הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מורן ואיליה
החתונה של מורן ואיליה
סתיו 2019
הפוסט של מורן, חברת הקבוצה הסודית:

היי חברות נהדרות! זוכרות אותי ששבוע לפני החתונה התאשפזתי באיכילוב וכולן שלחתן לי הרבה בריאות? אז זה עבד והחתונה התקיימה והייתה אחלה בסה"כ ממה שאני זוכרת. הייתי בלחץ שיא בכל החלק שלפני הנדרים וקצת לא קלטתי מה הולך סביבי בכלל אבל אח"כ זה זרם לי יותר והצלחתי אפילו ליהנות! יש לי טיפ בשבילכן רגע לפני ההמלצות וזה הולך ככה: אל תקשיבו לאף טיפ! תעשו מה שמרגיש לכן נכון וטוב באותו הרגע ולכו עם האינסטינקטים שלכן כי בדר"כ הם נכונים!

באשר להמלצות:

מקום לאירוע
בית השמחות
+

 כל מילה שאני אכתוב לא תצליח לתאר בכלל. הכל היה מושלם החל מתחילת התהליך ועד לרגע האחרון. האוכל היה מדהים, השירות, האכפתיות. באמת שהם אלופים ומומלצים בטירוף. דברו עם נעה היא קסם של אישה! על עיצוב האולם אחראית שני זוסמן מעצבת הבית של האולם, הוספנו לה כסף בעבור עיצוב חופה ועציצי תבלין, היא הייתה אחלה לכל אורך התהליך וסמכתי עליה בעיניים עצומות והיא אכן סיפקה את הסחורה!

שמלות כלה

אני עשיתי אצל מיכל מוטיל והיה לי איתה תהליך מדהים. מה שכן חייבת לציין שבתמונות אני פתאום נראת לעצמי מאוד מאוד גדולה אבל זו כבר לא בעיה שלה. התהליך איתה היה לי נעים וכיפי וקיבלתי יחס מעולה.

נעליים - קניתי בניו יורק בסטיוארט ויצמן

אטרקציות
sweet shira
+

מתוקים להתארגנות: שירות נעים ואדיב, קצת יקר אבל מזכרת יפה בסה"כ.

צילום סטילס

שהיא גם חברה והיא מקצועית וכיפית ועושה טוב ושמח בלב וזה ממש חשוב ביום שהוא כזה לחוץ גם ככה.

Dj לחתונה

מיטל שבח, אין אין אין מה להגיד. שרופה עליה היא הייתה מדהימה וקיבלה ים מחמאות!

איפור

איפור שיער - שי הללי זיו שהוא בעיני פלא. הוא מוכשר בטירוף הוא מרים ברמות הוא עושה הכל כ"כ טבעי. הוא נתן לי הרגשה טובה לכל אורך הדרך, לכל התייעצות ושאלה וכל התהליך עם השמלה גם. ממליצה עליו באהבה רבה ובלב שקט. 

אטרקציות

קיבלתי עליו המלצה בקבוצה ולא התאכזבתי. הוא היה מדהים, נתן לנו הרבה מעבר, הורגש ברחבה ובכלל בכל האירוע, המגנטים יצאו בזמן הוא הוסיף לנו חותמת אישית שהוא עיצב ובאופן כללי הוא בעל אופי מעולה והיה כיף לעבוד איתו.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

עכשיו גולת הכותרת, מנהלת האירוע שלנו, מעיין מRSVP. אין ולא היו דברים כמוה היא מקצוענית בטירוף לא ראיתי דברים כמוה! תעשו לעצמכן טובה ודברו איתה

אטרקציות

אטרקציה שהגעתי אליה אחרי שראיי משהו דומה בחתונה שהייתי בה בקנדה. בעצם מאיירים את האנים ואז מדפיסים וזה יוצא כמגנט. אנשים עפו על זה וזה הלך פיצוץ. מי שעשתה לי את זה זו קרין אקרלינג sketch it up

זר פרחים - פלורי בגבעתיים, האמת שהאחיינית שלי פשוט לקחה עליו בעלות ולא שחררה אז זה היה שווה הכל.

עמדת ברכות עשיתי לבד קניתי באלי אקספרס, מרשמלו שחילקנו בתום האירוע הכנו גם לבד אני ובעלי.

נראה לי שכיסיתי הכל, אם לא אתן מוזמנות לשאול.

נשיקות ותודה לכולן!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
אטרקציות
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות