הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מור וגיא
החתונה של מור וגיא
קיץ 2018
הפוסט של מור, חברת הקבוצה הסודית:
מקום לאירוע

מושלם מושלם מושלם מושלם! חייבת לציין שבהתחלה אני ובעלי לא רצינו לצאת מתל אביב, ועברנו מס' אולמות. לטעמי המחירים לא שווים את מה שאת מקבלת בתמורה. החלטנו לצאת מהעיר, ואני שמחה שעשינו את זה. הגענו למקום יפיפייה (!!!!) שלא דורש הרבה נגיעות של עיצוב, מלבד חופה ושולחנות (בעיני). הכל ירוק בעיניים, יש אפילו ספסלי ישיבה כיפיים ובית קפה אינטימי. רחבה גדולה- דבר שלנו היה מאוד חשוב, בגלל שהייתה לנו חתונה צעירה. והאוכל, לא אין דברים כאלה!!! לא מפסיקים לדבר עליו. בשר דרום אמריקאי טרי ועסיסי, עגלת חומוס עם תוספות מגניבות, עגלת סלטים, ועוד ועוד! בחיים לא שמעתי על חתונה שמדברים על האוכל- ואיתי לא מפסיקים לדבר על זה! בקיצור מומלץ ושווה לכן ללכת להתרשם ולסגור :)

#עיצוב: מעצבת של האולם

Dj לחתונה
ברנע מיוזיק | Barnea Music
+

נדב ציון. טוב מה עוד אפשר להגיד פה עליו שלא נאמר.. מלך מלכי המלכים אני מכנה אותו. הגענו אליו מחתונה של בת דודה של בעלי שהוא ניגן בה- באותו רגע הסתכלנו אחד על השניה וידענו שהוא יהיה אצלנו. במזל היה פנוי!! הרחבה הייתה מלאה עד סוף האירוע. הוא יודע לקרוא את הקהל והוא מקצועי ואינטיליגנט ברמות!!! כבר מהפגישות איתו ידענו שאנחנו בידיים טובות. מאוהבת בו ואשמח שיהיה בעלי השני

צילום סטילס
מאיה אמדו | Maya Amado
+

בהתחלה נרתעתי מהמחיר, כי מבחינת מחירי מגנטים היא גבוה בשוק, אבל שווה כל שקל. היא כמו עוד צלמת סטילס האירוע. מגנטים מושלמים, תופסת רגעים ולא עושה רק העמדות. מביאה איתה אקססוריז, שזה מוריד ממכם ללכת לקנות. אין הגבלה של מגנטים- קיבלנו מליונים ממש ככה. ממליצה על ממש!

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

לא רצינו חליפה שחורה כמו שיש לכולם. אני גם אמרתי לבעלי שהחתונה שלנו היא בגן, בקיץ וכל האווירה היא נורא קיצית ומשוחררת, ולא חשבתי שמתאים צבע כהה. מזל שהוא זרם איתי ולקחנו את החליפה המושלמת הזאת. קיבל מלא מחמאות כמה זה מיוחד ויפה. לא יקר שם בכלל וממש שווה. נורא נחמדים שם וממש עוזרים.

 

צילום סטילס

טוב איך מתחילים להמליץ בכלל על מושלמים שכאלה? התמונות מדברות בעד עצמן! אבל מה שלא עובר בתמונה זה כמה שהם מצחיקים, קלילים ופותרים בעיות בשניות. אני חייבת להגיד שהתעכבתי ביציאה לצילומים, כבר חשבנו על לוקיישנים והכל והכל המוסס לי מול העיניים וברמה שהיה בא לי לבכות. רציתי נורא צילומי חוץ של טבע, והוא פשוט פתר את זה בשניה, ירדנו למטה לשדרה (גרה בשדרות בן גוריון בת"א) עשינו כמה צילומים שחלקם לא נראים שזה אפילו משם, ולא מאמינה שאתם תזהו בעצמכן. ואז הגענו לאולם- כל הלחץ של המשפחות שלנו לצילומי משפחות לא הזיז לו- מה שהיה חשוב לו זה לרצות אותי ושאני אחייך. שלף אותי מכולם ואת בעלי- "צאו החוצה יש פה פרדס" ועשינו כמה טייקים. הקליל לגמרי את צילומי המשפחות שלנו והצחיק אותנו לגמרי כל האירוע. מאוהבת בהםםםםם!!

