הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לירון וצח
החתונה של לירון וצח
קיץ 2019
הפוסט של לירון, חברת הקבוצה הסודית:

היי :) *פוסט קרדיטים* ופרגון לספקים שאהבנו בחתונה צח ואני התחתנו ב30.7 בגן ורדים.

Dj לחתונה
ישראל קמחי | Israel Kimchi
+

ישראל קמחי המלך! כבר בפגישה איתו הזרימה היתה מעולה, הוא ישר הבין מה אנחנו אוהבים ומה הראש שלנו, זרם איתנו על הכל והתנהל במקצועיות יוצאת דופן! באירוע עצמו הכל תקתק כמו שעון, ישראל השאיר רחבה מלאה (!) עד 2:30 בלילה באמצע שבוע! ישראל מגיע עם מערכת תופים אלקטרוניים והוא מסוג הדיג'יים שבהחלט מרגישים באירוע - הוא שם, הוא עף והוא מעיף! קיבלנו אינסוף מחמאות עליו. תודה מלך!

מקום לאירוע

קלישאתי ככל שיהיה אבל בשניה שנכנסתי לשם ידעתי ששם אני רוצה להתחתן. הגן נדיר, האולם מהמם והאוכל מעולה (קיבלנו המון מחמאות)! יובל מנהל המקום בא לקראתנו בהרבה דברים וההתנהלות מולו היתה נעימה וטובה לכל אורך הדרך.

צילום סטילס
רובי אהרון צילום
+

הצלם סטילס השני שהגיע לחתונה עם איתי היה רובי אהרון - מלך! כמו איתי, גם הוא מקצועי בטירוף והם לגמרי צוות מנצח!

איפור

יעל התותחית עושה איפור ושיער ועשתה לחברה שלי לפני כשנה, כבר אז ידעתי שאותה אקח. היא סופר מקצועית, האיפור והשיער לא זזו לי כל הארוע (בחום של סוף יולי) ומעבר לזה הייתה ממש מקסימה ביום החתונה.

צילום סטילס

הוא לא מוזכר פה מספיק ולא ברור לי איך. איתי בחור מדהים שהפך את כל היום שלנו לזורם וכיפי, גרם לנו להרגיש בנוח בצילומים ותפס רגעים מרגשים ויפים. לאורך כל התהליך הוא היה הספק שלשניה לא חששתי מההתנהלות מולו, בא לקראתנו בכל דבר, הקשיב לכל הדגשים ועשה את הכל באהבה ,חיוך ומחיר שפוי. אתן לא תתחרטו...

שמלות כלה

ההחלטה הכי טובה שעשיתי. ילנה תופרת עצמאית מחולון (תופרת גם לליהי הוד ולעוד מעצבים מוכרים) הגעתי אליה אחרי סבב שמלות ודי הייתי סגורה על מה אני רוצה, היא תפרה לי את השמלה מאפס, ליוותה אותי כל התהליך בסבלנות וחריצות, לא הפסיקה לעבוד עד שהכל היה מושלם. והכל בשליש מחיר.

צילום ועריכת וידאו

וכמובן כמובן.. צלם הוידאו האגדי דימה גיל! דימה המקסים מקצועי בטירוף - יש לו יכולת לקלוט רגעים שאפילו העין האנושית לא קולטת, ומעבר לכך, היה ממש כיף איתו במהלך כל היום!

אטרקציות

אל דוד הגעתי דרך המלצה בקבוצה ולא התחרטתי :) המגנטים שלו מהממים, הוא תולה אותם בלוח מעוצב עם לדים שמוסיף לאווירה (צרפתי תמונה) ואפילו מקבלים מספר הגדלות. לא משנה כמה פעמים ביקשתי ממנו לשנות את העיצוב של המגנט הוא תמיד היה זמין ועם נכונות אדירה לעשות הכל כדי שנהיה מרוצים.

תכשיטים ואקססוריז

דנה המתוקה והמוכשרת ידעה להתאים לי את העגילים הנכונים ואת סיכת השיער. המחירים שלה שפויים ומתאימים לכל כיס.

רב לחתונה

*רבנות* מסיפורים ששמעתי חששתי מכל התהליך ברבנות אבל אני חייבת לציין לטובה את רבנות ת"א שהפכו את התהליך לקליל ומהיר. הגענו ואחרי 3 שעות כבר היינו בחוץ כולל הדרכת כלה. מי שחיתן אותנו היה הרב נח זלצר שעשה זאת בחינניות והתאים את הטקס אלינו ולבקשות שלנו. בנוסף, הוא משלב חמשיר על הזוג, מה שהופך את החופה להרבה יותר אישית ומרגשת.

טיפים שמקווה שיעזרו לכן: 1. בתור אחת שהייתה בהמון חתונות הבנתי שבסופו של דבר, רוב החתונות מאוד דומות, ולכן אין צורך להשתגע באטרקציות או להשקיע סכומים מופרזים בספקים. תזכרו שאתם האטרקציה המרכזית וכולם באים לשמוח ולהתרגש אתכם. 2. ברכות בחופה- למרות ההתרגשות היה חשוב לשנינו לומר כמה מילים אחד לשניה במעמד הזה - אני יכולה לומר מתגובות שקיבלנו שזה מה שהפך את החופה למרגשת ונתן לאורחים להכיר אותנו טיפה יותר.. מעבר לזה שזו אחלה מזכרת :) 3. תהנו תהנו תהנו ! היום הזה טס והחלטנו שלא משנה מה יקרה אנחנו משחררים ופשוט נהנים - זה עבד מעולה :) מזל טוב לכולן, זמינה לכל שאלה :)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
צילום: רובי אהרון צילום
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
רובי אהרון צילום+
רובי אהרון צילום
371 ממליצים
צילום סטילס
ישראל קמחי | Israel Kimchi+
ישראל קמחי | Israel Kimchi
849 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
צילום סטילס
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז
רב לחתונה