הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ג'ניפר ומתן
החתונה של ג'ניפר ומתן
אביב 2019
הפוסט של ג'ניפר, חברת הקבוצה הסודית:

מתן הציע לי נישואין ב-11/7/18 באיטליה הקסומה והתחתנו בשישי בצהריים, ה-24/5/19 ב הגן בשפיים. היו לנו 200 מוזמנים, באמת שרק משפחה וחברים. את האולם והספקים סגרנו דרך איזיווד :) כיוון שכל השערורייה התרחשה ארבעה חודשים אחרי שכבר הספקנו לסגור את המקום והספקים, למזלנו הרב, כולם בלי יוצא דופן נתנו לנו את אותו המחיר, כך שיצאנו מזה בשלום ונזק כספי ורגשי יחסית נמוך..

צילום סטילס
יוסי קרסו | yoss art & photography
+

מהרגע הראשון שפגשנו את יוסי היה לנו ברור שהוא בוייב שלנו. יוסי, הצלם הנוסף שהביא וצלם הוידאו (עמית) היו מקצוענים, חייכנים, רגועים ואמינים. היה כיף גדול איתם מתחילת היום ועד סופו! הם זרמו, הנעימו ובעיקר היו נוכחים בצורה כזאת טבעית. אנחנו ממליצים בחום להשתמש בשירותיו :)

איפור

ליאת הייתה מהממת מהרגע שפגשתי אותה. עשיתי איתה פגישת ניסיון ושם כבר הבנתי שאני יכולה להיות רגועה :) ביום החתונה ועד לאותו הרגע היא התנהלה במקצועיות חסרת רבב - שלחה לי רשימה מדוייקת להכנות והגיעה 12 דקות לפני הזמן (4:48 כיוון שזו הייתה חתונת שישי)! ליאת הייתה כל כך נעימה, החל מהוייב שהביאה איתה ועד לשיחות נפש כיפיות. בדיוק מה שרציתי ביום החתונה שלי. ממליצה עליה בחום !

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

כל ההתקשרות שלנו עם הגן הייתה דרך נעה שהייתה נהדרת וקשובה לכל אורך הדרך. גם רועי השף בא לקראתנו בבחירת התפריט והתוצאה הכללית הייתה נהדרת, גם תגובות האורחים :)

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

ההתנהלות מול טעם וצבע הייתה נוחה מאוד. השף שלנו היה רועי (הגן בשפיים) ומולו סיכמנו הכל. הוא היה זמין לכל שאלה ובקשה והאורחים מאוד החמיאו על האוכל (חתונה טבעונית בתוספת דגים) ! ממליצים בחום :)

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

לקחנו מהאולם עיצוב בסיסי (הוא פשוט כל כך יפה !), ויתרנו על סידורי השולחן שלהם ורק בחרנו מפות ומפיות. הכנו עציצי בטון (חבר מושלם שלנו בתחום, הכין לנו 60 כדי בטון) ושמנו שניים ואף יותר בכל שולחן כי בסוף הכמות שהכנו הייתה גדולה. העציצים היו הפרוייקט הכי מורכב ומלחיץ כי צבענו כל עציץ בצורה אחרת והייתה כמות משוגעת. עשינו החלפות משמרות עם חברים נהדרים ומשפחה שצבעו איתנו בכמה נגלות, ביקרתי באופן תכוף בחנויות יצירה, וזה עדיין היה כיף גדול ! #סוקולנטים : בתוך העציצים שתלנו (מתן שתל..) סוקולנטים שרכשנו ב החממה - בית טוב לצמחים אצל עופר בקדימה. יש לו מבחר משוגע ויפיפה. סוקולונטים זה לא צמח "חסכוני" אבל קנינו כמות גדולה (שיהיה גם לבית), אז המחיר היה זול יותר. הבנתי שעפו על העציצים ואת כולם לקחו הביתה (זו בהחלט הייתה הכוונה ואפילו לא שמנו פתק "קחו אותי הביתה", כך ששמחנו שזה היה מובן).

Dj לחתונה

על ג׳ובי נדלקנו מהרגע הראשון והוא היחיד שפגשנו. היה חיבור משוגע, הוא עף על הבחירות שלנו וכולם אמרו שהייתה מוסיקה מעולה (אפילו אמא שלי, שאותה במוסיקה קשה לרצות..). הוא זרם על קצת בקשות מהקהל ושם את השירים שביקשתי במהלך המסיבה. השתדלנו לתת לו רשימה מצומצמת של שירים שמאוד בא לנו לשמוע במסיבה ואת היתר השארנו לו כי לגמרי סמכנו עליו והכי צדקנו בהרגשה/ #שיר חופה של מתן : You and me - Meute (בגרסה שג׳ובי ערך). מתן הוא מוסיקאי והשיר הזה היה בול עליו, אינסטרומנטלי, והתנגן לכולנו באוזן, פשוט מהמם. #שיר חופה : לא יפריד דבר - דני סנדרסון.

רב לחתונה

את החופה ערך הרב אלעד כהן. כולם בלי יוצא דופן אמרו שהייתה חופה מאוד מרגשת ואינטימית ושמאוד הרגיש שהייתה ייחודית לנו. הרב אלעד היה תותח ועשה לנו חופה באמת מהממת, אישית וקצרה כמו שביקשנו. ישר מהחופה מתן לקח אותי יד ביד ונכנסנו לרחבה (חששנו מחיבוקים של דקות ארוכות וחסנו על זיעת האורחים ועל עצמנו וישר דילגנו לרחבה הממוזגת).

ניהול אירוע ואישורי הגעה

על אלי קיבלנו המלצה אחרי שדיברתי עם כמה מהשמות היותר מוכרים בקבוצה. הרמנו אליו טלפון ביום שישי בצהריים ובשבת בערב הוא כבר היה אצלנו בבית לפגישה. אלי היה איתנו בפגישה עם שיר מנהלת האירוע (מה ששמתי לב שלא נהוג אצל מנהלי האירוע הנוספים איתם בדקתי והם רק נפגשים פעם אחת עם הזוג לבד) והיה זמין לכל טלפון, בקשה ובעיה. ביום האירוע הוא לגמרי תפקד ועזר לנו עם הרזרבות ( לא נפתחו ולכל הילדים היה מקום ומנות מותאמות).

שמלות כלה

הכוכבת שלי בכל תהליך החתונה וההמלצה הכי חמה שלי ! עוד לפני שמתן הציע לי שוטטתי אינספור שעות באינטרנט על שמלות ולאט לאט גיבשתי רעיון בתוכי. לא מצאתי בדיוק את מה שרציתי והתעקשתי על מחיר של עד 3,000 שקל, כי הרגשתי שאין סיבה לשלם המון כסף לערב אחד. הזמנתי חצאית באלי אקספרס ואז הבנתי שאין מנוס מללכת למעצבת.. עדיין, למעצבות הגדולות לא הספקתי להגיע אלא ביקרתי בכמה סטודיו לכלות יד שניה. בעיצובים של ענבר נתקלתי בפייסבוק וראיתי שהיא עובדת מקסים, אבל תכלס הלכתי בעיקר כדי לסמן וי. כמה הופתעתי כשהבנתי ממנה שהסטודיו שלה נמצא בתל אביב 4 דקות הליכה מהבית שלי. הגעתי אליה ומהר מאוד הבנתי שהיא עובדת מהמם, אבל הדגמים המוכנים שלה פחות היו לטעמי ובאתי ללכת. היא הסבירה ישר שיכולה להכין גם שמלה מאפס באותו המחיר ! ענבר היא מעצבת צעירה (אפילו לא זוכרת איפה היא למדה כי זה כל כך לא היה רלוונטי בעיניי) שהתחתנה לפני שנה פלוס, חשבה ששמלה לא אמורה לעלות כל כך הרבה כסף והחליטה לעצב לעצמה את השמלה. מאז היא מעצבת שמלות במחיר מעולה מתוך מחשבה שלא צריך לשלם כל כך הרבה כדי להגיע לתוצאה מהממת. התיישבנו ויחד היא ציירה לי בדיוק את מה שהיה לי בראש. הייתי אצלה סביבות החמש-שש פעמים למדידות כשלאט לאט בנינו יחד את השמחה שהייתה בדיוק מה שדמיינתי. כל פגישה אצלה הייתה כל כך כיפית, היא כזאת מצחיקה וכל כך התחברנו עד שברגע כשבאתי לאסוף את השמלה שתינו דמענו והתרגשנו כי עברנו תהליך כזה כיפי ומיוחד. הייתי כל כך בטוחה בשמלה שלנו (כי היא לגמרי משותפת של שתינו) שלכל הפגישות הגעתי לגמרי לבד. מובן שחלקתי קצת תמונות עם אלו שדעתם חשובה לי וגם מתן (כן כן!!) שהסתכל תמיד בעין אחת עצומה :), אבל הרגיש לי מאוד בטוח ונעים לעשות את זה לבד לגמרי איתה. בשלב מסויים היה כל כך נוח איתה שהיא לפעמים עבדה ותיקנה את השמלה בעודי שם ופשוט ישבתי לידה על קפה וסיגריה ושוחחנו על החיים. היא בערך הספק (שם מצחיק..) היחיד שאכלתי לו את הראש בתכנון החתונה והיא עדיין גרמה לי להרגיש בטוחה ושאני בידיים טובות ולא מציקה. לקראת הסוף, אחרי שבכל מדידה הרגשתי כמה היא משתכללת וחששתי שאני חופרת לה, היא אמרה שאני גורמת לה להיות מעצבת טובה יותר ! *השמלה שלה הייתה להשכרה ולא למכירה, מה שהיה מאוד נוח מבחינתי כי לא עניין אותי להתעסק במכירה אחרי זה. ענבר גם התעקשה לתת לי שמלה שניה במתנה (רק לחתונה כמובן), אבל השמלה שלי הרגישה לי כל כך מושלמת שזה יהיה מיותר לבזבז זמן על החלפת שמלה ולוותר על כמה שעות של לבישת שמלת הכלה המושלמת שלי :)

