הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שקד וסהר
החתונה של שקד וסהר
קיץ 2022
הפוסט של שקד, חברת הקבוצה הסודית:

אורבניות אהובות, הרבה פוסטים כאן עזרו לי ובא לי להחזיר לכן גם
התחתנו ב-24.6.22 בכוכב הים חתונת צהריים עם אפטר פארטי בבלו ריי עד 23:00.

 

לפני הכל חשוב לי להיות קצת מתנשאת ולתת כמה טיפים שהלוואי והיו אומרים לי לפני:
1. למה אף אחד לא סיפר לי שהינומה זה הדבר הכי לא נוח בעולם? זה כבד, מסורבל ונתפס בריסים המודבקים אני מכינה אתכן שתדעו למה לצפות...
2. אם את חושבת ומרגישה שאת צריכה להרזות לפני החתונה אל תקשיבי לאנשים שאומרים לך "אל תדאגי את כבר תרזי לפני" או "חודש-חודשיים לפני החתונה את כבר 10 קילו פחות" ודברים בסגנון הזה, בולשיט!!! אני אישית מצאתי את עצמי שלושה שבועות לפני החתונה צריכה לעשות ניקוי רעלים אינטנסיבי נטו כי הסתמכתי על ההערות האלה ועדיין מרגישה שיכלתי להיות כוסית יותר כל אחת והמטאבוליזם שלה
3. ממליצה לכן לשים ברחבי המקום ברקודים QR עם קישור לאלבום תמונות בגוגל שהאורחים יכולים להעלות לשם תמונות וסרטונים כי זה באמת מה שהציל אותנו (דיס על אחד הצלמים בהמשך) וגם זה נחמד לראות את האירוע מהזווית של האורחים (זאת המלצה שלקחתי מהקבוצה). מי שרוצה הסבר מפורט איך עושים את זה מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי.

ועכשיו החפירות האמיתיות:

מקום לאירוע
כוכב הים
+

המקום הזה פשוט מושלם מעצם היותו קיים, הוא מצטלם מעולה במיוחד בצהריים. יש שם צוות מדהים וחשוב לי לציין לשבח את מנהלת האירוע המהממת שלנו חן שעזרה לנו המון כדי שהאירוע הזה יהיה מושלם!

קייטרינג ושירותי בר

האוכל היה טעים ברמות (כן, כן היינו הזוג היחיד נראה לי בתולדות האנושות שאכל בחתונה של עצמו ברמה שלדעתי האולם הפסיד עלינו אבל מה נעשה היינו רעבים) אפילו האורחים הכי ביקורתיים באוכל אמרו שזה האוכל הכי טעים שהם אכלו אי פעם באירוע!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
ענבל ינאי סטייליסטית אירועים - עיצוב אירועי קונספט
+

ענבל פשוט מדהימה, אין לי מילה אחרת. נתחיל בזה שהיא כשרונית ברמות, יצירתית, מקצועית, יש לה סגנון עיצוב ברמה גבוהה מאוד והיא יודעת לקלוע בדיוק לעיצוב שאתן רוצות, אבל הכי חשוב שמעל לכל היא בן אדם עם לב ענק והיא באה לקראתנו בהכל! היא השקיעה מעצמה מעל ומעבר ואני ממש שמחה שסגרנו איתה!

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

רון נריז . אחלה גבר רון!!! ידע להחזיק קהל שלם על הרגליים במשך מלאאא שעות! רון ניגן מוזיקה נדירה. הוא ידע לשים את השירים הנכונים וקלע בול לטעם שלנו ושל כל האורחים. מעבר לזה, הוא ידע להחזיק את הקהל גם אחרי שדי ג'יי דרוויש ירד מהעמדה, ומי שמבינה קצת בז'אנר הטראנס יודעת כמה זה קשה לעלות לנגן אחרי מוזיקה כזאת כשכל האורחים כבר בדופק שיא, והוא שיחק אותה בענק! האורחים נשארו ממש עד הסוף אחרי 11 שעות של חתונה ועוד רצו להמשיך

איפור
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
+

עדי איפרה אותי בעבר ומאז היה לי בטוח שהיא תאפר אותי בחתונה שלי. מעבר לכישרון המטורף שלה, היא בחורה נדירה! האיפור לא זז מילימטר למעט טאצ'אפים קטנים שהיה צריך לעשות (מסתבר שיש אנשים ב2022 שעדיין מנשקים על הלחי עם השפתיים והרוק בשיא הגועל אז אין מה לעשות) אבל עד סוף החתונה (ואפילו יום אחרי) האיפור שרד את החום, הלחות והזיעה והיה מהמם!

שמלות כלה
ערבה פולק | Arava Polak
+

ערבה ושנהב המדהימות ליוו אותי לאורך כל התהליך. הסטודיו נמצא בחיפה ואני מהמרכז, ואני לא מתחרטת לרגע על אף נסיעה לשם! כל כיוון שעה וחצי, אבל לא מצאתי בשום מקום שמלה כמו זאת. לקחתי את דגם marrion הנסיכתי הקלאסי המושלם, בדיוק מה שחיפשתי, וההינומה עם הפנינים בכלל שלמות!

הפקת אירועים

שרון ואופיר הנדירות ליוו אותנו תקופה של חודש וחצי לפני החתונה. הייתה לנו התלבטות אם לקחת הפקה חיצונית לאירוע (כי כבר סגרנו בעצמנו את רוב הספקים) והיום אני יכולה להגיד שזה הדבר הכי טוב שיכלנו לעשות, ובייחוד הצמד הזה!!! קודם כל מהרגע שנפגשנו איתן לא היינו צריכים לדבר מילה עם הספקים, הן דאגו להכל והורידו מאיתנו עול מטורף. דבר שני, האירוע שלנו כלל מלאאא מרצ'נדייז: מניפות, פלסטיקים לעקבים, פותחנים לבקבוקים, מערבבי קוקטיילים, צנצנות של עוגיות (מתנות לאורחים) ובטוח יש עוד משהו ששכחתי לכתוב, ובלעדיהן בוודאות היינו שוכחים להוציא חלק מהדברים. הכי הכי חשוב שהן היו שם בשבילנו במהלך האירוע. שרון נצמדה לסהר בעלי (מתי זה מפסיק להיות מוזר לקרוא לו בעלי) ודאגה שלא יחסר לו כלום! אופיר הייתה צמודה אליי ולא עזבה אותי לדקה, גם בריקודים היא כל הזמן שמרה איתי על קשר עין כדי שאם אני צריכה משהו אני אסמן לה, ומה שהכי אהבתי זה שהיא השתלבה בין האורחים ולא נראתה כאילו היא בתפקיד! פשוט שתי אלופות!!!
בכללי אני ממליצה לקחת הפקה חיצונית כי יש המון דברים שהמנהל אירוע מטעם האולם לא מודע אליהם ומרוב הלחץ אתם שוכחים להגיד לו, וכשיש את הליווי הזה זה עוזר ממש, וגם חבל להפיל את התפקיד הזה על מישהו מהמשפחה תנו להם להנות ביחד אתכם.

צילום סטילס

דווקא כאן היה לנו חשוב ללכת על בטוח ולסגור עם חברה גדולה ומוכרת שאנחנו לא יכולים ליפול איתה, לפחות כמו שחשבנו. בגדול, אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שלהם, הוידאו יצא מדהים ואיכותי, הצלם וידאו ואחד הצלמים של הסטילס היו מעולים! 

רב לחתונה

חיים פשוט מדהים! הוא ערך לנו טקס מהמם. הוא התעמק יותר בלדבר עלינו, על מי אנחנו, איך הכרנו, ודברים בסגנון הזה בשילוב עם קצת הומור. גם את הטקס הדתי הוא ערך בצורה מעולה עם מזמורים וסלסולים ממש יפים ונעימים לאוזן.

איפור

לאלכס הגעתי דרך המלצות כאן בקבוצה, ולא יכלתי למצוא מישהי מושלמת יותר! לפני הניסיון קצת חששתי כי יש לי רעמה של השמחות וכבר אחרי הניסיון היה לי ברור שעשיתי החלטה נכונה. התסרוקת הייתה מושלמת, קלאסית והכי חשוב יציבה! אלכס הגיעה באמצע האירוע לסדר לי את מה שקצת נהרס מהלחות ולא היה כמעט מה לסדר, ולפני האפטר היא הרימה לי את השיער לקוקו מרושל היסטרייי! הווייבים של אלכס מעולים לכלה ביום חתונתה. היא רגועה, נחמדה ופשוט מהממת! היא עשתה גם שיער לאמא שלי ואחותי, ואיפרה את אחת המלוות שלי ויצא פשוט מושלם!

