הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר
החתונה של ספיר
חורף 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים, כי גם תורי הגיע (יחסית מהר, יש לציין). אז התחתנו ב-18.12.19 בגן בשפיים, עם 250 אורחים, לאחר 5 שנות זוגיות, התחתנו כ-8 חודשים לאחר ההצעה וזה היה זמן שמש הקל עלינו מבחינת ארגון החתונה היה מרווח מספיק כדי לסגור את כל הספקים הטובים ולהנות מהארגון :)

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

אנחנו גרים בהרצליה ככה שמבחינת המיקום לנו היה מושלם, היו לנו התלבטויות בין הגן לשפיים לבין הקיו בגליל ים והלכנו על הגן בשפיים ולו רק בגלל הביטחון שבלעשות שם חתונה בחורף, האולם נראה מדהים וסגירת החורף שלו בניגוד ליתר המקומות שראינו היא לא מאולתרת ולא אוהל ככה שזה ממש קנה אותנו. נועה מנהלת קשרי לקוחות מהגן - מושלמת!!! יחס אישי, זמינה תמיד לכל שאלה כבר לאחר שהחלטנו לסגור יצרה איתנו קשר יום למחר, הייתה זמינה לכל אורך הדרך גם באירוע עצמו הופיעה ולו רק כדי לחבק, מי שסוגר אירוע בגן בשפיים מקבל לילה במלון שפיים הצמוד לגן (מאווווד מקל) יום למחרת כמובן שפספסנו את ארוחת הבוקר במלון, נועה כבר שלחנו לנו הודעה ואמרה שהיא מניחה שפספסנו ושנודיע לה מתי נרצה לאכול והיא תדאג לנו וזה רק חלק מהדברים הקטנים שהיו בהתנהלות מולה - פשוט מקסימה!! וכמובן שקיבלנו מלא מחמאות על המקום ועל העיצוב המדהים שלו.

Dj לחתונה

מור דהרי. וואו!!!, לא משנה כמה ארצה לכתוב לא אצליח לתאר את האווירה המדהימה שהוא עשה לנו, כבר בפגישה הראשונה אתו החלטנו לסגור אתו בלי לראות אחרים, מעבר להמלצות שאני לא מפסיקה לראות עליו במקומות מדובר באדם מדהים עם שמחת חיים שפשוט מקרינה החוצה כלפי כולם הוא לגמרי קרא אותנו וקרא את הקהל שלא הפסיק לקפוץ ברחבה!! מומלץ בטירוףףף! (קחו בחשבון כאבי רגליים יום למחרת :) )

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

קייטרינג מוכר וידוע, כמות המחמאות שקיבלנו היא מטורפת האוכל היה מדהים, מדויק ומעולה. גם בקבלת הפנים וגם בעמדות הבופה שבחרנו לעשות לא היו תורים וידעו לתקתק את ההגשה יחד עם הסברים ויחס אישי.

עיצוב שיער

גם עם אור סגרתי ממש לפני הוא ייעץ לי בבחירת התכשיט לשיער מאפרת קסוטו ואף דאג להנחה קטנה :) לאור רק אמרתי שאני רוצה פזור ופשוט סמכתי עליו וכמובן שהוא לא אכזב, השיער היה מושלם קיבלתי מלא מחמאות! והחזיק כל הערב!! וזה בלי קשר לזה שביום החתונה קיצרתי בחצי את השיער ביחד עם אור המושלם!

צילום סטילס

אני לא רואה הרבה המלצות עליו פה בקבוצה ופשוט פספוס!! כנראה האדם המצחיק ביותר שפגשתם בחייכם ומעבר לזה מקצוען אמיתי! סגרנו עם רן בין הספקים הראשונים שלנו הוא צילם בחתונה של אחותי לפני 5 שנים בערך ומאז נשאר במשפחה :) כבר כשסגרנו עם רן לא הפסקנו לצחוק מההומור ולהתפעל מהתמונות המדהימות והטבעיות שהוא מוציא מאנשים. רן כבר בהתחלה אמר לי שברגע שאני סוגרת עם מאפרת לעדכן אותו שהוא ידע לתאם זמנים כדי שנספיק צילומים כי בדצמבר הימים קצרים (מי חשב על זה כשסגרנו אתו במאי בערך?!) נתן לו"ז מדויק לכולם הגיע עם שמחת החיים וההומור שלו (יחד עם יוסי צלם הוידאו המטורף שלו! ולקבלת הפנים כבר הצטרף צלם סטילס נוסף) והכי חשוב החתונה יצאה ביום רביעי - יום ראשון התמונות כבר היו אצלנו!!!!!! הלם! הרי לזה הכי הרבה מחכים ופשוט הוא שלח לנו לינק ולא האמנו! (לכן יכולה כבר לצרף, תראו בעצמכם:) ). כל האורחים אמרו לנו מי זה הצלם המטורף הזה שלכם! שלא הפסיק לשעשע גם את האורחים וכמובן להפוך את כל התמונות גם שלהם למוצלחות יותר!.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אביעד המקסים!! קיבלנו המלצה מזוג חברים שהתחתן וסגר בסט מן כשבוע לפני האירוע, אנחנו הלכנו על בטוח וסגרנו אתו כחצי שנה מראש מה שנתן לנו להנות מאביעד לאורך כל התהליך. כל שאלה, תהיה או התלבטות שהייתה לנו מיד פנינו לאביעד ששמח לעזור לנו וייעץ לנו מהיכרותו הרבה עם העולם הזה אבל זה כלום לעומת העזרה שלו הן לאחר אישורי ההגעה והן ביום עצמו. אביעד הגיע לפני כולם למקום דאג שכל מה שהובטח לנו קרה, דאג שכל העיצוב יהיה כפי שביקשנו, שמר מקומות בחופה לסבא, דאג לכל הזמנים בצילומי המשפחות, התקשר לכל הספקים לפני. מה שהכי זכור מאביעד לכל המשפחה זה שאבא שלי כל פעם חשב לדאוג ממשהו בחתונה ותמיד התשובה הייתה - אביעד כבר מטפל בזה וברגע שנפל לו האסימון הוא אמר שבזכות זה הוא הצליח להנות מחתונה במשפחה ולא להיות מודאג מכלום!!! אביעד נכנס לנו ללב ודאג לכל דבר שרק היינו צריכים באותו יום (ואנחנו היינו מהאכלנים! אכלנו גם לפני קבלת הפנים וגם במהלך האירוע!).

