הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לי מולכו
החתונה של לי מולכו
חורף 2018
הפוסט של לי, חברת הקבוצה הסודית:

אני ורונן התחתנו ב- 05.12.2018, לאחר ארבעה חודשי אירוסין. בהחלט זמן אידיאלי לתכנון חתונה, לא חושבת שצריך יותר מזה. אחת ההחלטות שעשינו בתחילת התהליך היא שאנחנו עושים הכל יחד. ובאמת, חוץ מעניין השמלה, הכל נעשה בשותפות מלאה וזה היה כיף גדול! כיוון שהצעת הנישואין הייתה בפריז, בנינו את כל האירוע סביב האווירה הפריזאית שבאה לידי ביטוי בהמון אור, גוונים פסטליים, מקרונים, טאצ׳ים קטנים של שילוט, ופסל אייפל אחד גדול.

Dj לחתונה

החויה הייתה מעולה. התלבטנו בין כמה די'ג' ובסוף החלטנו לפי תחושת בטן שעופרי גופר הרי מבין את הטעם המוסיקלי שלנו. ובצדק. כל שיר פשוט קלע בדיוק. הוא ידע לשלב את הבחירות שלנו ולקרוא את הקהל שלנו. תודה רבה!

איפור

שירן הייתה ללא ספק הבחירה הכי קלה שלי. כל מה שרציתי בחתונה זה להיות אני, רק משודרגת וזה בדיוק מה שקיבלתי. לא הרגשתי את האיפור בכלל וזה דבר מאוד חשוב עבורי. היה עדין ונסיכותי בדיוק כמו שרציתי. ממליצה בחום.

עיצוב שיער

הגעתי לאור דרך המלצה של מעצבת שיער אחרת שמאוד רציתי ולא היתה פנויה בתאריך שלי. היא אמרה לי שהיא עשתה אצלו את השיער וכמובן שאם היא היתה מרוצה, אז אני אהיה מרוצה. קצת חששתי בגלל המחיר וגם בגלל שהוא לא עושה ניסיון, אז קבעתי אצל מעצב אחר. אחרי הניסיון הבנתי שזה לא באמת משקף מה עומד להיות ובעיקר לא התחברתי. חודשיים לפני פניתי שוב לאור וקבעתי איתו, ואיזה מזל שעשיתי את זה. אור הוא בנאדם מאוד נעים. כיף לדבר איתו, הוא מקשיב ומבין בדיוק מה את רוצה ובעיקר- חולה על מתולתלות. רציתי תלתלים טבעיים. משהו שיראה אני רק משודרגת. התלתלים שלי מעולם לא נראו כל כך טוב. ממליצה בחום. קסם של בחור.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Flowers Mood
+

אל אופיר הגעתי לגמרי במקרה אחרי שנפגשנו עם המעצבת של האולם וקיבלנו הצעה לא מדויקת למה שרצינו במחיר גבוה מידי. פניתי אל אופיר, כמו כן פניתי במקביל לעוד מעצבות. אף אחת מהן לא הקדישה לי את תשומת הלב שאופיר הקדישה. היא מיד הציעה שניפגש. ישבה איתנו בבית קפה ובמשך שעתיים הקשיבה לכל מה שאנחנו רוצים. אציין שהיא כבר באה מוכנה עם דוגמאות לסגנונות שהיא חושבת שיתאימו. היא הראתה התלהבות גם לגבי הקונספט העיצובי שלנו ובעיקר, וזה הכי חשוב, למקצוע שלה. הרגשתי שהיא תעשה את העבודה הכי טוב ובהנאה גדולה. את הפגישה סיימנו כאשר אנחנו סגורים על כל הפרטים וממתינים רק להצעת מחיר. כמובן שסגרנו איתה מיד אחרי וזו בהחלט אחת ההחלטות הטובות שעשינו. הכל יצא מקסים. נכנסנו לאולם והרגשנו בחלום הפריזאי שדמיינו. העיצוב היה כל כך נוכח וסיפק לנו את האווירה שעליה כל כך חלמנו. יש לציין שההתנהלות עם אופיר לכל הדרך וגם אחרי היתה נעימה וחייכנית. מאוד ממליצים!

