הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יעל ואריק
החתונה של יעל ואריק
חורף 2019
הפוסט של יעל, חברת הקבוצה הסודית:

יצא לי ארוך, אבל הייתי חייבת להזכיר את כל הספקים שלנו... אריק ואני התחתנו ב-17.02.19, יום ראשון. רצינו חתונה פשוטה, צנועה וללא אפקטים ותוספות מטורפות. את כל התכנון של החתונה עשינו ביחד בשיתוף מלא, לא השתגענו במלא פגישות עם ספקים רבים (מלבד חיפוש האולם), אלא התעמקנו תחילה בביקורות באינטרנט וכשנפגשנו עם הספקים השונים כבר ידענו שאנחנו מעוניינים בהם. מטרת הפגישות הייתה בעיקר להרגיש את הווייבים של הספקים ואת החיבור בינינו. אז אתחיל עם מעט טיפים: 1. תשתדלו להיות הכי אתם. מבחינת המראה (בגדים, שיער, איפור) וגם מבחינת האירוע עצמו (העיצוב, המיקום, סגנון המוסיקה והתוספות השונות). 2. טיפים לספקים: בסיום האירוע נתנו טיפים רק לצלמים. את הטיפים למנהלת האירוע, לברמנים ולמלצרים העברנו לאחר כיומיים דרך הקיו. לפני האירוע התלבטנו כמה טיפים לתת ולמי והחלטנו שאנחנו פשוט נחכה עם זה לאחר האירוע. לא קיבלנו תחושה של "מגיע לנו" בסיום האירוע ובאמת כשהעברנו את הטיפים הרגשנו כבר שאנחנו נותנים אותם לאנשים שבאמת הגיע להם והתחברנו לנושא יותר. 3. הרבה בנות כותבות כאן שצריך לזכור שאין כזה דבר אירוע מושלם, אבל אני חייבת לציין שמבחינתי היה לי אירוע מושלם. הכנתי את עצמי לכך שדברים עלולים להתפקשש ושיש בלת"מים, אבל בסופו של דבר הכל תיקתק בדיוק כמו שתיכננו. היינו מרוצים מכל הספקים שהזמנו, האולם היה מדהים, כמעט כל האורחים שצפינו שיגיעו אכן הגיעו ובקיצור עבורנו היה בהחלט מושלם. כנראה שבכל זאת יש גם אירועים כאלו :) לקחנו מספר ספקים שפחות מוזכרים כאן בקבוצה והיינו מאוד מרוצים מהם, לכן חשוב לי להזכיר אותם כאן.

Dj לחתונה

עופרי היה מדהים, גם בפגישות ההכנה וגם באירוע עצמו. הצליח לכוון אותנו כך שנסביר לו מה אנחנו רוצים והצליח ליישם את מה שרצינו בחתונה. נהנינו מהמוסיקה גם בקבלת הפנים וגם בריקודים, וקיבלנו פידבקים חיוביים מאוד מהאורחים.

מקום לאירוע

ארגון החתונה היה מקצועי מאוד. הורגש כי לאנשי הקיו יש ניסיון רב בתחום והם יודעים מה הם עושים. ליווי אותנו בכל שלב ונתנו תחושת ביטחון ורוגע. האירוע עצמו היה מדהים, הכל תיקתק. קיבלנו רק פידבקים חיוביים גם על המקום עצמו וגם על האוכל.

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

זה המקום הראשון אליו הגעתי כדי לראות שמלות כלה וזה גם המקום ממנו קניתי את השמלה הראשונה שמדדתי שם. עדי המדהימה, לקחה לי מידות ותפרה לי את השמלה שאהבתי על פי המידות שלי (יותר מותאמת לחזה שלי). כחודש לפני החתונה, לאחר שירדתי קצת במשקל, נאלצתי להצר את השמלה. עדי שלחה אותי לתופרת שאיתה היא עובדת והיא הצרה את השמלה ותפרה לי בתוך השמלה את החזיה שלי, על מנת שהחזייה תישאר במקומה לאורך כל הערב ולא "תצא" בכל מיני מקומות. השמלה הייתה מהממת ונוחה. עדי הוסיפה לשמלה גם שרוולים שחוברו בתיקתקים, כך שלרחבת הריקודים הורדתי אותם. ממליצה בחום לבקר בסטודיו של עדי, השמלות שלה יפות והמחירים מאוד הוגנים.

