתי עמדת קבלת פנים עם כרטיסי ברכה וקישוטים שלא היה ספק לאף אחד שהיד שלי הייתה בדבר. כולם זכרו את זה והחמיאו ממש.

 תנו משימות לאנשים! לא הכל אתן חייבות לעשות. שוב – תתעסקו במה שחשוב לכן, ותנו לאחרים משימות שלא אכפת לכן לשחרר.

 קבלת פנים – מיותר לומר, תסתובבו! זה החלק הכי כיפי באירוע.

 התארגנות – בלי לא נעים, רק עם מי שעושה לכן כיף ורגוע!

 תחלקו משימות למלוות במהלך היום. אני יכולה להשתגע אם כל שניה מישהו יבוא וישאל אותי מה אפשר לעשות בשבילי. נתתי לכל אחת את המשימה שלה והיה לי שקט 

 תהנו !!! שחררו את מה שלא הולך כמו שרציתן, אל תנסו לנהל את האירוע ביום עצמו ואל תנסו לפתור בעיות. מה שיהיה יהיה והכל יצא מושלם!

חפרתי למוות, מי ששרדה עד לפה גיבורה 

מי שרוצה להתייעץ בפרטי מוזמנת באהבה!

מזל טוב לכולן 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
כוכב הים+
כוכב הים
253 ממליצים
מקום לאירוע
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
תכשיטים ואקססוריז
לחתן
הפקת אירועים
עיצוב שיער
רב לחתונה
אטרקציות