אטרקציות

יוסי המליץ לי. היה לי מאוד כיף וחשוב לדעת שכולם מכירים ויעבדו בסימביוזה. רועי היה פשוט מהמם. חוץ מזה שהוא השאיר לנו אחרי החתונה את ההגדלות שהבטיח והוסיף לזה עוד אלבום קטן שהכין בחתונה, הוא פשוט היה בכל מקום ! צילם מלא מלא ויומיים אחרי החתונה כבר קיבלנו את קובץ התמונות המלא. עוד אציין שרציתי שהמסגרת של המגנטים תהיה העיצוב של ההזמנה שלנו, הוא אמר שאין בעיה ומולו התנהלתי עם המעצבת שהוא עובד איתה. לדעתי רועי שלח לי בערך 8 דוגמאות עד שהגענו לזאת שהייתה הכי יפה ומתאימה. לא ברור מאליו בכלל, בטח לא שכל התקשורת מולו הייתה כל כך נעימה והוא לרגע לא נתן לי להרגיש שאני מגשימה בדרישותיי.

הזמנות לחתונה ומיתוג

עשתה לנו הזמנות מהממות והוציאה אותנו הכי מרוצים שיש. רצינו הזמנה מאויירת והיא גם הכניסה את הטרומבון של מתן (כמו שאמרתי, מתן מוסיקאי) בצורה כזאת חיננית ומקורית. זרמה איתנו עד שהגענו לצבעים המדוייקים שאהבנו, כולל שינוי צבע החליפה של מתן על ההזמנה.. סופר סופר סופר ממליצים, מאוד נוחה ונעים לעבוד מולה !

קייטרינג ושירותי בר

אני משוגעת על קוקטיילים והיה לי ברור שזה מאסט לחתונת שישי של שנינו. התנהלנו מול איתמר מהג'אספר ומול עדי משפיים. כיוון שאנחנו מכירים את המקום, היה לנו ברור שhהיה מהמם ואת הטעימות הצלחנו לקבוע רק לשבועיים לפני החתונה. מיותר לציין שזה היה ערב תכנון החתונה הכיפי ביותר, טעמנו כל כך הרבה קוקטיילים טעימים ויצאנו הפוכים ומחוייכים :) בחתונה האורחים עפו על הקוקטיילים. בחרנו ארבע אופציות וזה היה מושלם. אני רוב הערב הייתי עם קוקטייל ביד והברמנים היו מקסימים. היה לי די ברור בגלל המחיר שניקח קוקטיילים רק לקבלת הפנים, אבל בסוף החלטנו לקחנו לקחת אותם לכל האירוע כשהייתה עמדת קוקטיילים בקבלת הפנים ורכב קוקטיילים בפנים. החלטה כל כך מוצלחת, היה מלא ביקוש גם אחרי קבלת הפנים וככה היה לי מה לשתות כל האירוע : )

התארגנות וליל כלולות

ישנתי שם שני לילות, עם אמא שלי לילה לפני החתונה ועם מתן בליל החתונה כשבשבת הייתה שבת חתן. מאוד רצינו לישון יחד לילה לפני, אבל השעות המוגזמות גרמו לנו להבין שזה קצת מיותר ולמתן לא יהיה מה לעשות בזמן ההתארגנות שלי (שהתחיל ב-4:48 בבוקר !). כיוון שהיינו בחדר חתן כלה התייחסו אלינו מאוד יפה ועל חשבון הבית פינקו אותנו בכיבוד שווה בבוקר החתונה, קאווה וארוחות בוקר לחדר. הייתה התארגנות מאוד רגועה כשאיתי היו רק אמא שלי וחברה טובה שהצטרפה קצת אחרי שהתחלנו. לא הרגשתי צורך בנוכחות של הרבה אנשים, במיוחד לאור השעה המוקדמת.

