הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
טל ואור
החתונה של טל ואור
סתיו 2018
הפוסט של טל, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי שחזרנו לשגרה ואפילו מירח הדבש, הגיע הזמן לפרגן לספקים המהממים שלנו. אז קצת עלינו, אנחנו חיים היום במרכז אבל המשפחה שלי מהדרום (באר שבע וקרית גת) ולכן היה לנו חשוב למצוא מקום באמצע הדרך. גם מהסיבה שהיה לנו חשוב מאוד להתחתן ביום חמישי והמחירים בתל אביב לא שפויים וגם כי אם כבר יצאנו מהמרכז אז שהיה כמה שיותר נגיש ונוח. התחתנו בתאריך 29.11.18, תקופה מעולה מבחינת מזג האוויר שזה הגבול בין תחילת החורף הקר ממש ולשמחתנו היה גם יום שמשי לחלוטין.

שמלות כלה

רן היקר, מהרגע שהגעתי לסטודיו החוויה הייתה פשוט מדהימה. ממדידת ההתרשות עם יעל ושאר המדידות איתך. הרגשתי פשוט נסיכה ולא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה. תודה רבה על הכל!!

אטרקציות

המחיר הכי זול שמצאנו למגנטים מפולורואיד. דוד מקסים, הגיע בזמן ובאמת עבד כל הערב. המגנטים יצאו איכותיים ויפים. בסוף הביא לנו דיסק עם כל התמונות ואפילו פיתח לנו 5 הגדלות כש3 מהתמונות היו מהצלמת שלנו.

מקום לאירוע

וואוו פשוט המקום המושלם. הוא לא היה בין הרשימות שלי בחיפוש הראשוני אבל החלטנו לראות אחרי שהיינו בגן ממול. ברגע שנכנסתי פשוט ידעתי שזה זה. אז נכון, יש שם 2 מתחמים ולחלק זה יכול להפריע, לנו אישית ממש לא הזיז. המיקום של המתחם, 25 דקות מתל אביב וכ50 דקות מבאר שבע, על צירים מרכזיים של כביש 6 הפכו את הדרך למאוד נוחה, על אחת כמה וכמה בימי חמישי. המקום עובר כל הזמן שדרוגים, גם בנראות וגם בתפריט ובאמת כל ההתנהלות מולם הייתה מעולה. סגרנו את החתונה 8 חודשים מראש שזה די והותר, כל התקופה הם היו בקשר איתנו והציעו המלצות בכל תחום. כחודש לפני האירוע היינו בטעימות שהיו מעולות והיו אחד לאחד ביום האירוע ובפגישת הפקה שגרמה לנו להחליט להישאר עם הצוות הניהולי של האולם ללא ניהול חיצוני, וגם מתחום זה היינו מרוצים עד מאוד. משי וזוהר ניהלו לנו את האירוע היו מדהימים, הכל תיקתק בזמנים שרצינו. משי הייתה זמינה כל החודש לכל שאלה ובעיה גם בשעות הקטנות של הלילה ובאמת דאגו שנרגיש שאנחנו הזוג הכי חשוב שלהם ושהערב שלנו יהיה מושלם. המינוס היחיד, ששוב לנו לא הפריע, שהם עובדים עם ספקים של עיצוב ובר בלעדיים.

זהו, לסיכום כמה טיפים ודברים אחרונים: * כמו כל הקלישאות תהנו מהתקופה ומהיום הזה אבל קחו דברים בפרופורציה, זה ערב אחד. אני לא ארחיב במילים אבל רק אגיד שברמה המשפחית קרו לנו דברים באמת שלא מאחלת לאף אחת לעבור, בטח ובטח שבוע לפני החינה שלנו ולאנשים הכי קרובים לנו. הסוף היה יחסית טוב אבל החיים ממשיכים ושום דבר לא נעצר בגלל ערב אחד וקודם כל שכולם יהיו בריאים!! * תעשו רשימות מראש של דגשים לפי כל ספק וכל פעם תוסיפו כל מה שעולה לכן לראש כך שלא יתספס כלום שיהיה לכן חשוב ביום הזה. * זה יום מלחיץ ומרגש ביותר, תנסו לישון טוב לילה לפני. אני שתיתי יין ונרדמתי תוך דקה. דאגתי להיות עם החברות הכי טובות שלי שבאמת דאגו לי שיהיה לי כיף ושהאווירה תהיה טובה, תקיפו את עצמכן רק עם אנשים עם אנרגיה חיוביות, לחץ זה הדבר האחרון שתרצו ביום הזה. * תקציב תקציב תקציב- אני עובדת בתור מפיקה בטלוויזיה וזה בנשמה שלי, אז הדבר הראשון שעשינו היה אקסל וכל הזמן היה מולנו קו אדום שידענו לא לעבור וזה ללא ספק היה לטובתנו. * תעשו אך ורק מה שאתן מרגישות! אני בחרתי שאני לא רוצה לצאת לקבלת פנים והאמת שאני ממש שמחה, ולא מרגישה שפיספסתי, זה עבר ברגע. מנגד, כשכל האורחים נכנסו לאולם ישר הוגשה המנה הראשונה אז היה לנו 20 דקות לעבור בין האורחים ולהגיד יפה שלום. * סלואו זה לא חייב ושוב מה שאתן מרגישות, אצלנו לא היה ובמקום עשיתי סרטון מרגש עלינו ועל כל התקופה, דאגתי לתעד את המדידות ובכלל את כל ההכנות וכך הפתעתי את אור ואת כל האורחים שלנו. בחלק השני, החברים הפתיעו אותנו עם סרטון שגם מאוד ריגש ובעיקר הצחיק אותנו. * תדאגו להתייחס לכל האורחים ולא רק לקרובים, לכו ותסתובבו ברחבה, כולם שמחים כשהכלה והחתן רוקדים איתם. * טיפים: אני כן חושבת שזה חשוב אבל לא לכל ספק! שלחתי את אבא שלי בבוקר האירוע לשף, כי אין מה לעשות, האוכל זה הכי חשוב!! ודאגנו לתת בסוף הערב למנהלי האירוע שבאמת עשו עבודה מצויינת! חייבת לציין שלא קיבלנו אפילו בקשה אחת, בטח ובטח בזמן האירוע לטיפים כמו שנתקלתי כאן לא מעט מכלות שספקים העזו בשיא חוצפתם לבקש. זהו, אז כל הכבוד למי שהגיעה לכאן

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של טל
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
אטרקציות
מקום לאירוע