הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
איילת והדר
החתונה של איילת והדר
אביב 2019
הפוסט של איילת, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב15.5.19, לא חשבתי שאעשה פוסט קרדיטים אבל עכשיו כשאנחנו אחרי, ממש בא לי לפרגן לכל מי שהפך את היום הזה למושלם.

מקום לאירוע
גונה אירועים על הים | Jonah Events
+

רופטופ מדהים בקומה ה-15 במלון ווסט לגון עם נוף פנורמי לים, מרפסת ענקית. קיבלנו יחס מדהים לאורך כל תכנון החתונה מהצוות.
 

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

האולם עובד עם קייטרינג טעם וצבע, מנהל האירוע, ארתור, מטעם הקייטרינג היה מושלם, לא דאגתי לרגע וממש לא הרגשתי צורך במנהל אירוע חיצוני.

שמלות כלה

אל אליה הגעתי מהמלצה חמה של גיסתי. בחרתי שמלה קלאסית, עדינה ולא חשופה מדי בתקציב שפוי. השירות היה מעולה לאורך כל הדרך.

איפור
מורן סטויצקי Makeup Art
+

לפני הצעת הנישואין ידעתי שאני רוצה שמורן תאפר אותי. קבעתי את תאריך החתונה לאחר שוידאתי שמורן פנויה באותו היום.

אין מילה אחרת לתאר את האיפור וגם את מורן - פשוט שלמות!!

מעצבי טבעות

טבעות - אל בן הגעתי לאחר חיפוש בפייסבוק לטבעות אירוסין (סיפור ארוך). לאחר השיחה הנעימה עם בן נפגשנו בבניין הבורסה ועיצבנו טבעת ביחד. ברמה האישית מאוד התחברנו והחלטנו כי גם את טבעות הנישואין נעצב אצלו.

תכשיטים ואקססוריז

אל דנה הגעתי בעקבות המלצות ב״כלות אורבניות״. פגשתי בחורה מקסימה ומוכשרת. עיצבנו מסרקייה שתואמת לעגילים שקניתי ויצא מדהים.

נעליים - Giovanni vittorio עיצוב סנדלים בהתאמה אישית. נוחות ממש. אילן מקסים ממש! בגלל עיכוב קטן שהיה במפעל הקפיץ לי את הסנדלים לעבודה.

עיצוב שיער

אל נועה הגעתי דרך הפייסבוק, מאוד התחברתי לעדינות שלה. פגישת הניסיון, היא היחידה שהסכימה איתי שאני לא צריכה תוספות שיער. נועה ליוותה אותי מתחילת ההתארגנות ועד לטאצ׳ אפים לפני הקבלת פנים, על הדרך גם סירקה את אמא שלי ואת אחותי. נועה עיצבה לי את השיער כפי שרציתי והיתה קשובה לכל בקשה, היה לי ממש כיף לעבוד איתה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אל שי הגעתי דרך המלצה מחברה. שי בתחילת דרכה, נפגשנו פעמים לפני החתונה ובגרנו על עיצוב חופה, שולחנות וזר פרחים. שי היתה קשובה לאורך כל הדרך והתייעצה איתי על כל פרח וצבע. כשהגעתי לאולם לא הפסקתי להתפעל מהעיצוב המושלם. אחת ההמלצות הכי חמות שלי!

צילום סטילס

הגעתי לאסף דרך כתבה ב״כלות אורבניות״. כשהסתכלתי בתמונות של אסף זיהיתי משהו שונה, קלאסי, צילום הרבה יותר אומנותי ופחות תמונות סטנדרטיות של חתונה. רציתי שהצלם שניקח ידע לזהות רגעים שלנו בלי ביום שיראה מלאכותי, פשוט שיצלם רגש. השיחה הראשונה שלנו הייתה בסקייפ מכיוון שאסף גר חלק משנה בפינלנד ומצלם חתונות במלון הקרח. הכרנו אדם מאוד נעים, סבלני ומקשיב, החלטנו ללכת עם תחושת הבטן ולסגור עם אסף את צילומי החתונה.

לאחר מספר חודשים, כשאסף חזר לארץ נפגשנו לשיחה מאוד נעימה וסגרנו לוקיישן לצילומים.
ביום החתונה אסף הגיע עם מספר מצלמות שונות ורחפן, לפני שהגיע למלון בדק לוקיישנים שונים לוודא שאכן מצטלמים יפה. במהלך היום האווירה היתה מאוד רגועה, בקושי הרגשנו שאנחנו מצולמים.
האורחים גם החמיאו שהצלם שלנו מאוד נעים ובקושי מרגישים אותו ברחבה. לאחר מספר ימים, הופתענו שפתאום קיבלנו מאסף בערך 100 תמונות מדהימות מיום החתונה.

צילום ועריכת וידאו

לקחנו את טל בעקבות המלצה של אסף הצלם. סגרנו על צילום של כל החופה עם קבלת פנים, קצת ריקודים וחלק אומנותי (שעתיים בערך). תוך פחות משבוע טל שלח לנו את הסרט ערוך קלות באיכות מדהימה.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

ינון זלמן. שמענו חוות דעת מעולות על ינון ולכן החלטנו להיפגש איתו. כבר בפגישה הראשונה היו אנרגיות מטורפות, ינון קלט בול מה הטעם שלנו והיתה כימיה מטורפת, החלטתי שאני רוצה שינון יתקלט בחתונה. בן הזוג שלי רצה שניפגש עם עוד שני תקליטנים שלא מאטיסוטו ולאחר הפגישה איתם הבין איזו רמה גבוהה אטיסוטו וינון בפרט. לאורך החודשים של תכנון החתונה ינון היה זמין לכל שאלה מכל מקום בעולם! הזמין אותנו למסיבות שעבד ועשה הכל כדי שניה מרוצים. בחתונה לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה. תזמון שיר החופה ושיר שבירת הכוס היה מושלם. בא לי להתחתן עוד פעם כדי שינון יתקלט לנו שוב

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מורן סטויצקי Makeup Art+
מורן סטויצקי Makeup Art
179 ממליצים
איפור
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
גונה אירועים על הים | Jonah Events+
גונה אירועים על הים | Jonah Events
80 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
איפור
מעצבי טבעות
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה