הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ניצן אלקבץ
החתונה של ניצן אלקבץ
סתיו 2019
הפוסט של ניצן, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנתי ב-19.09.19 (חמישי האחרון). נהניתי מכל דקה ביום הזה! לא עבר לי מהר בכלל...אני זוכרת כל דקה ודקה. תקלילו את האווירה! זרימה זה שם המשחק

צילום סטילס

כל מה שאומרים פה בקבוצה נכון..הם אגדה. היינו עם אלעד, אופיר (וידאו) ואיתמר (סטילס). קודם כל - אנרגיות מפחידות (אתם לא יודעות איך הם מתחפרנים כשבא להם רעיון לתמונה טובה), הם יצירתיים בטירוף, עושים שמח, רקדו איתנו עד סוף החתונה, כולם עפו עליהם. המלצה רותחת!

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

שמלת כלה שניה, קניתי אותה עוד לפני שקניתי את השמלה הראשונה. שמלת טול מלאה בכוכבים. קניתי אותה בסייל בכלום כסף. טלי ומריאנה מדהימות (וגם קרן שעובדת אצלן), יש לי עוד 2 חברות שסגרו אצלן שמלות וכולנו מרוצות עד השמיים.

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

בעלי קנה את החליפה בסניף שבכיכר המדינה. יחס אישי, אנשים מהממים, עבודה זריזה ולא נמרחת (מכפלות, תיקונים וכו׳), מחיר הוגן מאוד. יש גם סניף ברחוב לוינסקי עם קולקציות קודמות של חליפות במחירים מצחיקים (יותר זול מזארה). שווה קפיצה!

אטרקציות

אני הולכת לעוף על כל הספקים בחתונה שלי- אוסקר זה דבר אחר ולכן איתו אני מתחילה. הגעתי אליו דרך כלות אורבניות אחרי שכל הספקים של המגנטים עם השמות הגדולים היו תפוסים. זו הזכייה שלנו בלי ספק בכלל... הוא מקצוען, פינק אותנו במתנות שהן כלכך לא מובנות מאליו (אלבום של תמונות לחינה, תמונות עם מסגרת מהממת לחתונה, דיסק און קי מושלם עם מיליון תמונות, ומיליון מגנטים מוגדלים בערך), הביא כל מיני פריטים לרחבה שאפשר להצטלם איתם, צילם כל אדם שהיה בחתונה שלי - גם אלה שישבו. ההמלצה הכי רותחת שלי בפוסט הזה - זה הוא.

Dj לחתונה

אדם שהוא מקצוען ומעל הכל - עם לב ענקי! הרים את הרחבה באוויר...אם לא הייתי קורסת ב-02:30 - כנראה שהיינו נשארים לישון באולם עם כל החברים :) היה קשוב לכל בקשה, התאים את עצמו לקהל שלנו, היה יצירתי והוציא אותנו הכי מסופקים שיש.

שמלות כלה

לא הייתי מוכנה להוציא המון כסף על שמלת הכלה שלי. הגעתי לטל ותפסתי אותה ביום של סייל. עשיתי תפירה אישית לשמלה מושלמת בכלום כסף. טל מדהימה, קשובה, אמיתית וישירה, פרפקציוניסטית ברמות (!!!), לא לוחצת ולא מלחיצה. היא מלכה ואני הכי שמחה שבחרתי בה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

בהתחלה לא רציתי בכלל לקחת מנהל אירוע, חודש וחצי לפני החתונה החלטתי שאין מצב שאני או המשפחה שלי נעבוד ביום שבמשך שנה עבדנו עליו ולא נהנה ממנו. אפשר להגיד שהחתונה שלי הייתה יותר חשובה לשמעון מאשר לי :) פשוט מקצוען. דאג לנו כל הערב, עמידה בזמנים, הספקנו לעשות כל מה שרצינו, דאג לוודא הגעה עם כל הספקים, עשה מיליון רונדלים עם מגשי צ׳ייסרים ברחבה, כוסות מים ואוכל לחדר חתן כלה, מפת ישיבה ועוד. לא עזב אותנו גם אחרי החתונה כדי לוודא שסגרנו את החשבון והכל היה בסדר עם האולם. חסך לנו ים כסף ופשוט נהנינו מהיום הזה ושכחנו מהכל. לכל מי שכתבה שמנהל אירוע חיצוני זה לא מאסט- זה נכון, אבל אני חושבת שזאת הוצאה קטנה לעומת כמויות הכסף שמוציאים על חתונה ו- 1.מנהל אירוע טוב מחזיר את ההשקעה בו (ברזרבה שלא נפתחת ובבקבוקי השתיה שהוא חסך לך את הפתיחה שלהם) 2. למה לדאוג לכל הלוגיסטיקה ביום הזה? למה פשוט לא להינות וזהו?אני לא הייתי מוותרת בעד שום הון שבעולם...