איפור

נפגשתי עם יולי לאיפור ושיער ניסיון והייתי מאוד מרוצה. ביום החתונה היא עשתה גם איפור ושיער לאחותי ואיפור לאמא שלי. יולי עזרה לכולנו להעביר את יום ההתארגנות באווירה כיפית ומאוד נעימה. יש לי שיער ארוך ורציתי תסרוקת של שיער אסוף, יולי פשוט שזרה לי את השיער ושילבה בתסרוקת פרחים קטנים. התסרוקת הייתה מושלמת. גם מבחינת האיפור, הייתי מאוד מרוצה. ביקשתי איפור עדין עם מייק אפ נוזלי, כדי שאוכל להרגיש בו כמה שיותר טבעית (ביומיום אני לא מתאפרת בכלל). התוצאה הייתה מדהימה. כולם לא מפסיקים להגיד לי כמה נראתי כל כך טבעית וכל כך אני. המחירים של יולי הוגנים ובשילוב עם המקצועיות, החביבות והתוצאה המושלמת, אני ממליצה עליה מאוד.

מעצבי טבעות

רציתי נעליים אדומות וידעתי ישר שאני הולכת לחפש אותן בקטלינה. מדובר בחנות שמייצרת נעליים במלא צבעים וניתן להביא להם גם בד על מנת להכין נעליים בהזמנה אישית. קניתי נעלי בובה עם עקב 3 ס"מ והן היו לי נוחות מאוד. אפילו ויתרתי על להחליף לסניקרס במהלך הריקודים.

לחתן

אריק קנה חליפה בחנות ברחוב ירושלים 15 בבני ברק, חנות עם מבחר גדול של חליפות במגוון גזרות וצבעים ובמחירים מצוינים.

צילום סטילס

התלבטנו מאוד איך לבחור צלם ובסופו של דבר בחרנו ביניב, הצלם הראשון שאיתו נפגשנו וזאת מיד לאחר הפגישה הראשונה שלנו איתו. בצילומים שלפני החתונה, נתנו ליניב לבחור את הלוקיישנים לצילומים וזרמנו עם כל מה שהוא ביקש שנעשה. הוא היה מאוד נעים ומקצועי. לאולם הצטרף צלם נוסף שיניב הביא איתו, רוני פוקס. שניהם צילמו מלא תמונות מהממות. רוני עשה לנו את כל צילומי המשפחה ועבר איתנו בסבלנות רבה במהלך האירוע לצילומים בין כל השולחנות. שניהם נתנו לנו תחושה מאוד נעימה לאורך כל היום, למרות שגם אריק וגם אני לא רגילים להצטלם יותר מידי. לגבי צילום וידאו, אריק לא רצה צלם וידאו בחתונה ואני זרמתי איתו. ביקשתי מיניב שידאג רק להסריט עבורנו את החופה. יניב קיבל את הבקשה שלי ואכן דאג לצלם בוידאו את כל טקס החופה שלנו. כשבאנו לאסוף ממנו את התמונות שלנו, גילינו שהוא עשה לנו הפתעה וצילם מספר סרטוני וידאו גם במהלך הריקודים. כך שבסופו של דבר, קיבלנו גם מזכרת נחמדה מהריקודים. התמונות ברמה גבוהה מאוד ואנחנו מאוד מרוצים מאיך שאנחנו נראים בהן.

