הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ושחף
החתונה של שיר ושחף
קיץ 2020
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצה ! אז החתונה שלנו התקיימה ב30.6.20 ממש ברגע האחרון לפני שסגרו את האולמות עם 250 אורחים עם כל המצב שלה האי וודאות , הלחץ והציפייה הכרנו אנשים מדהימים שהיה להם כל כך אכפת ודאגו לנו שהכל יהיה מושלם. האולם : המלצה ענקית ! הגבעה- בגבעת ברנר האולם היה מושלם ! פשוט מקום קסום! כל ההתנהלות מולו היה בהבנה ובצורה הכי טובה שיכולנו לבקש, רעות מפיקת האירועים מטעם האולם הייתה פשוט מהממת ,דאגה לנו לכל דבר שביקשנו בחיוך ובשמחה והרבה מעבר למה שציפינו ופשוט ליוותה אותנו בכל שלב.

שמלות כלה
דוד חצבני
+

שמלה: רכשתי 2 שמלות מהמעצב דוד חצבני. כמות המחמאות שקיבלתי על השמלות! הסטודיו של דוד מהמם וכל ההתנהלות הייתה כיפית ובחיוך !

Dj לחתונה
עומר כחלון
+

עומר כחלון היה מהמם ודאג שאף אחד לא ירד מהרחבה, מהרגע הראשון שנפגשנו ידענו שהוא יהיה הדיגי שלנו, ממליצים בחום !

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב האירוע: ממליצים ממליצים ממליצים!! התמונות פשוט מדברות בעד עצמן !! קיבלנו הרבה מעבר למה שציפינו הכל היה בטוב טעם ובסטייל בוהו מושלם בדיוק כמו שחלמנו !! גל המעצב עשה עבודה מדהימה וידענו שאנחנו בידיים טובות! הוא עיצב לנו את החופה , השולחנות , עציצי טייק מי הום , הזר כלה שלי ופשוט עיצב לנו חתונה מהחלומות!

אטרקציות

שי הצלם היה מושלם וצילם אותנו תמונות מהממות ! כל הזמן דאג לתעד ולצלם גם פפראצי הוא ממש מוכשר ואנחנו הכי שמחים שבחרנו בו !

רב לחתונה

חיים הבלין המלצה ענקית! היה מצחיק ענייני ומעניין קיבלנו המון מחמאות ושאלו אותנו כל הזמן מי זה הרב הזה , הכל זרם והיה מרגש ממליצים מאוד!

צילום סטילס

את עידן הכרנו מהמלצות באינטרנט ושמחנו שבחרנו בו ! עידן פשוט מוכשר ומקסים , עשה לנו גם צילומי זוגיות שהיו מושלמים!

איפור

איפור ושיער: מעיין חוגג המושלמת!! ממליצה ממש על מעיין שאיפרה וסירקה את אמא שלי , אחותי ואותי היינו כל כך מרוצות ,הכל החזיק מעמד והרגשנו כמו נסיכות!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
עומר כחלון+
עומר כחלון
64 ממליצים
Dj לחתונה
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
רב לחתונה
צילום סטילס
איפור