הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי
החתונה של עדי
קיץ 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

אני ויובל היינו מאורסים 10 חודשים, והתחתנו ב28.8.19, יום רביעי, בגן בשפיים. אני סטודנטית אז בחרנו להתחתן בחופשת סמסטר, ככה שאוכל להנות ולהיות ללא דאגות בכל הפינישים האחרונים לקראת האירוע. היה לנו מספיק זמן לתכנן הכל ברגוע. מצרפת המלצות רותחות ומפרגנות על הספקים שמגיע שנרים להם:

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

מהרגע הראשון שנכנסו לשם ידענו ששם נרצה להתחתן. המקום מדהים ביופיו והצוות מקצועי וקשוב. הם היו זמינים אלינו 24/7 ובאו לקראתנו בכל מה שרצינו. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות לאורך כל הדרך!

איפור

האיפור לא זז מילימטר כל הערב!!!! אפילו לא הייתי צריכה לחדש את האודם לאורך כל היום. לא הורדתי את האיפור בלילה מרוב אנדרנלין, ובבוקר קמתי שהכל נשאר בדיוק כמו בערב! היא עושה ממש יצירת אומנות, משרה סביבה רוגע ונחת, אוירה טובה וחיובית. בקיצור אלופה!

צילום סטילס
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
+

לירון בוזגלו מ- Pacana - Wedding photography. אלוף אלוף אלוף! מעבר לזה שלירון בנאדם מקסים, הוא מיומן, מקצועי ומוכשר בטירוף, שם לב לדברים הקטנים, קשוב, ודאג לנו לאורך היום שננוח ונשמור כוחות לערב. קיבלנו טיזר של התמונות מיד אחרי החתונה ואנחנו סופר מרוצים מהתוצרים שראינו! הוא למד מראש את השמות של כל בני המשפחה, ובאירוע הוא ישר תיקשר איתם באופן אישי, אלוף אמיתי!

שמלות כלה

ידעתי בדיוק מה הסגנון שלי ומה השמלה שאני רוצה, היא הייתה המעצבת היחידה שהלכתי אליה, ובחרתי את השמלה השנייה שמדדתי אצלה. לי (העובדת של גלי) מקסימה! מולה עשיתי את כל המדידות, היא דאגה שהכל יהיה מדויק ובול כמו שאני רוצה.

עיצוב שיער

דנה המלכה בחודש שמיני להריון והיא זינקה אליי חזרה לדירה בה התארגנתי, בחום של אוגוסט ובעומס של תל אביב, כדי לסדר לי במיוחד תוספת שיער שהציקה לי! היא עושה עבודה משוגעת, משרה אוירה חיובית, שמחה וקורנת, שזה סופר חשוב ביום משוגע כזה, בו אתה רוצה לאסוף סביבך את האנשים הכי טובים שיש.

קייטרינג ושירותי בר

לקחנו אותם לאורך כל האירוע - וואן בחוץ בקבלת פנים, ועמדה ליד רחבת הריקודים למהלך האירוע. נפגשנו עם אופיר האלוף! הם ללא ספק היו הספק הכי קליל שיצא לנו לעבוד איתו. החברים והמשפחה שלנו לא הפסיקו להלל ולשבח את הקוקטיילים ואת הצוות שעמד בגבורה בקצב של הביקוש שלא עצר לאורך כל האירוע.

צילום ועריכת וידאו

אחד האנשים הכי מצחיקים ואנרגטיים שפגשנו. היה איתו כייף בטירוף לאורך כל היום של החתונה! האווירה שהוא יוצר סביבו תמיד שמחה ואנרגטית. לאיציק יש כישרון שפשוט נשפך ממנו, הוא גם מצלם וגם עורך, וממש רואים את זה בתוצרים שלו.

לחתן

אחרי שבן זוגי חרש את כל תל אביב כדי להיות בטוח שהוא לא פספס משהו, הגענו לבלו נייבי. הם היו ממש מקסימים ושירותיים מההתחלה!

Dj לחתונה

אמאללללללה, רם ארז פשוט הצגהההההה!!! הוא הכי מקצועי שיש, נותן יחס אישי, ופשוט מדהים - גם בתור אדם וגם בתור איש מקצוע ! יודע לקרוא את הקהל והרחבה הייתה מפוצצת ולא עצרה לשנייה עד שהרמתי ידיים אחרי 2:30 בלילה (מדובר בחתונה של יום רביעי!). הוא נתן לנו הרגשה מעולה ובטוחה מהיום הראשון ועד סוף האירוע. המלצה רותחת!!!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

ניר המלך מ- מתחתנים בראש שקט. אתחיל מזה שהוא היה זמין לנו לכל שאלה, בקשה, התייעצות עוד לפני האירוע. בחתונה עצמה לא היינו צריכים לדאוג לכלום, רק להנות! אני סופר פרפקציוניסטית והיה לי בקשות לא סטנדרטיות לבדיקה של האולם עד הפרטים הקטנים. לאורך כל התהליך מולו הוא הפגין מקצועיות, אכפתיות, רצינות, ירידה לפרטים הקטנים. דאג שנשתה, נאכל, נחליף נעליים, ולא נתעסק בדברים מסביב ובעיקר נהנה.

עיצוב - יובל, בן זוגי, עשה הכל בעצמו! (אוכל לשלוח תמונות טובות למי שרוצה כשאקבל את התמונות מהצלם, בינתיים יש לי רק תמונות מהטלפון של אנשים שצילמו) * מרכזי שולחן (שהיו גם מתנות לאורחים) - עציצי תבלין אותם הוא שם בתוך סוג של אגרטל אוריגמי שהכין בעצמו בעזרת חיתוך ליזר. * עמדת קעקועים ממותגת. * ערכות התרעננות לשירותים של הנשים והגברים ממותגות. * שולחן לכתיבת ברכות בכניסה. * עיצוב חופה שכלל שביל עלי כותרת, פרילייטס ובדים על העמודים. להיט הרחבה - הוצאנו סטנד עם מעל 100 חולצות הוואי לרחבה ומלא שרשראות הוואי. החולצות חוסלו תוך פחות מ-10 שניות. זה הפך את הרחבה לצבעונית ושמחה הרבה יותר, וגיוון את האקססוריז הסטנדרטיים שיש בכל חתונה. הכי חשוב - תהנו מהיום הזה כמה שאפשר! תשחררו וקחו הכל בקליל ביום עצמו, אף אחד לא יודע מה היה אמור להיות לעומת התוצאה ביום עצמו. הוא עובר ממש מהר, מטורף!!! תשתחררו ותקפידו להנות!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
142 ממליצים
מקום לאירוע
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography+
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
123 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
שמלות כלה
עיצוב שיער
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו
לחתן
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה