הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיראל ושי
החתונה של שיראל ושי
אביב 2019
הפוסט של שיראל, חברת הקבוצה הסודית:

אז אני ושי התחתנו ב21.3 חצי שנה אחרי ההצעה (בהחלט מספיק זמן לתכנן חתונה בדיוק מה שצריך כדי לא להתבדר)

היו לנו 630 מוזמנים התחייבנו על 450, אישרו 575! העלנו את ההתחייבות ל508 הגיעו בערך 500(מי שצריכה טיפים על זה מוזמנת בפרטי)

חשוב לי להגיד כמה דברים לפני - הרבה בנות הולכות עם העדר, זאת תופעה שבאמת ידועה לקהל הישראלי, אני חושבת שזאת טעות כי יש כל כך הרבה אנשים טובים במחירים באמת מדהימים ומפספסים אותם סתם!

דבר שני, זה היום הכי מושלם שהיה לי, לא מצטערת על שום דבר שעשיתי, שידרגתי, לקחתי, שווה כל שקל ושקל!!!! תהנו מהיום הזה, תשאירו את הנייד בצד ואל תתנו לדברים הקטנים להשפיע עליכן, זאת חוויה שלא חוזרת!

מקום לאירוע
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
+

נתחיל בטרמינל- אולם אירועים מבית "הבאר של סבא" שנפתח ממש לפני קצת יותר מחצי שנה. פשוט ואו! ואו! ואו! המקום הכי מהמם שהייתי בו אי פעם, החל מתודעת השירות, היופי המיוחד של המקום, האוכל, הבר אין לי אפילו משהו רע אחד להגיד. פשוט מקום מהאגדות!!!! ממש התלבטתי בהתחלה אם לקחת מנהל אירוע חיצוני ואני חייבת להגיד שבחרתי טוב שלא לקחתי, המקום הזה כל כך מדהים, מנהל האירוע של המקום(אחיה) היה כל כך מהמם שם לב לפרטים הקטנים, דאג להכל, היה פשוט שם כשצריך אותו ונתן לנו להרגיש כמו מלכים! אחת ההחלטות החכמות שעשיתי!

עיצוב שיער

ואו!!! לא זז לי כל הערב!!!! אפילו לא טיפה וגם התוספות ירדו בשניה! כל כך הרבה החמיאו לי על השיער וכמה שהוא היה נראה מהמם! ממליצה בחום! אור לא עושה ניסיון, אז מישהי שחשוב לה לדעת איך השיער יראה עם התסרוקת שהיא רוצה חשוב שממש תיהיה סגורה על מה שהיא רוצה.

צילום סטילס
Your Story
+

אלוף אלוף אלוף!!!! ואו איזה כייף היה איתו, כל התהליך, התמונות, הכימיה הוא פשוט מדהים! תמיד היה שם כשרצינו, לא זז מאיתנו כל הערב וכל הצוות המהמם שאיתו - פשוט אליפות העולם!!!

Dj לחתונה

ואווווווווווו פשוט ואוו!!! הבן אדם הזה פשוט תותח, כמות המחמאות שקיבלתי הן פשוט בלתי נגמרות, הבן אדם הזה השאיר את הקהל על הרגליים החל משבירת הכוס ועד סיום החתונה! הוא פשוט יודע לקרוא את הקהל והוא אלוף העולם!!!! גם כל הפגישות המקדימות איתו היו כל כך מהנות, הסבלנות, ההכרות והלמידה אותנו כזוג! אני ממליצה עליו בלי לחשוב פעמיים!

איפור

ואו האיפור היה מושלם ברמות קשות, לא ירד לי כל הערב, כמות המחמאות ובאופן כללי האווירה עם קרן מדהימה! פשוט בחירה מצוינת!

שמלות כלה

כל כך שמחה על הבחירה בשמלה, הרגשתי כמו נסיכה, התהליך איתם והשירותיות הייתה כזאת מדהימה! כמות המחמאות שקיבלתי הייתה מטורפת! השמלה הייתה מושלמת ברמות אחרות!!

צילום סטילס

שלמות! הוא שלח צלם בשם לירן שהיה מהמם, וזמין לכולם כל הערב, המגנטים יצאו במהירות ובאיכות מהממת! ממליצה עליו בחום!!!!

רב לחתונה

אריה לוין אין פשוט מדהים! אין מי שלא אמר לי שהחופה הייתה מרגשת הוא סיפר את הסיפור שלנו בשנינות וקלילות ואפילו עמד ב11 דקות חופה!! ממליצה עליו בחום!!

זהו, הייתה לי חוויה מהממת, החל מההכנות לקראת והיום עצמו! למי שיש שאלות מוזמנת בשמחה:)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיראל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיראל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיראל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיראל
צילום: Your Story
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal+
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
279 ממליצים
מקום לאירוע
Your Story+
Your Story
39 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב שיער
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
צילום סטילס
רב לחתונה