הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מיכל גוב
החתונה של מיכל גוב
אביב 2019
הפוסט של מיכל, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב-28.3.2019 אחרי 7 וחצי שנים יחד (מתוכם 9 חודשי אירוסין). בתור זוג שחתונה אף פעם לא הייתה החלום שלו ולא דמיין כל חייו איך היא תראה מאוד חששנו מהאירוע הזה אבל הספקים שלנו ללא ספק הוכיחו לנו שאפשר לעשות את זה גם בדרך אחרת, בדרך שלנו ואנחנו חייבים לפרגן להם. אמ;לק #הלורנס #קייטרינגמעשייה #edie_tlv #names #ענבלמסאס #אטיסוטו #נדבשפילמן #עומרקורן #אמורפיבר #מיסטרמגנט #Kamiflowers #צפרירויינברג #הרבחייםהבלין

מקום לאירוע
הלורנס
+

מהרגע הראשון שראינו את הלורנס, התאהבנו במקום. התפאורה הבסיסית פשוט מושלמת. התפריט היה מושלם והיה סופר חשוב לנו האוכל בחתונה בתור שני פודיס. האמת, היה לנו קצת חשש, לפני שסגרנו, עמוס (הבעלים) היה כלכך נחמד. כלכך מתחשב. כלכך בא לקראת. פחדנו שברגע שנסגור חוזה, זה ישתנה... צדקנו. הוא נהיה עוד יותר נחמד! ועוד יותר מתחשב! ועוד יותר בא לקראת! פשוט קשה להאמין איזה רמה של סובלנות, זמינות ועזרה. כל פיפס שרצינו הוא זרם. את האירוע עצמו ניהלה יד ביד בדרך לחתונה שלכם- שירי חלפון התותחית אנחנו בעצם קיבלנו אותה מהלורנס אבל היא עושה גם אירועים באופן עצמאי. הכל התנהל בצורה חלקה, סופר דופר מקצועית ולא היה אפילו פאק פצפון (אנחנו סופר ביקורתיים והיינו מאוד מודעים למה שקורה, לפחות עד איזה 21-22 ). השירות של המלצרים גם היה מקצועי ביותר. והאוכל, אוי האוכל. לא מפסיקים להפציץ אותנו במחמאות על האוכל. לקחנו גם בר קוקטיילים של אמורפי בר שהיה סופר מגניב ומקצועי ואנשים עפו עליו (מלא פרודוקטים מיוחדים כמו קציפת סלק/זעפרן/טימין שרוף בברנר ועוד). Shay Shavit (שייקה) מנהל המכירות שלהם היה שם כל הערב ודאג שהכל יתקתק כמו שצריך. גם הברמנים בבר ה״רגיל״ שלהם היו אלופים!! הרימו לנו בלי סוף עד ה״לקוח האחרון״ (פרטים מטה).

איפור

את ענבל מסאס הכרתי כי היא איפרה את אחותי בחתונה לפני 9 שנים. הפחד הכי גדול שלי היה לא להיראות כמו עצמי ולהרגיש בתחפושת ושלא יזהו אותי. אני לא בן אדם שאוהב איפור באופן כללי וחיפשתי איפור עדין וקליל. ענבל היא לגמרי הכתובת היא סופר מקצועית (איזה 14 שנים בתחום), היא כיפית וגרמה לי להרגיש בנוח ולהיות הכי אני בעולם! אין עליה באמת! היא איפרה גם את אחותי וגרפנו מחמאות

שמלות כלה

לצערי באופן כללי לא מתחברת לשמלות כלה (סלחו לי) אני לא אוהבת תחרות, פאייטים, רקמות ועוד וחיפשתי משהו פשוט ולא במחיר מופקע. הגעתי ללירון ועדי המהממות שישר הבינו את הראש שלי ומה אני מחפשת ומצאו לי שמלה סופר שיקית שהיא באמת בול אני. לאורך כל המדידות הן היו הכי קלילות והכי כיפיות ובאמת כל פעם שבאתי לסטודיו נהנתי. מומלצות בחום!!

רב לחתונה

היה קליל, מצחיק, קצר (15 דק׳) וקולע כמו שביקשנו ממנו והיה מצחיק ב-טי-רוף! אם אתם לא בקטע של חופה ״כבדה״ + יש לכם מזל והוא פנוי, סגרו אותו זריז.

תכשיטים ואקססוריז

מקסים. כל פעם שהגענו הרגשנו אצלו ״בבית״ תמיד נתן תחושה טובה. לא ניסה ״לדחוף״, להיפך, אפילו חיבר אותנו לקרקע כשקפצנו מעל הפופיק. יש לו דברים מהממים למי שאוהבת את הסגנון.

צילום סטילס

האלוףףףףף!! בתור אחת שלא חובבת שמצלמים אותה ולא פוטגנית בעליל, עומר נתן לנו להרגיש הכי טבעי והכי לא מאולץ שיש. לא הובכנו והיה צחוקים והכל זרם. בכלל כל החוויה איתו היתה כיפית וקלילה. בחתונה עצמה הוא והצוות האדיר שלו לא ״העיקו״ ועדיין תפסו תמונות היסטריות!!! ועם כל זה, הוא לא עף על עצמו במחירים שזה לא פחות חשוב. שמעו לי, תרימו לו טלפון, אתמול. עומר הוא החיים! סגרנו דרכו באותה חבילה גם את הוידאו

צילום ועריכת וידאו

היה תותח!

Dj לחתונה

נדב שפילמן מאטיסוטו. שאל אותנו בהתחלה לגבי העדפות. אמרנו לו סומכים עליו שירים. תוך כדי החתונה באו להגיד לי איזה מוזיקה מעולה. הטיס שם את כולם בלי הפסקה עד 5:30 בבוקר!!! באמת תותח!

אטרקציות

אחלה ניצן שבעולם. צילם אחלה תמונות. משתמש במדפסת טרמית של מיצובישי (שמבטיחה עמידות גבוהה של התמונות).

#עיצוב - כלום. הלורנס. פשוט לא היה צריך להוסיף דבר. #חליפתחתן - NAMES בוטיק אופנה לגבר l חליפות חתן l חליפות ערב l אקססוריז בקיצור אם נקלעתן לסיטואציה שאתן חייבות להתחתן, לכו על הספקים האלו ולא תתחרטו :) למי שיש שאלות מוזמנת לפרטי

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הלורנס+
הלורנס
382 ממליצים
מקום לאירוע
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
328 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
שמלות כלה
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
אטרקציות