הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דנה קורם
החתונה של דנה קורם
סתיו 2019
הפוסט של דנה, חברת הקבוצה הסודית:

בשעה טובה ומוצלחת - פוסט קרדיטים! ♥ יובל ואני התחתנו ב20.09.2019, יום שישי אחרה"צ, במשק מאחורי הבית של ההורים שלו (חתונת שטח). היינו מאורסים קצת יותר משנה, לי זה היה זמן מושלם לתכנון והייתי מושכת בכיף עוד כמה חודשים כי מאד נהנתי מהתהליך. אני ממש לא רוצה לחפור, אז כל הספקים שמופיעים פה הם מומלצים והיו מדהימים. *כותבת גם כמה טיפים חשובים בסוף!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Flowers Mood
+

אופיר המקסימה והמהממת היא פיה טובה ומגשימת חלומות! התחתנו בחתונת שטח, כך שהיינו צריכים לעשות את כל העיצוב של האירוע מ-0. הסתכלתי על הרבה תמונות בפינטרסט לפני שנפגשתי עם אופיר, והגעתי לפגישה עם המון דברים שאני רוצה לחתונה, והיא פשוט הגשימה לי את כל המשאלות. בנוסף, בתור חובבת DIY היה לי חשוב להוסיף את הטאץ' האישי שלי בכל מיני דברים, אופיר עזרה לי לתכנן ולהעלות רעיונות, וביום האירוע מיקמה את כל מה שהכנתי. העיצוב שלה היה יפייפה, מעבר למה שיכולתי לדמיין. אף אחד לא הבין איך היא גרמה לשטח אדמה ריק להיראות כל כך קסום. אני ממליצה עליה בחום, היא מוכשרת, נעימה, משקיעה והמחיר הוגן לחלוטין. כל זוג שיסגור עיצוב עם אופיר יזכה בעבודה מדהימה וספקית שאפשר לסמוך עליה ב100%.

צילום סטילס
מאמא צלמים | MaMa Photographers
+

אנחנו ממש מתקשים בצילומים, והיה לנו חשוב למצוא צלמים שנרגיש איתם בנוח ויצליחו לתפוס רגעים יפים בינינו גם בלי לביים. חשוב לי לשתף שהיה לנו בלת"ם עם הזמנים וההגעה לשדה כותנה שרציתי להצטלם בו, ואיחרנו בשעה וחצי- מארק היה רגוע ועזר לנו להצטלם מהר כדי שלא נאחר לאירוע. אציין גם שהם היו מהצלמים היחידים שהסכימו לצלם בשבת.

עיצוב שיער

שמה במקומה מונח ואין מחמאות שלא נאמרו פה כבר עליה. השיער שלי מאד דליל ולא מחזיק תסרוקות, וזה היה החשש הכי גדול שלי, במיוחד שהחתונה הייתה בספטמבר ו100% בחוץ. למרות הכל, התסרוקת החזיקה מדהים, ודנה מקסימה ברמות.

הפקת אירועים

עידו, וכל צוות ספקים שהוא עובד איתו: ארמדילו, סהר אירועים ושירותים 00, היו מדהימים מעבר לכל מה שציפינו.

איפור

ענבל הייתה זמינה וסבלנית לכל השאלות שהיו לי לאורך התהליך (והיו לי מיליון). סמכתי עליה לגמרי וממש אהבתי את האיפור שהחזיק מדהים.

שמלות כלה

שיר לא מוזכרת פה מספיק וזה ממש חבל. מעצבת שמלות בסגנון רומנטי ומאד מחמיא לגוף - בחיים לא חשבתי שאוכל להיות בלי חזיה בשמלת כלה! שיר עצמה פשוט קסומה ומתוקה.

Dj לחתונה

מנדל הוא הדבר היחיד שנתתי לבעלי להחליט בלעדי, וטוב שכך! היה מעולה, זרם עם מה שרצינו, נתן את הכל והרים לנו מסיבה משוגעת.

קייטרינג ושירותי בר

הדבר שהכי אהבנו בבסקט הוא שהם בונים את התפריט מ0 לפי מה שהזוג אוהב, ולא מגיעים עם תפריט קבוע שממנו צריך לבחור מנות. חוץ מזה האוכל והצוות מדהים.

אטרקציות

כתבתי עליהם פוסט המלצה בנפרד מרוב שהם היו מדהימים, תעשו חיפוש בקבוצה :)

רב לחתונה

רב רפורמי אמיר וינד Reform Rabbi Amir Wind - היה לנו ברור שלא נתחתן דרך הרבנות, ורצינו מישהו שיעשה לנו טקס כמה שיותר קרוב להלכה היהודית. הרב אמיר וינד בנה לנו טקס מרגש, שיוויוני ואישי, ועודד אותנו לקחת בו חלק כמה שנרצה. שנינו הקראנו נדרים ונתנו טבעות אחד לשניה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

טלי מקסימה, הכינה דברים מהממים וגם כתרים חמודים לשושבינות שלנו.

* ציוד לאירוע: קארמה ציוד ואירועים - Karma - את כל ציוד ההושבה, השמשיות והמאווררים לאירוע לקחנו מרע, הבעלים של קארמה, שהוא גם אחד החברים הכי טובים של בעלי. קארמה נכנסו שנה שעברה לעולם החתונות, ועשו עבודה מדהימה. טיפים: # תחשבו עם מי חשוב לכן לעשות תמונות ותבקשו מהם לוודא שזה קורה בחתונה עצמה כי לכן לא יהיה פנאי לזה. אין לי הרבה תמונות עם חברות שלי בנפרד, או עם דודים\בני דודים וזה ממש חבל לי. # תפרגנו לספקים שלכם ואל תתייחסו אליהם כאילו הם חייבים לכן. בשבילכן החתונה הזאת זה אירוע חד פעמי, בשבילם אתם עוד אירוע, תהיו נחמדות! # לכו על ספקים פחות מוכרים, הם אלה שישקיעו הכי הרבה כדי שתהיו מרוצות.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
צילום: מאמא צלמים | MaMa Photographers
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מאמא צלמים | MaMa Photographers+
מאמא צלמים | MaMa Photographers
55 ממליצים
צילום סטילס
Flowers Mood+
Flowers Mood
104 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
עיצוב שיער
הפקת אירועים
איפור
שמלות כלה
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים