הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ניצן ורועי
החתונה של ניצן ורועי
סתיו 2019
הפוסט של ניצן, חברת הקבוצה הסודית:

(מקווה שלא יהיה חופר מדי..)

כמה טיפים כלליים ממני אליכן:

1. תהנו מההכנות כמה שיותר, זו תקופה לחוצה אבל כיפית ממש!

2. אין נכון או לא נכון. הדבר היחיד שנכון זה מה שאתן רוצות ומה שהלב שלכן אומר לכן לעשות!

3. תשתפו את הבן/בת זוג - זה אירוע של שניכם! תהנו מהתהליך הזה יחד, זה סופר מקרב והופך את הכל להרבה יותר כיפי, ובמיוחד הופך את זה למשהו       שהוא לגמרי שלכם!

4. תבחרו את המלחמות והריבים שלכן, במיוחד מול הבן/בת זוג והמשפחות. יש דברים שלא שווה להתפוצץ בגללם. ובהקשר הזה גם אל תכריחו אף אחד לעשות משהו שהוא לא רוצה, זה סתם מוציא את החשק והכיף מכל האירוע

5. תהנו תהנו תהנו!!! זה הכי חשוב שיש! זה אחד הימים הכי מרגשים שיהיו לכן, נכון שזה גם מלחיץ, אבל תשתדלו להקיף את עצמכן באנשים שיכולים להרגיע אתכן ולעזור לכן להנות מכל שנייה ביום הזה! היום עובר יותר מדי מהר...

ועכשיו לחלק המעניין יותר:

אני ורועי התחתנו ב23.10, אחרי 5 שנות זוגיות (מכירים עוד מהגן..) ואחרי תקופת אירוסין של 8 חודשים.

את כל תהליך ההכנות לחתונה עשינו יחד, לא הייתה אף מטלה שחילקנו בינינו כי באמת היה חשוב לשנינו להיות מעורבים בהכל (רועי אפילו ישב להכין איתי חלק מהדברים שהבאנו לעיצוב של האולם..). זה לגמרי הפך את החתונה לאירוע שייצג אותנו ואת הזוגיות שלנו, היה לנו כיף להיות יחד בתוך כל ההכנות, וזה פשוט הוסיף עוד מימד לקרבה בינינו.

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

זה היה המקום האחרון שהלכנו לראות, ובפעם הראשונה הלכתי רק עם אמא שלי כי רועי היה בחו"ל. בשנייה שנכנסתי למקום כתבתי לרועי שפה אנחנו מתחתנים. המקום מהמם בטירוף, יש בו שילוב של גן גדול ויפה, ואולם מרווח ומעוצב. בגלל שהתאריך היה מגבלתי מבחינת מזג אוויר, היה לנו חשוב לבחור במקום שתהיה לנו אפשרות להחליט ביום האירוע לגבי מיקום החופה (ואכן ביום האירוע היה אפרורי מאוד, אחרי לילה עמוס בגשמים, ונתנו להחליט עד 15:00 איפה לקיים את החופה, בסוף היא הייתה בחוץ והיה מזג אוויר מושלם). הצוות של הגן מדהים! מהרגע הראשון גרמו לנו להרגיש שהגענו למקום שהוא כמו בית, נתנו לנו מענה לכל בעיה ושאלה שהייתה לנו בדרך..

עיצוב - הלן, מעצבת הבית של הגן. (selenia.flowers). יש לה יד מהממת, והיא הבינה מהר מאוד את הראש שלי ואיך אני מדמיינת את העיצוב של האירוע. נתתי לה יד די חופשית בתוך הקווים המנחים שלי, והתוצאה הייתה מדהימה. בנוסף, דאגה לסדר עמדות עם ציוד שהבאתי לה מראש. הזמנתי דרכה גם זר שיצא מהמם, ועיצוב לרכב.

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

אין הרבה מה להרחיב, יודעים את העבודה והכל אצלם פשוט טעים בטירוף. אני צליאקית ודאגו להכין לנו תפריט מיוחד ומנות מיוחדות לטעימות.

שמלות כלה

אל הסטודיו של ליהי הגעתי אחרי שביקרתי אצל כמה מעצבות. ראיתי את השמלה באתר שלה, וידעתי שזו תהיה השמלה שלי. מיכל המקסימה הייתה איתי מהרגע הראשון, ועוד לפני שהספקתי להוציא מילה מהפה על השמלה הזו היא ידעה להגיד בשביל איזו שמלה באתי (רק על סמך שיחה קצרה איתי). השמלה הכי נסיכותית שיכלתי לחלום עליה!! הצוות של הסטודיו מדהים, כל תהליך התפירה נעשה בצורה סופר מקצועית ונעימה, והתוצאה הייתה מושלמת!

שמלות כלה
Eisen Stein | אייזן שטיין
+

שאחרי שסגרתי שמלה ראשונה חלקה וקלאסית, ידעתי שהשמלה השנייה שלי תהיה כמה שיותר נוצצת. גם במקרה הזה, ראיתי את השמלה באינסטגרם וידעתי מיד שהיא תהיה שלי. הגעתי לסטודיו, והתאהבתי מיד. תהליך התפירה היה קצר מאוד ונעים, דאגו לעשות לי את כל ההתאמות והתיקונים שהייתי צריכה.

צילום סטילס
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
+

על מתן כתבתי פוסט נפרד. הבחור פשוט כשרון מהלך! קשה לבחור תמונות מרוב שהכל יצא מהמם. יש לו אישיות קסומה, ולקח לנו בדיוק 5 דק להבין שאותו אנחנו רוצים. הוא נתן לנו להרגיש כמו נסיכים ליום אחד, דאג להוציא את התמונות הכי טובות, דאג לאווירה טובה לאורך היום ופשוט עשה עבודה מושלמת! מוזמנות להציץ בפוסט שכתבתי עליו..

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

שירות מקצועי וממש נעים.

התארגנות וליל כלולות
פנטהאוז | Penthouse TLV
+

המקום הכי יפה שיש! היה לי חשוב לקחת מקום גדול, כדי לאפשר ספייס במהלך ההתארגנות עם המלוות, וכמובן לשלב מקום שיהיה אפשר להצטלם בו במידה ויורד גשם. שרית מדהימה ודאגה לכל מה שהיה צריך במהלך היום. והתמונות שיצאו משם פשוט מושלמות.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אין מספיק מילים לתאר עד כמה הבחורה הזו מדהימה! דאגה ללוות אותנו בכל ההכנות, וביום עצמו פשוט דאגה לכל מה שרק היה צריך. חשבה על הכל 3 צעדים לפנינו, ותמיד הייתה במקום הנכון. אפשרה לנו ולמשפחות להנות מהאירוע כמו כל האורחים, בלי לדאוג לשום דבר מסביב.

צילום ועריכת וידאו

אל אביחי הגענו דרך אחות של רועי, הוא צילם אצלה לפני כמעט 7 שנים עוד כשהיה בתחילת דרכו. הוא פשוט אדם מקסים, כבש אותנו כבר בשיחה הראשונה, דאג להרגיע אותי לאורך היום, להרים לנו בטירוף ופשוט לעשות איתנו כיף! מעבר לזה שהעבודות שלו פשוט מהממות!

קייטרינג ושירותי בר

בר הבית של הגן. צוות מדהים! שדרגנו דרכם חבילת הרחבה של ואן גוך ללא הגבלה, היה שווה כל שקל. האלכוהול זרם בלי סוף, ולא היה פחד שיגמר במהלך האירוע.

אטרקציות

ידענו מראש שנסגור איתם, יש לנו המון מגנטים שלהם על המקרר והם מחזיקים מעמד הרבה יותר זמן מכל השאר. שירות סופר נוח, עיצבו לנו מסגרת לפי ההזמנה שלנו. צוות מקצועי וממש נחמד.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

לייבו (רוי לייבוביץ'). אין מילים לתאר אותו, הבנאדם פשוט מטורף! יצאנו מהפגישה איתו ובלי להתבלבל ידענו שאיתו אנחנו סוגרים. הרחבה הייתה מלאה כל הערב, ברמה שחברים שלי הלכו אליו וביקשו שלא יפסיק לנגן (גם אם אנחנו מבקשים ממנו..). באופן כללי אטיסוטו הם החברה הכי מובילה בתחום, לא משנה עם מי תסגרו משם אתן תהיו מרוצות בטירוף!

איפור

הכי הכי מושלמת שיש! כבר בשיחת טלפון הראשונה הצליחה להבין בדיוק מה הטעם שלי ומה אני מחפשת. פגישת הניסיון איתה הייתה הכי נעימה שיש, מעיין הייתה סופר סבלנית להסביר לי כל דבר ששאלתי ולבחון איתי כל דבר לגבי האיפור והשיער. גם בתקופה שלקראת החתונה היא הייתה זמינה לייעוצים ושאלות בכל נושא. וביום עצמו, אין מה להגיד, מעיין הייתה הדמות הכי מרגיעה ונכונה שיכלה להיות איתי ביום הזה. גרמה לי להראות הכי טבעי שיש, ולהרגיש כמו נסיכה. האיפור והשיער לא זזו כל הערב, וגרפו מיליון מחמאות. ועוד בונוס קטן, היא עובדת עם תוספות עם קליפסים. מודה שקצת חששתי מזה בהתחלה, אבל זו לגמרי הייתה ההחלטה הכי טובה שיש

אטרקציות

העמדה הכי צבעונית וטעימה שיכלנו לדמיין. כולם פשוט עפו על זה!! (וגם כאן דאגו להביא לי אפשרויות ללא גלוטן..)

הזמנות לחתונה ומיתוג

עבודה נוחה מול הגרפיקאים שלהם. אפשרו לנו לעשות שינויים עד שהגענו לתוצאה הרצויה.

* אישורי הגעה - i plan. האולם עובד איתם להושבה, והיה לנו נוח לסגור דרכם. שירות מאוד נעים ומדויק, והתוכנה שלהם סופר נוחה לשימוש.

* קשקושים לרחבה - קניון האירועים. וגם קצת דברים שהביאו לנו מסין.

* גומי לבר - שימורי איכות בחולון.

יצאה חפירה לא קטנה, מקווה שלא שכחתי כלום.. הלוואי שיעזור לכל מי שעוד בשלבי התכנון.
אנחנו מוכרים חלק מהדברים של העיצוב, וגם קצת שתייה שנשארה לנו- מוזמנות לפנות בפרטי.
וכמובן שאשמח לענות לשאלות בפרטי ולייעץ למי שתרצה 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ניצן
צילום: מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פנטהאוז | Penthouse TLV+
פנטהאוז | Penthouse TLV
96 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
137 ממליצים
מקום לאירוע
Eisen Stein | אייזן שטיין+
Eisen Stein | אייזן שטיין
182 ממליצים
שמלות כלה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer+
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
219 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
שמלות כלה
צילום סטילס
לחתן
התארגנות וליל כלולות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
צילום ועריכת וידאו
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
Dj לחתונה
איפור
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג