חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
Or Rechtman
החתונה של אור וגל 21.04.24
"תומר מונטיליה האחד והיחיד. שמו הולך לפניו! פגשתי את תומר לפני כמה שנים כשצילם בחתונה של חברה שלי וכבר שם נוצר החיבור. תומר מקצועי, נעים ונתן לנו יחס אישי ונעים מהרגע שהרמתי אליו טלפון. לא יכולתי לבחור ספק יותר טוב ממנו ליום החתונ..."
מספרים על מטעים | רמת הנדיב
Gali Knaani
החתונה של גלי וליאור 09.05.24
"רצינו לעשות חתונת שטח אינטימית, ומהר מאוד הבנו שלא נוכל לעמוד בעלויות. בנוסף המשפחה שלי מהצפון והמשפחה של בעלי מהמרכז אז חיפשנו מקום שיהיה נח לכולם. כבר בפגישה הראשונה שלנו עם ערן ידענו שזה המקום שנתחתן בו. קודם כל, המקום קסום וי..."
מספרים על קובי פרל - לתת למוסיקה לדבר
Ofir Blau
החתונה של נטע ואופיר 08.05.24
"קובי מקצוען, ומוסיקאי קודם כל. (תואר ראשון במוסיקה) אנחנו 2 מוסיקאים שניגנו בחתונה, בנוסף להרכב בקבלת פנים- קובי דאג להגברה בצורה הטובה ביותר שישמעו באולם ובגן בחוץ. קובי עובד עם אפליקציה ייחודית שבה בעלי האירוע יכולים להעלות שירי..."
מספרים על שחר לוי
Ofri Seroussi
החתונה של עפרי ושיר 09.05.24
"תקשיבו ותקשיבו לי טוב! שחר אהבת חיי! מושלמת שאין כמוה! אתחיל מזה שכבר בשיחה הראשונה שלנו כשהייתי במילואים וממורמרת היא הרגיעה אותי והבנתי שיש פה חיבור טוב. בפגישת ניסיון כבר ביקשתי שתשאיר לי את החצי שהיא עשתה כי הרגשתי פשוט ככ יפה..."
מספרים על ארה | ERA
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של תום ואסף 07.05.24
"אני לא יודעת מאיפה להתחיל לתאר את גילי ואת התהליך שלנו יחד. הכרנו אי שם במסיבות הברקה בבאר שבע ובמשך שנים ידעתי שהוא יהיה הדיג׳יי בחתונה שלנו. לאורך התהליך גיליתי חבר, אדם קשוב, מקצועי, נעים, מכיל, סבלני ברמות ומדויק לצרכים שלנו...."
מספרים על DJ Shimi Malka | שימי מלכה
Omer Futerman
החתונה של אביטל 21.04.24
"אין כמו שימי בעולם! באמת אחת הבחירות הכי טובות שלנו, שימי בלי קשר לזה שהוא בחור מדהים ונעים הוא מוכשר בטרוף והוא קורא את הקהל שלו! אין אורח אחד שלא החמיא על המוזיקה שהייתה. שימי ניגן אצלנו באירוע החינה ובחתונה וללא ספק הוא ימשיך ל..."
מספרים על HYPE | הייפ
Shiraz Shviro
החתונה של שירז ויובל 08.05.24
"מההתחלה השירות של הייפ היה מעולה. כשפגשנו את גיל לוגסי מיד הבנו שזה הדיג׳יי שלנו! ובאמת, לאורך כל התהליך גיל היה קשוב ומקצועי ונתן לנו את התחושה הכי טובה שיש! ביום האירוע גיל פשוט קרא את הקהל בצורה מושלמת! הוא שם מוזיקה שהתאימה לנ..."
מספרים על קבוצת נועם זלאיט
Mor Kahlon
החתונה של מור ואלעד 08.05.24
"מהרגע שפגשתי את נועם ידעתי שהוא יהיה הדי גיי שלנו. הייתה לנו חתונה קטנה אבל הרחבה הייתה מלאה לכל אורך האירוע והכל בזכותו!! קיבלנו אין ספור פידבקים ופירגונים. הוא קלט את הסגנון שלנו ישר, ידע לשלב בכל הסגנונות שרצינו והצליח לקרוא את..."
מספרים על דור לובטון
עינת זאוברמן
החתונה של עינת ואליצור 04.01.24
"לקחנו את הצוות של דור, והיה פשוט מושלם!! היה לנו צלם מצחיק רגיש וכיפי, זרם איתנו ועזר לנו להרגיש הכי בנוח בעולם. כל המשפחה משני הצדדים עפה עליו! באמת שהוא היה פשוט מתוק מושלם. שיפר את היום שלנו"
מספרים על קדיתא | אירועים בעמק חפר
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של צליל ושלומי 19.03.24
"האולם הראשון שראינו, וזה האולם שסגרנו. אולם חדש בעמק חפר, חופה מהממת, אזור הקבלת פנים ממש גדול, האוכל טעיםםםםם מוגזםם , אין אחד שלא קיבלנו ממנו מחמאות! מעיין המהממת הייתה איתנו לאורך כל הדרך ודאגה שכל מה שנרצה יהיה וליאור המנהל אי..."