הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חנית ואריאל
החתונה של חנית ואריאל
אביב 2019
הפוסט של חנית, חברת הקבוצה הסודית:

*פוסט קרדיטים* התחתנו ב9.4 ביום הבחירות. בחרנו את כל הספקים שלנו בפינצטה והגיע הזמן לפרגן להם

מקום לאירוע
כוכב הים
+

גן ואולם אירועים על חוף קיסריה- המקום המושלם. עשינו חופת שקיעה בכוכב הים(בזכות זה שהיה יום חופש). המקום עוצר נשימה, לא יכולנו לבחור במקום טוב יותר. הצוות הכי מדהים שיש (בדגש על ולרי אשת המכירות, אושר מנהלת האירוע שלנו , ספיר דיילת המשפחות). לא הפסיקו להגיד לנו כמה הכל תיקתק, ואיך המלצרים/ברמנים היו קשובים ומהירים. הקייטרינג של כוכב הים הוא אינדיגו- הכל היה טעים ברמות!!!! והבר הוא בולה בר- שידרגנו הכל דרכם, מחירים ממש סבירים, והכל היה טעים ויפה.

צילום סטילס

פוני המדהים!!! היה מקצועי לאורך כל הדרך. ביום החתונה היו אנרגיות מדהימות ועשה עבודה מעולה. התמונות והוידאו שקיבלנו מעבר לכל דמיון. ובכלל כל צוות הצילום עשה עבודה מדהימה!

Dj לחתונה

תומר מייזנר - האיש והאגדה. תותח ברמות!! יודע להרים את הרחבה ולהשאיר אותה בשיא לאורך כל הערב. מגיע עם התופים- מה שעוד יותר מרים את האווירה.לא סתם שמו הולך לפניו.

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

חליפות הורסות, יצאנו מהם עם לוק מלא כולל הכל- חליפה, שתי חולצות מכופתרות, נעליים ועניבה. יודעים בדיוק להתאים את החליפה המושלמת ולעשות את התיקונים שצריך. יחס מעולה!!!

מעצבי טבעות

אצל בן וגיא עשינו גם את טבעת האירוסין וגם את טבעות הנישואין. היחס שלהם מדהים!!! הטבעות שלהם הכי איכותיות שיש. ממליצה בחום!!

צילום ועריכת וידאו
פוני מסיקה
+

לפוני הגעתי דרך חברת ״מוסיקה פלוס״, צלם מדהים שמוציא תמונות היסטריות. היחס שלו מדהים , היה כיף איתו בטירוף במהלך כל היום. זרם איתנו על הכל. בקיצור מושלם.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

מעצבת הבית של הכוכב. מקסימה ברמות, מחירים נוחים, לא מנסה לדחוף ולהוסיף. הייתה קשובה בדיוק למה שרצינו ועשתה לנו עיצוב עדין ומושלם. הוספנו דרכה גם עציצי תבלין מתנה לאורחים. מהממת.

שמלות כלה

מצאתי את שמלת החלומות שלי אצל גלי, היחס בסטודיו מדהים. השמלות אצלה פשוט הורסות. ברגע האחרון החלטתי להוסיף גם חצאית קצרה לריקודים - חייבת להגיד שזו ההחלטה שאני הכי שמחה עליה בחתונה. ממליצה ממש!!!

הופעות חיות

את נתן ראיתי בחתונה שהייתי וידעתי שאקח אותו לחתונה שלי. הוא היה איתנו כל הערב החל מהשיר חופה ועד לשיר סיום. הצטרף בלייב כל הערב לדיג׳יי והפך את האווירה ברחבה למקפיצה הרבה יותר. הפך את החופה למרגשת הרבה יותר .

איפור

אלכסנדרה היא הדבר הכי טוב שקרה לי ביום של החתונה!!! היא פשוט קסומה. לפני הכל- היה מדהים להיות איתה לאורך כל היום, היא ליוותה אותי עד הערב והחליפה לי תסרוקת. הגעתי ליום החתונה מבלי שידעתי מה אני הולכת לעשות בשיער והיא פשוט עשתה את זה מעבר לכל דמיון.

איפור

בר וזוהר איתי כבר ב3 אירועים(שהייתי מלווה בעצמי ובחתונה שלי)אני לא מוותרת עליהן. המלצתי למלוות שלי עליהן והן עפו על התוצאות שיצאו. הן תקתקניות והכל החזיק מושלם עד סוף הערב. מחירים הכי נוחים שיש.

תכשיטים ואקססוריז

קניתי מאיה נזר לשיער,צמיד ועגילים. תכשיטים מושלמים!!! מוכרת את הנזר למי שרוצה.

אטרקציות

הגענו לבית הקנבס עוד לפני שנכנסו עם בלוקי העץ לעולם החתונות וחששנו מאוד כשסגרנו איתם, אבל לא יכלנו לוותר כשראינו את הקונספט. וזה הדבר הכי מושלם שעשינו! האורחים לא מפסיקים לדבר ולהתלהב מהבלוקים שקיבלו הביתה. לבית הקנבס צוות מדהים ומקצועי. קיבלנו שני מארזי בלוקי עץ הביתה אחרי החתונה.

רב לחתונה

הרב לאו- אל הרב לאו הגענו דרך המשפחה. מיותר לציין כמה הרב לאו מרגש. הקהל היה מרותק לאורך כל החופה והקשיב לו בשקיקה. עשה חופה מדוייקת ומכובדת.

מקום לאירוע

מקום להתארגנות - לקחתי את חבילת הכלולות שלהם, וזה היה מושלם! החדר היה ענק והספיק לכל המלוות ואנשי הצוות להתארגן בכיף. הצוות שירותי מאוד והביאו לנו כל מה שביקשנו במהלך היום במהירות. למחרת החתונה קיבלנו ארוחת בוקר לחדר והיה לנו מסאז׳ זוגי. למלון אזורים רבים לצילומים- מה שהפך את התמונות במלון להיסטריות.

איפור

לרוני יש את הזרים הכי יפים שראיתי. עשתה לי זר מושלם בדיוק כמו שדמיינתי.

אטרקציות

מאוד רצינו לעשות ריקוד מיוחד לסלואו. הגענו לסטודיו חודש וחצי לפני החתונה סקפטיים מאוד שנצליח לעשות משהו בזמן כל כך קצר. הצוות המדהים והמקצועי הצליח להביא אותנו לריקוד מדהים ומקצועי שהאורחים לא מפסיקים להתלהב ממנו עד היום.

הזמנות לחתונה ומיתוג

פרח המעצבת מקסימה וסבלנית, מבינה בשניות את הכיוון. ממליצה ממש.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מושלמים. ממש נוח ושירות מעולה.

* הסניקרס של Kate spade היו מושלמות ונוחות ממש לריקודים. * הסעות- דורון הסעות תל אביב- לקחנו הסעה מתל אביב לקיסריה. עשה עצירות לפי מה שכל החברים ביקשו. * חלוקי התארגנות וקישוטים-הכל מאלי אקספרס.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
לחתן
מעצבי טבעות
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
שמלות כלה
הופעות חיות
איפור
איפור
תכשיטים ואקססוריז
אטרקציות
רב לחתונה
מקום לאירוע
איפור
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
ניהול אירוע ואישורי הגעה