צילום סטילס
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
+

את עידן פגשתי בעבר בחתונה של חברה. בחרנו בו בעיקר בגלל סגנון הצילום הייחודי שלו. התמונות שלו מאוד רכות ורומנטיות וזה התאים לנו בול לוייב הפריזאי שרצינו לתת. התמונות מדהימות! היה כל כך קשה לבחור תמונות לאלבום!

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

חליפות גברים איכות מעולה ומחיר טוב יחסית למה שחיפשנו. רונן היה נראה מינימום אוסקר!

שמלות כלה
Adi Groman Bridal | עדי גרומן שמלות כלה
+

בחירת השמלה היתה משהו שניסיתי לדחות. מצד אחד אני לא חובבת שמלות כלה ומצד שני אני מאוד אוהבת אופנה. עם הזמן אספתי השראות לשמלות שאני אוהבת ואחת מהן היתה של עדי גרומן. הגעתי אליה למדוד ואכן זו השמלה שבחרתי. רציתי את החופש להחליט לבד ולכן הגעתי לבד לכל מפגש. כל פעם הגעתי מעט לחוצה ותמיד יצאתי עם חיוך ענקי! עדי כל כך הקלה על התהליך, הקשיבה לי, הביעה את דעתי וגרמה לי להרגיש הכי בנוח והכי בטוחה בעצמי. היה לי כיף שהיא זרמה עם השינויים שרציתי ואפילו התאהבה בהם בדיוק כמוני. התוצאה יצאה מקסימה ובעיקר יצאה הכי אני שיש. השמלה היתה קלאסית, קלילה, נוחה והכי שיק פריזאי שיש!

מקום לאירוע

הבחירה בקיו הייתה אחת הבחירות הכי טובות שעשינו. המקום בבסיסו הוא יפייפה וכל אירוע יכול להיראות אחרת. במקרה שלנו היה לנו חזון מאוד ברור של מה שאנחנו רוצים והאולם והצוות היו פתוחים לכל שיגעון קטנטן שלנו. הליווי לאורך כל התקופה היה אישי ומקצועי ותמיד הרגשנו שיש לנו גב. ממליצים בחום!

צילום ועריכת וידאו

ממש קסם של בחור. צעיר, כייפי ומאוד מוכשר.הסגנון שלו יותר קליל ופחות דרמטי וזו הסיבה שבחרנו בו. היו כמה דברים קטנים שרצינו לשנות בוידיאו והוא עשה זאת בחיוך ויצא מדהים! מבחינתי זה מאוד חשוב שבעל מקצוע ידע לקבל את ההערות ולמנף אותם ולא להתבאס מזה.

תכשיטים ואקססוריז

אני חושבת שהלכתי לתמי עוד לפני שסגרתי את השמלה. המבחר שלה פשוט מטורף וכל דבר יותר יפה מהאחר. פשוט אומנות.

שמלות כלה

אני מעריצה של חליפות ולכן היה לי ברור שאעשה משהו מיוחד לריקודים. הגעתי אל עינת מתמונה שאהבתי באינסטגרם. את האהבה שלי לפפיונים המשכתי בחליפה ההורסת והכי חשוב סופר סופר נוחה. באמת, כמה שאהבתי את השמלה הראשונה שלי, אני לא יכולה לתאר כמה כיף זה להחליף למשהו קליל ונוח כמו שהייתן לובשות במסיבה.

מעצבי טבעות

הגענו אליה מהמלצה של חברה. בחורה צנועה ומקסימה עם מבחר יפייפה. דגמים מיוחדים ואיכות מרשימה. אחרי החתונה הלכנו אלייה גם לעשות חריטה ויצא פשוט מקסים.