אטרקציות

כשבועיים לפני החתונה, לאחר שלא הצלחנו למצוא רעיון מקורי אחר, החלטנו סופית שאנחנו רוצים צלם מגנטים. ליוסי ממגנטינה הגענו מהרבה המלצות כאן בקבוצה וכמובן שגם אנחנו ממליצים עליו. על מנת שהמגנטים שלנו יהיו בכל זאת קצת שונים, הזמנו מגנטים עם מסגרת של פולארויד (בגודל 10*10). המגנטים נראים באיכות מאוד טובה והתמונות מדהימות. בסוף הערב קיבלנו מיוסי ערימה של מגנטים שהוא הדפיס עבורנו כולל מגנטים מוגדלים שלנו. בבוקר למחרת החתונה, קיבלנו מיוסי את כל התמונות של המגנטים והן היו פשוט מהממות ואיכותיות. קיבלנו הרבה תגובות מהאורחים על כך שהמגנטים מדהימים.

רב לחתונה

נפגשנו עם הרב לפני האירוע, הוא עבר איתנו על מהלך הטקס, הכיר אותנו מעט וקיבל דגשים מה מותר להזכיר בחופה ומה לא. החופה הייתה קצרה, כ10 דקות, וכללה בדיוק את מה שהרב אמר לנו שהוא יגיד. החופה הייתה מרגשת מאוד.

הזמנות לחתונה ומיתוג

התלבטנו, איך מתחילים לעצב הזמנה לחתונה. עברנו על מספר אתרים עם דוגמאות של הזמנות, עד שלבסוף מצאנו באתר של הלב דוגמא להזמנה שמצאה חן בעיננו. הזמנו אותה ובחרנו גם מדבקות עם עיצוב דומה עבור העציצים. השירות של הלב היה מהיר, זמין, מקצועי ואדיב.

מעצבי טבעות

הזמנו את הטבעות ואת התכשיטים שלי אצל מוטי בחנות בנתניה. מוטי ייעץ ועזר לנו לתכנן ולעצב את התכשיטים על פי טעמנו עם יחס אישי וניסיון רב.

אטרקציות

מדובר במשתלה בנתניה, אשר מעסיקה אנשים בעלי קשיי תפקוד והסתגלות על רקע נזק מוחי הגרים בכפר. כל ההכנסות של המשתלה הולכות לרווחת האנשים בכפר. אנחנו הזמנו מהמשתלה 5 עציצים גדולים של אמנון ותמר, אשר קישטו את הכניסה לאולם ו350 עציצים אישיים של אמנון ותמר, אשר גם קישטו ונתנו צבע לעיצוב השולחנות וגם היו מתנה אישית לכל אורח. הבאנו למשתלה מדבקות ממותגות ואנשי הכפר הדביקו אותן על הקרטונים שבהם היו העציצים. קיבלנו מחמאות רבות על העציצים הן מהאורחים והן מהעובדים בקיו. אנחנו ממש שמחים שהזמנו מהם את העציצים ולא מכל משתלה אחרת, כי קיבלנו גם ערך מוסף גדול של תרומה לקהילה.

#אלכוהול: Paneco פאנקו עד הרגע האחרון לא החלטנו האם לשדרג את הבר של הקיו או שאין צורך. בשבוע האחרון החלטנו להוסיף ואן גוך ובלאק לייבל. הזמנו אותם דרך פאנקו. לאחר החתונה, החזרנו לפאנקו את כל הבקבוקים שלא נפתחו וקיבלנו את כספנו בחזרה. אנחנו מאוד ממליצים לקנות אלכוהול דרך מקום שבו אפשר להחזיר את מה שלא נפתח. כך יכלנו לקנות הרבה אלכוהול נוסף ללא חשש שלא יהיה מספיק. קצת חפרתי, אבל הכי חשוב, תהנו מההכנות ותהנו מהחתונה עצמה. המון מזל טוב לכל הכלות בקבוצה ותודה לכל הנשואות בקבוצה שלמדתי מהטיפים שלהן המון

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
מקום לאירוע
שמלות כלה
איפור
מעצבי טבעות
לחתן
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
מעצבי טבעות
אטרקציות