*בר - KO BAR
הבר עשה עבודה מעולה, לא היו תורים בכלל (ואנחנו חברה שתיינים בלי עין הרע) ולאף אורח לא היה הנגאובר יום אחרי, שזה מטורף עם הכמויות שאנשים שתו שם! הברמנים הנחושים המשיכו איתנו גם לאפטר פארטי ועשו עבודה מעולה

*קייטרינג לאפטר - Vegabond
בכל זאת, חתונה של 11 שעות וחייבים להמשיך לפטם את כל האורחים הרעבים. מתן מהקייטרינג הוא בן אדם מדהים. הוא הרים לנו פוד טראק של השמחות עם אוכל שלא מבייש שום מסעדת גורמה! ברמה שעד היום לא הצלחנו לפתור את המחלוקת העיקרית של האורחים אם האוכל היה יותר טעים באולם או באפטר, וזה כנראה יישאר בגדר תעלומה. הוא פינק אותנו גם בקינוחים מטורפים, מעבר למה שסגרנו איתו והוא פשוט שיחק אותה.

*רביעיית מיתרים לקבלת פנים - הרכב אור מיוזיק
אני מאוד אוהבת מוזיקה קלאסית והחזון שלי היה רביעיית מיתרים שתנגן מוזיקת מיינסטרים בגרסאות קלאסיות (בריג'רטון זה כאן). ההרכב הזה עשה את זה בצורה מעולה אחרי ששלחתי להם רשימת שירים שאני רוצה שינגנו וזה היה פשוט מהמם! הם ניגנו לנו גם את השיר חופה בשילוב עם שיר שהדי ג'יי ניגן והיה ממש יפה

*מגנטים - Links
המגנטים אצלנו היו עגולים. זה אחד הגימיקים המגניבים ביותר שיש ואנשים עפו על זה! מעבר לזה, יניר מקסים וצילם תמונות מעולות! רואים שהוא מקצוען ושיש לו ניסיון עם חתונות צהריים. הוא גם הגדיל ראש וצילם דברים באירוע מעבר לאנשים ועשה תמונות אווירה ממש יפות!

 

*זר כלה - Azuz Flowers
נטע מהממת! היא קלטה ישר את הסגנון שאני אוהבת, הביאה פרחים ברמה הכי גבוהה שיש וגם הסיכת דש לחתן והגיבסניות לשיער ממנה! ממליצה לכולן ללכת אליה לפני החתונה היא בן אדם מדהים ויש לה סטייל נדיר!

 

 

*שמלה שנייה - בלה
בלה לא מפרסמת את עצמה מיוזמתה, מגיעות אליה בנות רק מפה לאוזן ובכל זאת יש לה מלא לקוחות. היא ממש מותק של בחורה, יודעת להתאים גזרה לפי המבנה של הגוף ויש לה בדים נדיריםםם!

את הלוק השלישי הזמנתי מאסוס ועשיתי כמה תיקונים בודדים אצל תופרת.

*התארגנות מלוות
היו לי די הרבה מלוות אז היינו צריכות יותר ממאפרת אחת, והיה לנו חשוב למצוא איפור ושיער למלוות באזור קיסריה, או שלא לוקחות משכנתא כדי להגיע לאזור.
דניאל קליין - מהממת! איפרה אותן מושלם! ובלי קשר הייתה ממש נחמדה!
מאיה דוידוביץ' - איפרה אותן מהמם, אבל לא לכולן החזיק האיפור עד סוף החתונה...
אלכס מיכל - מעבר לשיער המהמם שעשתה לי היא איפרה את אחת המלוות שלי מושלםםם, עשתה שיער לאמא שלי ואחותי ויצא מהמם והחזיק להן כל היום.
הדר שרביט - עשתה שיער לשאר המלוות, היה מושלם והחזיק לאורך כל האירוע!

מזל טוב לכולן

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ערבה פולק | Arava Polak+
ערבה פולק | Arava Polak
137 ממליצים
שמלות כלה
כוכב הים+
כוכב הים
253 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית+
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
118 ממליצים
איפור
ענבל ינאי סטייליסטית אירועים - עיצוב אירועי קונספט+
ענבל ינאי סטייליסטית אירועים - עיצוב אירועי קונספט
60 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
הפקת אירועים
צילום סטילס
רב לחתונה
איפור