#מתנותלאורחים : זה היה לגמרי הפרוייקט שלי. הכנתי סבונים לאורחים, כמות של 150 בערך. השתלטתי על זה בשתי שבתות ואת החלק של האריזה מתן ואני תקתקנו בשעה. הזמנתי מדבקות וחותמת אישית באלי אקספרס וקניתי נייר קראפט ב"ארטא". הסבר מפורט על אופן ההכנה והרכיבים בלינק : https://m.facebook.com/groups/174922269552049?view=permalink&id=806606283050308 #נעליים שלי: אלדו לונדון לצערי לא ממש רואים אותן בתמונות. #ביגוד לחתן : את מתן מאוד רציתי להלביש בצורה לא מסורתית, שלא תהיה מאוד יקרה, שתשמש אותו גם אחרי החתונה, שיהיה הכי חתיך שיש ולא היה שום צורך בעיניי בחליפה שתגרום לו להזיע את החיים בשישי צהריים.. את המכנסיים מצאתי באסוס, את הפפיון הזמנתי מחנות עניבות בארה"ב TheTieBar.com , את המוקסין קנינו ב טומ'ס בארה"ב ואת החולצה הלבנה, אמא של מתן קנתה לו ב אופנת סגל ~ segal fashion בתל אביב. #עמדת ילדים : כיוון שהיה זה שישי צהריים וידעתי שיגיעו ילדים, היה לי חשוב שגם להם תהיה תעסוקה. מצאתי באחת הקבוצות קובץ שכלה מהממת אחת הכינה והעלתה, שיניתי את הכיתוב והדפסתי 20 עותקים. הבאתי מלא צבעי פנדה וטושים ששמתי בסלסילות וזה היה ממש מוצלח ממה שהבנתי. #הטיפים שלי : *כל מה שהכווין אותנו בתכנון היום הזה הוא שהחתונה תייצג אותנו ושלא נתחפש או נעשה דברים כי צריך או כי כולם עושים. *עשינו את המירב שלנו כדי לעשות כיף לכל הגילאים ובעיקר מה שהנחה אותנו זה מה עושה לנו כיף בחתונה. *אציין שמתן הוא מוסיקאי מאוד פעיל בתעשיית המוסיקה בארץ וזה היה ברור לכולם שתהיה איזושהי הופעה אצלנו בחתונה. הלב שלנו הוביל אותנו להחלטה שאנחנו ממש מעוניינים שכולם יבואו ליהנות, ללא לו"ז, באלאנס וכו'. בקיצור, פחות מעוניינים שמישהו מהחברים שלו יבואו "לעבוד". וכך היה! :)) *הטיפ הכי חשוב שלי הוא להישאר נאמנים לעצמכם עד כמה שאפשר. מתן היה החצי השני שלי גם בארגון החתונה. החל מחוות דעת בנוגע לכל עיצוב, תכנון השולחנות ונראות האולם ובעיקר כל אחד למד מה הוא עושה הכי טוב ועשה אותו. לחלוטין לא יכולתי לעשות את הכל לבד. התכנון היה של שנינו בלבד, לא היו שום בקשות מיוחדות מהמשפחה וכולם לגמרי זרמו איתנו. *אה, עוד אחד מאוד חשוב בעיניי הוא להיות נוכחים בחתונה ולא להיות מוטרדים. בין היתר, בגלל זה לקחנו את אלי שינהל לנו את האירוע. הייתי הכי נוכחת, נהניתי לפגוש כל אורח שבא לכבודנו, נתתי חיבוקים ונשיקות ומלא מילים טובות. כולם אמרו שהייתה חתונה מלאה באהבה וזה לחלוטין הורגש גם בינינו. *מאוד לא רציתי להתעסק באחסון ומכירת חפצים אחרי החתונה, אז מראש תכננתי שכל מה שנכין יהיה לחלוקה ולא נצטרך לחזור עם שום דבר הביתה. משמע שום שילוט או משהו שאצטרך לקחת בחזרה. לא מאמינה שמסיימת לכתוב את זה.. אלו הם רגעים קסומים ותכלס, הייתי מתחתנת שוב (עם מתן כמובן) ! הולכת להטעין את הלפטופ ולשבת לבחור תמונות לאלבום :) מזל טוב לכולן ובבקשה, תהנו מכל רגע !

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ניפר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ניפר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ניפר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ניפר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ניפר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ניפר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ניפר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ניפר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ניפר
צילום: יוסי קרסו | yoss art & photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
142 ממליצים
מקום לאירוע
יוסי קרסו | yoss art & photography+
יוסי קרסו | yoss art & photography
519 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
איפור
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
שמלות כלה
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
קייטרינג ושירותי בר
התארגנות וליל כלולות