הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רעות
החתונה של רעות
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים – חתונת וינטג' חורפית אחרי שנעזרתי לא מעט בקבוצה הזו במהלך ההכנות; עכשיו תורי לתרום את חלקי =) יונתן ואני התחתנו ביום חמישי, ה-21.11.19 בבית ברעננה אחרי 9 חודשי אירוסין עם 200 אורחים. היה חלום. חייבת לציין שבתור חולת שליטה ששמה לב לפרטים הקטנים עשיתי שיעורי בית מאוד מקיפים וכמעט כל אחד מהספקים נבחר בפינצטה אחרי השוואת מחיר, דירוג באתרים השונים, קריאת המלצות, איכות המוצר, התמורה, תיק עבודות וכמובן היחס.

מקום לאירוע
בית - חלל אירועים אורבני
+

פשוט ואו. אחרי שראינו והשוונו בין 12 (!) אולמות שונים, הלכנו על בית. סגנון של מסעדת בוטיק עם וייב עירוני, צעיר ושיקי. האוכל והבר ברמה גבוהה, האקוסטיקה, העיצוב, היחס. האולם עצמו מאוד יפה ועשיר בבסיס שלו ולא באמת מצריך מעצב אירוע. הצוות מאוד מקצועי ואכפתי, שאוהב את מה שהוא עושה –פשוט לארח. כמה חברים אמרו לנו שהיו רוצים להתחתן שם בעצמם וזה לדעתי אומר הכל. מחכים לחזור לשם כאורחים.

שמלות כלה

בבוטיק בתל אביב 3 חדרים מפוצצים שמלות שנתרמו על ידי מעצבים וכלות בכל המינים הגזרות הסגנונות והמידות. כל הכנסות העמותה מוקדשות למאבק באלימות נגד נשים. רכשתי 2 שמלות -הראשונה של ליהי הוד (עוד עם תג המחיר המקורי שנושק לעשירייה) בפחות מרבע מחיר והשנייה חצאית וטופ לריקודים. ממליצה לכל כלה לתת צ'אנס ליוזמה המקסימה הזו, לחסוך אלפי שקלים ולתרום לחברה על הדרך. תיקונים לשמלות עשיתי אצל מרינה המקסימה - תופרת הבית של הבוטיק, מעצבת אופנה בעצמה עם דיוק סובייטי.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

נועם הייתה קשובה לכל הגחמות שלי וישר הבינה את הראש. ביקרנו יחד בשטח, פתחנו בורד בפינטרסט. ניסינו ליצור מראה שיתאים לאופי שלנו ולחלל עצמו, הוחלט על חתונת וינטג' חורפית- וכך היה. בשילוב אצטרובלים, כותנה, טחב, דפי תווים כראנרים, בר חמצוצים מעוצב, נרות זולגים וסנגריה חמה בכניסה קיבלנו אווירה חמימה ומכושפת. פשוט אלופה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

מיתוג האירוע והזמנות - אני =) מגיעה מתחום העיצוב, לכן הייתי חייבת לתת את הSAY שלי. עיצבתי ומיתגתי עם DOODLE מינימליסטי שלי ושל יונתן.

צילום ועריכת וידאו
פיקצ'רי צלמים | Picherry Photography
+

חד משמעית אחת הבחירות הכי טובות שלנו. לאנדריי (סטילס) ואלכס (וידאו) יש ידע טכני וכישרון אדיר. השם הבא בצילום החתונות בלי להגזים. קודם כל-אנשים עם אנרגיות טובות שמרגיש נוח מולם ואיתם ביום החתונה. באירוע עצמו נתנו עבודה, השתלבו טוב בין האורחים, נשארו עד הסוף לתעד כל רגע, והתוצרים - למות! חרוצים, זריזים ומקצועיים. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות עליהם ועל החומרים. יצלמו גם את החתונה של אחי באפריל.

אטרקציות

שווה כל שקל אפילו שנחשבים ליותר יקרים בשוק. בסופו של דבר מדובר בעוד צלם טוב שמסתובב בין האורחים ומתעד את האירוע. התמונות יפות, המגנטים איכותיים ובאים בכמויות. אצלנו צילם אבי- צילם בחיוך ובמרץ במשך כל הלילה. לקראת סוף החתונה קיבלנו קופסא עם דיסק און קי, 10 הגדלות וכל המגנטים שלנו. היה תענוג לעבור עליהם ביום שאחרי.

איפור

בלי נטאשה לא חושבת שהייתי אוזרת אומץ ללכת עם רעמה מתולתלת גם ביום הכלולות שלי.

איפור

איפרה אותי יחד עם שאר בנות המשפחה - בכל הגילאים ובכל גווני העור. הוציאה אותנו זוהרות בעודה מדגישה את תווי הפנים החזקים של כל אחת מאיתנו, בלי לשפכטל אותנו בהגזמה, בעדינות וטוב טעם.

Dj לחתונה

ראינו את בריינדד בחתונה של חברים וישר ידענו שזה הדיג'יי שלנו. דיג'יי שנותן הופעה בלייב בסגנון הייחודי לו. למרות שקיבלנו כבר תקליטן כחלק מהחבילה של האולם, לא יכולנו לוותר עליו. חן הפך את החתונה למסיבה אמיתית, לא ירדנו מהרחבה לרגע. בשעה 3:00 נתתי את שריקת הסיום לקרנבל אחרת היו ממשיכים להשתולל עוד אל תוך הלילה.... פשוט אלוף.

רב לחתונה

הרב אליעד סקורי. עורך חופות וטקסים ומרצה ליהדות כבר בפגישה איתו הפיג הרבה מהחששות והלבטים שלנו לגבי נישואין דרך הרבנות. נענה בנועם לכל בקשותינו- מבחינת תוכן ומלל, שנינו נשאנו דברים, הענקנו טבעות ושברנו יחד נורת פלורסנט במקום כוס. מדובר ברב רציונלי, נאור, עכשווי, נעים ורהוט, עם קול ערב ולא פחות חשוב- תקתקן. העביר את טקס החופה שלנו בעברית ואנגלית ונגע בכולם, ממש כפי שדמיינו ומעבר לכך. נראה היה שאנשים ממש נהנו מטקס החופה.

זהו סורי על החפירה, הטיפים הכי חשובים שאוכל לתת זה לזרום עם מה שקורה ביום עצמו, לוודא שמצטלמים עם אנשים קרובים וחשובים ולהנות מכל רגע כי זה באמת עובר מהר.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
בית - חלל אירועים אורבני+
בית - חלל אירועים אורבני
6 ממליצים
מקום לאירוע
פיקצ'רי צלמים | Picherry Photography+
פיקצ'רי צלמים | Picherry Photography
17 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור
איפור
Dj לחתונה
רב לחתונה