הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עומר ואיתי
החתונה של עומר ואיתי
קיץ 2022
הפוסט של עומר, חברת הקבוצה הסודית:

מודה שלא תכננתי לפרסם פוסט סיכום אבל אני לא יכולה שלא לפרגן לכל הספקים המושלמים שלנו!!

מקום לאירוע
בית על הים
+

לא צריך לפרט יותר מידי, המקום הכי יפה בארץ. מהרגע שנכנסו לשם ידעתי שזה זה.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

דודו פריז. באמת שאי אפשר להסביר במילים את הטירוף שהוא עשה אצלנו ברחבה. באמת שהרגשתי שאני במסיבה הכי טובה שהייתי בחיים שלי.

שמלות כלה
דנה הראל | Dana Harel
+

תי אצלה את שמלת החלומות שלי והחוויה אצלה היה הכי כיפית בעולם. השכרתי אצלה גם את השמלה השנייה שהייתה מטורפת.

צילום סטילס

האחד היחיד!!!!!! לא מגזימה שסגרתי איתו לפני שסגרתי את האולם, ובצדק. צלם שהוא חלום של כל זוג - מרגיע, מרים ומקצועי ברמות לא הגיוניות! עוד לא עבר שבוע וכבר קיבלנו מלא תמונות שכל אחת יותר יפה מהשנייה. בקיצור אני שרופה עליו

הפקת אירועים

אין לי ספק שהאירוע לא היה נראה אותו דבר בלעדיה. ההחלטה הכי טובה שלנו, מעבר לניהול ולארגון המופתי באמת הרגשתי כיאילו היא אחת החברות שלי

עיצוב שיער

לא יודעת אם זה לגיטימי להיות מאוהבת ככה אין לי מילים לתאר כמה שאני שרופה עליו. הוא פשוט אמן! מקצועי שאין דברים כאלה ורק הרים ועשה לי את ההתארגנות מצחיקה וכיפית ברמות אחרות. באמת שלא יכולתי לבקש יותר מושלם ממנו!! כמובן שלקחתי אותו גם לליווי מודה שבאלי להתחתן שוב רק בשבילו.

איפור

מהממת ברמות והשילוב שלה עם רן היה מושלם!! הרגע הראשון ידעתי שהיא תותחית אז פשוט סמכתי עליה בעיניים עצומות וכמובן שהייתי הכי מרוצה בעולם.

רב לחתונה

הרב אריאל. חופה עניינית, כיפית ומרגשת בדיוק כמו שרצינו.

סול כהן רוזנברג: Sol Cohen Rozenberg במקרה יצא שהחבר המושלם שלנו הוא מסלים חתונות, שזה לגמרי הדבר הבא אז אצלנו הוא הגיע כאורח אבל לגמרי בא לעבוד והרים לנו ברמות ועשה אווירה משוגעתתתתתתת ברחבה!! אנשים לא מפסיקים לשאול אותי מי זה המטורף הזה שהרים לנו את הרחבה באוויר.

עיצוב: אופיר מורן Ofir Moran אלופה שאין כאלה. באמת שלא יכולתי לבקש עיצוב יותר יפה ומדויק יותר לאולם!! חייבת לציין שכמעט התעלפתי שראיתי את החופה מרוב שהיא הייתה מושלמת ובדיוק כמו שחלמתי.

מגנטים+ קיר שחור לבן: My Spot Photography. דניאל מדהיםםם ובאמת היה כמו עוד צלם באירוע לכל דבר. לא הפסיק לצלם אותנו בקבלת פנים והקיר שחור לבן ברחבה היה פשוט מטורף! כולם עפו על זה ברמות. כמות המגנטים והתמונות שקיבלנו איתנו הייתה לא הגיונית.

מלון התארגנות: The Setai Tel Aviv סטאי תל אביב. מלון מהמם שאין כאלה, היו מקסימים ברמות וגם נתנו לנו חופשי להצטלם.

גוונים: Nir Adir Hair Lounge. האחראי על הגוונים המושלמים האלה הוא המלך הבלתי מעורער ניר אדיר!! אני עושה אצלו גוונים כבר בערך שנתיים וזה פשוט לא משתווה לכל מקום אחר שהייתי בו. מעבר למקצועיות המטורפת, הכי כיף בעולם ללכת לשם, אווירה וצחוקים של החיים.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
בית על הים+
בית על הים
825 ממליצים
מקום לאירוע
דנה הראל | Dana Harel+
דנה הראל | Dana Harel
24 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
צילום סטילס
הפקת אירועים
עיצוב שיער
איפור
רב לחתונה