עיצוב שיער

אהובת ליבי! קודם כל - יש לה כלה אחת ביום, ובגלל זה יש לה יחס אישי ברמות..היא מגיעה אלייך בלי לחץ, הכי נינוחה בעולם, יש לה מיליון תכשיטים לשיער (נזרים, גומיות וסיכות). הגיעה אליי למלון חולה ודומעת ולא עזבה אותי עד שהיא הייתה מרוצה! אני כבר הייתי חסרת סבלנות אבל היא פשוט לא וויתרה. לקחתי ליווי והיא תקתקה אותי ב-20 דקות ועוד עזרה לבנות המשפחה שלי שהשיער שלהן התפקשש. המלצה רותחת שלי

מקום לאירוע
תל-יה | גן אירועים
+

ראינו 8 אולמות במרכז (וביניהם טרה קיסריה, אלכסנדר ועוד) ותל-יה השאיר אותנו פשוט פעורי פה. קודם כל גן בין היפים בארץ, הדשא אמיתי ואשכרה ירוק!! אנשים מדהימים, מקצוענים ברמות, לא הפסיקו ללוות אותנו ולדאוג לשלומנו לפני, במהלך ואחרי החתונה. המקום עבר שדרוג עם רהיטים חדשים ומדהימים ממש לאחרונה.

איפור

היא מדהימה. היא יצירתית בטירוף, נינוחה ומרגיעה, מפרגנת ונעימה. איפרה גם אותי וגם את אמא שלי והאיפור לא זז. לא פתחתי בכלל את ערכת הטאצ׳-אפ. היה הכי כיף להתארגן איתה..

התארגנות וליל כלולות

נהניתי ממש..אחלה שירות. חדר ענקי, נקי ותכלס לא צריך עוד הרבה..

תכשיטים ואקססוריז

מחירים ממש נוחים ויש מגוון עיצובים. קיבלה אותי בשעת ערב מאוחרת והייתה מזה סבלנית ושירותית. אפשר להחליף את העגילים אחרי החתונה.

* אולפן הקלטות - עופר מאולפן sps הגשים לי חלום. אחי הקטן זמר, וחלמתי שהוא יכניס אותי לחופה עם השיר ׳הפרח בגני׳ בביצוע אקוסטי. אחרי הרבה חיפושים הגענו לעופר והוא הצליח לעזור לנו - בנה לנו פלייבק נדיר, הקלטנו את השיר, מפה לשם תוך שעתיים היה לי שיר חופה סוחט ומרגש (שכבר 5 זוגות הולכים להכנס איתו בחודשיים הקרובים). הוא אדם מדהים, המון אמנים ישראלים מקליטים אצלו ולא ראיתי שהוא עולה בקבוצה. המחיר היה מאוד נוח. * מורה לפיתוח קול - הודיה בן שימול בחורה מדהימה אבל לא מאוד מוכרת, מייצגת את ישראל בהמון תחרויות בחו״ל. עבדה איתנו על השיר וארז (אחי) הגיע הכי מוכן להקלטה. * זר וקישוט לאוטו- חנות הפרחים שעל יד יינות ביטן בקניון איילון היו זולים בפער משמעותי מהמון מקומות שבדקנו. * טבעות- ג׳קסון זה מה שעולה לי.. מוזמנות לשאול בפרטי כל שאלה ♥

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
472 ממליצים
שמלות כלה
תל-יה | גן אירועים+
תל-יה | גן אירועים
73 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
לחתן
אטרקציות
Dj לחתונה
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב שיער
מקום לאירוע
איפור
התארגנות וליל כלולות
תכשיטים ואקססוריז