הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עמית גינת
החתונה של עמית גינת
סתיו 2019
הפוסט של עמית, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי תקופה לא קצרה שלי בקבוצה המדהימה הזו, לא האמנתי שיגיע גם הרגע שלי לכתוב פוסט המלצות ובאמת שיש פה המלצות כל כך מטורפות על אנשים כל כך מדהימים שפשוט לא יכולתי לא לשתף ♥

מקום לאירוע

מהרגע הראשון שנכנסנו לקיו התאהבנו וידענו שלא נתאכזב!!! הכל היה מעבר לציפיות שלנו, האולם מושלם, האווירה מדהימה, האוכל אין מילים והצוות זה הדבר הכי קסום במקום הזה!!! החל מאבישג מנהלת האירוע שלנו, לדנה המנהלת מכירות, דורון השף וצוות המלצרים, ברמנים ובעצם כולם כולם!!! שלמות זו לא מילה כדי לתאר את המקום!

צילום סטילס

אני עד עכשיו נפעמת ועד עכשיו אנחנו ממשיכים לקבל תגובות על הצוות המשוגע שלהם.. הצלמת הראשית שלנו הייתה Adi Feher Photography, נפגשנו רק איתה וזה היה ברור לחלוטין שהיא ה-אחת!!! יש בה את הרוגע והשלווה שחיפשנו, מישהי שלא תביים אותנו, תכיר אותנו ותיתן לנו לזרום ואמאמאלהההההה כמה שצדקנו כשלקחנו אותה!!! היא והצוות המהמם שלה ידע בדיוק את מי לצלם, כמה לצלם, איך לצלם ותשמעו קיבלנו את התמונות לא מזמן ואני יכולה להגיד שבלתי אפשרי להפסיק להסתכל עליהן!!! תעשו לעצמכן טובה וקחו אותה, אתן לא תתחרטו, היא החיים עצמם!!!!!!!!

איפור

אמאלה ואבאלה!!!! ואוווווווווו, תקשיבו זכיתי בחברה לכל החיים!!!! מהרגע הראשון שהתחלנו לדבר בטלפון הבנתי עם מי יש לי עסק, הבחורה כישרון מהלך!!! מקצועית ברמות מטורפות, נותנת את היחס הכי חם שיש, זורמת איתך, רוצה להכיר ולהבין אותך ופשוט עושה את העבודה הכי מדהימה שיש!!! נופר ידעה שאני לא מתאפרת אפעם ומאוד היה חשוב לי איפור עדין וזה בדיוק מה שהיה ואמאמאלה כמה שאני מרוצה!! כדאי לכן!! אתן לא מבינות איזה אוצר תזכו להכיר!!

שמלות כלה

אני לא בעד לשלם על שמלת כלה כל כך הרבה, ואיכשהו הגעתי ל מיקה שמלות כלה במחירים שפויים, אחרי שוטטות קצרה באינטרנט ראיתי את ה-שמלה, קבעתי איתן פגישה, באתי, מדדתי, תוך רבע שעה החלטתי. הצוות שם כל כך מקסים, שירותיות ברמה הכי גבוהה שיש!!! לא יכולתי לבחור יותר טוב מזה, השמלה הזו היא הכי אני, שמלת החלומות שלי, במחיר שפוי ובאמת שאין אין אין דברים כאלה!!!

שמלות כלה

שמלה שנייה קניתי ב Neta Efrati נטע אפרתי, עשו לי מחיר חבל על הזמן והמחמאות שקיבלתי עליה היו פשוט אינסוף!!!

אטרקציות

החל מהשיחה הראשונה עם דור, הבנתי שמדובר בבן אדם חבל על הזמן, מקצועי, שירותי ובננות איזה מגנטיםםם להתעלף!!! מעבר לזה שבסוף הערב אתן מקבלות את הדיסקון קי עם כל התמונות, הוא מוציא לכן תמונות סטילס משוגעות!!!!! אין מרוצה ממני על הבחירה הזו!!!

# ישנתי במלון דירות אוקיינוס הרצליה, ותשמעו איזה מלון מהמם!!! לא מציינים אותו פה יותר מדיי ( אל תתבלבלו, יש מלון אוקיינוס ויש מלון דירות), החדר היה מטורף, עצום, במחיר סביר לגמרי, ארוחת בוקר משוגעת ושירות הכי מהמם שיצא לי לראות. בקיצר בננות, תהנו מכל התהליך הזה ומהיום עצמו, אני יודעת שכולן כותבות את זה, אבל זה באמת עובר מהר וזה רגע משוגע ומטורף שייחרט לכן לעד!!!!! אנחנו עדיין ב-היי מטורף מכל החוויה הלא נורמלית הזו, מהערב הכי כיפי בחיים שלנו ומהבחירות הכי טובות שלנו שגרמו ליום הזה להיות הכי קסום ביקום!!!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
שמלות כלה
שמלות כלה
אטרקציות