אטרקציות

מקרונים ארוזים וממתוגים. המשימה הכי קשה, אבל הכי מהממת שלקחנו על עצמנו היא המקרונים. זה הקינוח האהוב עלינו והוא הכי פריזאי שיש. לא היה קל למצוא מקרונים שיהיו גם כשרים, גם בצבעים שאנחנו רוצים וגם טעימים. הגענו אל מקרון בוטיק מקרון בוטיק Macaron Boutique אחרי לא מעט חיפושים. הם הסכימו לעשות לנו כל צבע שנרצה ובמחיר ממש ממש טוב. אין ספק שהם נחטפו בשניות וזה היה מרשים לראות עמדה מלאה במקרונים. את האריזות השגנו ממפעל אריזות שמצאנו בת״א ואותם קשרנו בסרט והדבקנו מדבקה עם המיתוג שלנו.זה היה סיזיפי בטירוף (מצאנו את עצמנו ערב לפני החתונה עוד אורזים מקרונים) אבל זה היה כזה מספק שסיימנו וכזה יפה!!!!

# הזמנות ומיתוג: כמו שכבר ציינתי, אני מעצבת ומאיירת ואת כל המיתוג עשיתי בעצמי בעזרתו של בעלי. (מוזמנות לאינסטוש שלי www.instagram.com/leeaminoff ). את ההזמנות הדפסנו בדפוס איכות ביבנה (למי שמחפשת הדפוסות פוייל מעולות). שירות מעולה ואיכות מדהימה. את שאר המיתוג הדפסנו בדפוס ה.ש.ל.מ.ה בת״א- מהירים, איכותיים ומחירים ממש טובים. ואחרי החפירה, כמה טיפים שנראה לי יעזרו: # צאו לקבלת פנים. אין שאלה בכלל. # תרגישו בטוחת עם הבחירות שעשיתן. אם יש לכן תחושה לא טובה עם אחד מהספקים, אל תהססו להחליף ספק, עד כמה שזה לא נעים. # תשתדלו לעשות מהתהליך כיף! תחשבו, זו תקופה שאתם חוגגים בה את הזוגיות שלכם. אנחנו חגגנו אחרי כל פעם שסגרנו משהו. סגרתם אולם? תרימו כוסית! יש צלם? חוגגים במסעדה! # תבחרו איפה אתם משקיעים את הכסף יותר, לפי מה שמתאים לכם ורק לכם. כמה כבר שמעתי ״מי בכלל מסתכל על העיצוב?״ אז, אנחנו מסתכלים. ולי זה היה הכי חשוב ומשמח לראות איך כולם היו פעורי פה כשנכנסו לאולם ושבאו אלי בקבלת פנים ואמרו לי ״זה כל כך אתם״ ממש עשה שמח! # תדאגו שרק לכם ואולי לעוד מישהו אחד שאתם סומכים עליו יהיה את הקוד לחדר חתן כלה. אין יותר מציק מזה שאתם חוזרים דקה לנוח ויש אנשים בחדר, גם אם זה משפחה. # יחד עם כל הכיף היו גם רגעים שקצת איבדתי את זה, אבל היה לי חוק אחד: ביום של החתונה אני קמה עם חיוך ושום דבר לא מדאיג אותי. וכך היה. השקעתם עד עכשיו, זהו עכשיו זה הזמן שלכם לחגוג אתכם! אני קמתי באותו יום והרגשתי שאני על ענן והתחושה הזאת ליוותה אותי כל היום. תהנו!♥♥♥ ואם יש שאלות, בכיף!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לי
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
Flowers Mood+
Flowers Mood
104 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Adi Groman Bridal | עדי גרומן שמלות כלה+
Adi Groman Bridal | עדי גרומן שמלות כלה
68 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
איפור
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
לחתן
שמלות כלה
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
תכשיטים ואקססוריז
שמלות כלה
מעצבי טבעות
אטרקציות