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הלן - מעצבת הבית של הגן בשפיים עיצבה לנו את האולם במחיר הגיוני ואף ביקשנו ממנה להכין לנו את הזר הכל היה מושלם קיבלנו מלא מחמאות על העיצוב סידרה גם את כל הדברים שהבאנו, כשהגענו לאולם מיד הראתה לנו את מה שעשתה בהתרגשות הייתה מקסימה ממש!

איפור

ג'ודי המקסימה איפרה בדיוק כמו שרציתי! עדין, טבעי ופשוט איפור שהוציא ממני את הטוב ביותר ועדיין היה נראה כמוני :) בלי קשר ג'ודי איפרה גם עוד 5 מלוות (אמהות, אחיות וחברות) בסבלנות אין קץ, עמדה בכל הזמנים למרות הלו"ז המאתגר ואני לא חושבת שראיתי את כולן כל כך יפות וכל כך מדהימות כמו שראיתי באותו יום כאשר לכל אחת התאימה את האיפור שלה חלקן טבעי יותר חלקן מאופר יותר כל אחת ומה שהתאים לה!

שמלות כלה

אני בחרתי לעשות תפירה מאפס ככה שהדגם הותאם אליי באופן אישי עם מספר שינויים שרציתי. מיכל ופזית המדהימות הן שליוו לאורך כל הדרך ונתנו יחס מקסים ואישי. ובתור מישהי שהיא מתמחה הייתי מאוד קשה בקביעת הפגישות לפעמים מעכשיו לעכשיו ומיכל פשוט זרמה איתי ואין ספק שרואים את זה על איכות השמלה וכמות המחמאות שגרפה!

שמלות כלה

תופרת שראיתי המלצות עליה נמצאת בקדימה צורן, תפרה לי שמלה מאפס, שמותאמת בדיוק לי בחרנו יחד את הבדים ואת העיצוב שיחמיא לי ביותר וגם יהיה לי נוח כמובן לריקודים! מאודד מרוצה!! (השמלה גם למכירה למי שמעוניינת בפרטי).

אטרקציות

עופר הוא לא עוד נהג הסעה רגיל עבר בשתי תחנות בתל אביב. אני משתמשת בהסעות בחתונות מעולם לא יצא לי להגיע בזמן כשהאורחים של ההסעה הגיעו ב19:40 הייתי בהלם איך זה קרה, ידע בדיוק את הזמנים שם להם מוזיקה לאווירה בדרך, מוזיקה נינוחה בחזור, עמד וצילם עשרות סרטונים בחתונה עצמה ואח"כ העלה ללינק ושלח לנו!!! הוריד את כל החברים ברחבי תל אביב גם בתחנות שלא היו מתוכננות בדרום תל אביב, הביא להם מים ועוד פשוט מקסים!!!

וכמובן קצת DIY הכנו מתנה לאורחים מבחנות של תה ומבחנות של שוקו חם להרכבה עם מרשמלו וסוכריות, שילוט לעמדות, גלגל על הבר, עמדת פולרואיד וספר אורחים, עמדת ברכות. הזמנות - נאלצנו להחליף ספק באמצע ובסוף הדפסנו בדפוס אות ברעננה - דיס על הספק הראשון והיחסית מוכר בפרטי. חפרתי, אז כל הכבוד למי שהגיעה עד לכאן! אני יכולה רק להגיד שאם סוגרים עם הספקים הנכונים ונותנים בהם אמון רק נהנים. אני הסתובבתי בקבלת הפנים ולא הפסקתי לחייך לא דאגתי ולו לרגע ומה שהספקים המקסימים שלי אמרו לי (כמובן על פי מה שתיאמנו מראש) פשוט עשיתי, הנאה צרופה!! בנוסף כפי שציינתי מוכרים מספר דברים שנשארו מהחתונה: שמלה שנייה, תכשיטים לשיער של אפרת קסוטו, מצלמת פולרואיד (שהייתה להיט מסתבר), כפכפים, שילוט לעמדות. לכל שאלה בפרטי ובעיקר תהנו!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
142 ממליצים
מקום לאירוע
מור דהרי | Dj+
מור דהרי | Dj
101 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב שיער
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
שמלות כלה
שמלות כלה
אטרקציות