הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי אשכנזי
החתונה של עדי אשכנזי
סתיו 2019
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

טוב אז חודשיים אחרי החתונה נראה לי כמו זמן טוב לעשות פוסט קרדיטים שיהיה קצר וקולע (בטח לא קצר אבל מקווה שקולע) אז התחתנו ב22.9 בקיו בגליל ים אחרי 9 שנות זוגיות ושנה אירוסים .

מקום לאירוע

נתחיל מזה שמהרגע הראשון היה יחס אדיב, חברי ואישי. בהמשך קיבלנו את אבישג שהייתה פשוט מושלמת. עזרה בכל דבר אפשרי והכל עם חיוך ואווירה טובה. היה אירוע מושלם גם בזכות דניאל המעצבת והצוות המקסים שלה שעשו לנו חופה מהאגדות ביחד עם סידור העיצוב שהבאנו בצורה חלומית ומדהימה. הדיגי היה עפרי גופר שקרא את הרחבה בצורה מושלמת. הקייטרינג של טעם וצבע היה טעים ברמות והצוות היה מקסים. גם הצוות של הבר תפקד בצורה מדהימה. באמת שהיה לנו אירוע מושלם! תודה רבה לכם על כל העזרה והעבודה הקשה שנתתם בשביל שהיום שלנו יהיה כזה.

Dj לחתונה

עפרי גופר ממוזיקה פלוס. עופרי קלט אותנו מהרגע הראשון וידע לקרוא את הקהל ככה שגם האורח הכי מבוגר (90) פיזז לו על הרחבה. קיבלנו מלא תגובות חיוביות על המוזיקה מכל הגיליים.

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

דרך האולם מקבלים את טעם וצבע. טעים ברמות !!! אני צמחונית והיה חשוב לי שיהיה דגש צמחוני במנות והם באמת יצרו לנו תפריט שיהיה מאוזן בצורה נכונה. הצוות היה מדהים וכפיר בפרט שהיה האיש קשר שלנו.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

יחס נעים מאוד ויצאנו מאוד מרוצים.

צילום סטילס

קיבלנו את התמונות רק לפני יומיים וההמתנה הייתה שווה את זה . התמונות מדהימות, הוא יודע להפוך כל תמונה למיוחדת. היחס לכל אורך הדרך היה מדהים. הוא היה קליל ומצחיק ועזר לנו לצאת קצת מהלחץ. הוא גם ידע להתמודד עם סיטואציות פחות פשוטות במשפחה (נגיד הורים גרושים וכו׳) ועשה את הכל עם חיוך.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אני משוגעת דיסני והיה לנו חשוב להכניס אלמנטים של זה לחתונה. אז עשינו אוזניים של מיקי שהאורחים עפו עליהם עם פרחים מזוייפים, הכנו תופים, צהלולים,בועות סבון והבאנו כל מני קישוטים שיהיו באווירת הסרטים. לקחנו מהאולם את המעצבת דניאל (דושקה) שעשתה לנו את העיצוב חופה ואת הסידור של העיצוב שלנו. הצוות שלה היה שם מהבוקר וארגן בצורה מושלמת את כל מיליון הדברים שהבאנו. נשארו להם פרחים מהחופה והם השתמשו בהם באזורים שונים באולם כדי שהכל יראה אחיד ויפייפה. היחס שלה היה מושלם לכל אורך הדרך ועזרה לנו לגבש את הקונספט העיצובי.

התארגנות וליל כלולות

התמזל מזלנו (ממש) ושידרגו אותו לסוויטה הנישואתית(!!!!). היה מטורף! החדר היה מדהים ביופיו (וענק) עם נוף מושלם למרינה. הצוות של המלון היה מדהים , כל בעיה שהייתה הגיעו תוך 2 דקות (למשל להביא משחת שיניים ששכחנו...) ושלחו לנו שמפניה,עוגה, בלונים ופיזרו לנו פרחים בכל החדר בערב.

איפור

ענבל בנצור המדהימה עשתה לי איפור ושיער. הייתה קשובה לכל בקשה ועשתה את הכל באווירה סופר נעימה וכיפית. האסיסטנטיות שלה עשו לשאר המלוות את השיער והאיפור והיו מקסימות לא פחות!

שמלות כלה

הילה בנימין המושלמת- לא מוכרת מספיק בקבוצה. היא מעצבת שמלות מהר הדר באזור ירושלים. היא עצבה לי את 2 השמלות. הגעתי אליה כבר עם רעיונות וכיוונים והיא יצרה משהו שעולה על כל מה שדמייני תוך כדי שהיא מקשיבה לכל בקשה ועושה הכל כדי שתהיי מרוצה. היא עצבה את השמלות גם של אמא שלי ואחותי.

מעצבי טבעות

רצינו טבעות מיוחדות שגם יהיה בינהן איזשהו קו עיצובי. בעלי עשה אצלו את הטבעת אירוסים וידענו שאפשר לסמוך עליו.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עשתה בול את הזר שרציתי וקישטה לנו גם את הרכב. הייתה באמת מדהימה.

אטרקציות

עדי היה מקסים ועשה תמונות מדהימות. קיבלנו את התמונות מהר ויצאנו ממש מרוצים.

# את ההזמנות, כרטיסי הושבה,מדבקות ועציצי סוקולנטים - הכנו בעצמנו. את הסוקולנטים הזמנו דרך עופר מ״החממה״ מהישוב ״קדימה״ היו ממש אחלה. # סט התארגות- ניצן מזרחי-(לא מצליחה לתייג) מוכשרת בטירוף! יש לה דברים כל כך יפים ומיוחדים שלא רואים בכל מקום. עיצבה את החלוק, כותונת ואת הטופ מושלם. החברות שלי עשו דרכה גם בירית שנתנו לי במסיבת רווקות. # נעליים: הזמנתי מ- Bella Belle Shoes. נוחות בטירוף! # תכשיטים: עגילים ,צמיד וקישוט שיער מ- איה בן יעקב צמיד 2: מסברובסקי טוב יצא קצת ארוך, קצת חופר... אבל מקווה שעזר קצת.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
לחתן
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
התארגנות וליל כלולות
איפור
שמלות כלה
מעצבי טבעות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות