הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביגיל
החתונה של אביגיל
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

** פוסט קרדיטים והמלצות ** מזל טוב לכולן, ותודה לרבות מכן על המלצות מצוינות שקיבלתי כאן מהקבוצה :) אתחיל ואספר לכן שהתחתנו תוך 7(!) שבועות ממועד האירוסין שלנו, וזאת בשל נסיבות מצערות, בשל מצב רפואי פתאומי במשפחה שלי. החתונה עצמה היתה מדהימה ושמחה, ובו זמנית בעלת גוון עצוב בשל הנסיבות האלו. אז אם יש כאן מישהי שמתכננת חתונה בפרק זמן קצר או בנסיבות דומות, דעי לך שזה ממש ממש אפשרי, ואם יש לך התלבטויות בנושא או תרצי להתייעץ, את הכי הכי מוזמנת לפנות אליי בפרטי. ועכשיו לקרדיטים - תכלס, הייתי מרוצה מכל הספקים שלנו. אשמח לתת פרטים נוספים למי שתרצה :) Shuki Avirohaz ואני התחתנו ב 7.10.2019 בנחלה שבבית עובד, היו לנו 420 אורחים.

מקום לאירוע
הנחלה
+

המקום יפהפה, והאוכל מדהים

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

דורון ממש חמוד ויש שם דברים יפים במלא סגנונות!

Dj לחתונה

אין על רם בעולם! הדי ג'יי מספר אחד! כבר בשיחתנו הראשונה ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות. הרחבה היתה מלאה כל הזמן והמסיבה לא רצתה להגמר. רם הכי סבלני מבין קשוח וכייפי, וגם הכי מבין את הוויב של הקהל וזורם תוך כדי עבודה. בחתונה שלנו היו הרבה מוזמנים, קהל מגוון מאוד של חברה צעירים, חברים של ההורים, אוכלוסייה דתית, אנגולסקסים ורם פשוט ידע לבנות מוזיקה שמשלבת בין כולם. רם ממש עזר לנו גם עם שיר הכניסה לחופה ושיר שבירת הכוס ועזר לנו לדייק את זה בדיוק לווייב שחיפשנו בחופה. :)

צילום סטילס

הצלם מס' אחד, פשוט ככה. מהשיחה הראשונה היה בנינו קליק, הוא הכי הכי אדיב, רגיש ומבין עניין, ומעבר לזה, מוכשר בטירוף. התמונות שלנו יצאו פשוט יפהפיות. אני מהבחורות האלו שפשוט לא אוהבות להצטלם, ומאוד נהנתי לעבוד עם עמרי, שפשוט מצלם תמונות טבעיות וגרם לנו להרגיש נינוחים.

איפור

הן הנשים המוכשרות שבזכותן הרגשתי הכי יפה שיש (איפור ושיער), מקסימות אמיתיות, קשובות ובעלות ידי זהב! אביטל ואביטל מוכשרות ומדהימות, תאמינו או לא, מהצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה כשהגענו הביתה לא נגעתי בשיער או באיפור, אפס טאצ'אפים (למרות הערכה היפה שהן ציידו אותי בה <3) , הכל פשוט נשאר כמו שהוא. אביטל ואביטל גם עשו את האיפור והשיער לאחיותי ולאמא שלי וכולן יצאו יפהפיות ומרוצות.

אטרקציות

צלם המגנטים שלנו, דניאל מקסים ואדיב, פשוט עשה עבודה עשר והמגנטים יצאו מהממים! לא הייתי בוחרת אחרת

הזמנות לחתונה ומיתוג

השתמשנו בציור שציירה עבורנו גיסתי, וחברה טובה סייעה בעיצוב הגרפי. הדפסנו את הההזמנות ב M.M. Graph - Design & Print / מ.מ. גרף, שפשוט נתנו שירות מעולה, אדיבים, הדפיסו את ההזמנה תוך שעות ספורות, נתנו אחלה טיפים והכל במחיר מעולה.

מעצבי טבעות

אני בחורה שלא נועלת נעלי עקב בכלל, ובאתי לחתונה עם עוד שתי זוגות להחלפה, בפועל לא חלצתי את הנעליים עד הגעתי הביתה, הן סופר נוחות, וקניתי נעליים בגוון תכלת בהיר כזה, ככה שאפילו יצא לי לנעול אותן מאז

מעצבי טבעות

גם טבעת האירוסין שלי משם. הן מקסימים, בחרנו טבעות וכשהגענו לאסוף התחרטתי על כך שבחרתי טבעת דקה כ"כ, התכוונתי לחיות עם זה או להחליף טבעת בהמשך, המוכרת מיד שמה לב שאני לא מרוצה והתעקשה שאבחר חדשה ויכינו לי אחת אחרת ללא תוספת תשלום, והכל תוך זמן קצר.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הנחלה עובדים עם המערכת שלהם והצעת המחיר שלהם היתה ממש סבירה. הם נתנו אחלה שירות והיו מאוד יעילים. ממליצים לצמצם את הרשימה לאותם אנשים שבאמת לא ברור אם הם מגיעים כדי לחסוך בעלויות.

הזמנות לחתונה ומיתוג

יש שם אחלה מבחר במחירים טובים, הזמנו גם חלק מראש באינטרנט ורק הגענו לאסוף את השקית.

* חליפת חתן - המלצתי היא שאם יש לכן העדפות ברורות בנושא לכו עם בן הזוג לחנות. אנחנו חזרנו לחנות ביחד והחלפנו מאפודה לז'קט למשל * זר כלה - פרחים וגנים - חנות פרחים ברחוב מחלקי המים בקטמון, ירושלים. שלחתי לדוד בווטאספ תמונות של זר שאהבתי והוא הכין לי זר דומה. הוא גם יצר עבורנו פרחים לדש הבגד לגברים במשפחות וגיבסנית ששילבתי בתסרוקת (במקום נזר, וזה באמת יצא יפה), ופרחים לשושבינות כמובן. * צלם וידאו - אעדכן את הפוסט בהמשך, מודה שטרם אספנו את התוצרים ;). * רב רבנות וכו' - חיתן אותנו חבר של אבא שלי, פתחנו את התיק ברבנות תל אביב, הגענו להדרכה קצרה בת שעה וחצי ובזמן הזה סגרנו את הכל. היה מאוד יעיל ומהיר כל התהליך. * הסעות - הסעה מתל אביב, אילן - 0508240044. שפשוט היה אחלה ואפילו התעקש לעשות כל מיני עצירות בדרך חזרה והוריד חברים קרוב לבית כל שכולם יצאו מרוצים. עשינו גם מיניבוס מירושלים לכמה קרובי משפחה, אשמח לתת פרטים בפרטי. * אלכוהול - Paneco פאנקו תכלס השלמנו רק כמה בקבוקי וואן גוך וויסקי, קנינו ביריד חבר כדי לקבל מחיר עוד יותר טוב, והחזרנו את הבקבוקים הסגורים בקלות רבה. בהצלחה לכולן, תהנו מהיום המיוחד שלכן ♥

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
מעצבי טבעות
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
הזמנות לחתונה ומיתוג