אז כל מי שמתלבטת לגביהם- אל!!!! פשוט מושלמים ומהממים!!

עיצוב שיער

אוי על המתיקות של הבחורה הזאת!! היא פשוט מהממת, מרגיעה, נינוחה ועושה דברים נהדרים!! לא תופסת מעצמה שזה כיף. מדברת בגובה העיניים. חייבת להגיד שלי יש צבע בשיער שהיה לה בעייתי למצוא תוספת מתאימה. היא הייתה איתי יומיים בטלפון בלסדר את זה. וכמובן שפתרה את העיניין וזה לא היה נראה בכלל שיש לי. מומלצת בחום!!!

שמלות כלה

ואו ואו ואו ואו. איזה שמלות מושלמות יש לה. אם היה אפשר הייתי מתחתנת עם כולן. מזהירה שקשה מאוד לבחור שם. אני באתי אליה עם משהו שראיתי והלכתי בסוף על זה. היחס אדיב ברמות. מור המנהלת סטודיו שם מקצועית ברמות, רואה בעצמה דברים קטנים ואומרת לתופרת. אני קניתי שמלה מ-0 כי המחיר בין שמלה מ-0 לשמלה שתפורה שם לא כזה משמעותי.

איפור

מקצועית, פרפקציוניסטית בטירוף ומאפרת מושלם. אין עליה פה בכלל דיבור, אבל אני חייבת להגיד ששמחה שקיבלתי המלצה מחברה עליה. לא יקרה בטירוף ועשתה לי, למלוות, לאמא שלי ואחותי וכולן היו מרוצות. האיפור לא זז לשניה והיה כל האירוע.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

העלתי גם פוסט בנפרד עליה אם מישהי רוצה לחפש, אבל אחזור על הדברים שוב. מ-ו-ש-ל-מ-ת

בזכותההה נהנתי מהאירוע בלי דאגות מיותרות!! היא פשוט עשתה הכל!! החל מלעזור לנו בקבוצה של ההסעות ולהגיד לנו כמה אוטובוסים להזמין. דאגה לי באופן אישי לפני האירוע אם אני בסדר, ובזמן האירוע לא הורידה ממני את העיניים. הגיעה לאולם שעתיים לפני לראות שהכל בסדר. אפילו אמרה לי שהיו כמה פרחים נבולים והיא שלחה את המעצבת להביא חדשים. דאגה שכל מה שהובטח לנו יקרה. ראתה שלא פותחים סתם בקבוקים, ושילמה לכל הספקים. הייתה איתי כמו חברה פשוט ככה. כל הזמן הביאה לנו כוסות מים, צילמה אותנו, התרגשה איתנו ודאגה למשפחות שלנו. באמת ששווה לקחת אותה- אתן פשוט תודו לי אחרי (;

מצורפת תמונה איתה שתראו איזו מדהימה היא.

#תכשיטים: עגילים- מנגו טריי (בדיזנגוף), צמיגים- מגנוליה

#נעליים:Giovanni vittorio
הייתי מיואשת לפני שהגעתי אליו. הלכתי לשדרת נעליים בקניון הזהב בראשון לציון. הייתי בכל החנויות בדיזנגוף שקרובות אליו הביתה- יושו, ריפבליק וכו'. מזל שחברה המליצה לי עליו ואמרה שהוא עושה נעל איך שתבקשי. את מגיעה אליו רואה נעל שמוצאת חן בעיניך- מתאימה צבע ותיקונים שלך והוא פשוט עושה. כיף לדעת שיש לי נעל שאוכל ללבוש מעבר לחתונה לכל אירוע שיש. הייתה לי הכי נוחה שיש.

#מתנות לאורחים: לכו על מקורי ופשוט. אנחנו החלטנו לעשות צנצנות ריבה. אמא של בעלי הכינה, קניתי צנצנות באינטרנט וחברה עשתה לי עיצוב למדבקה. יצא מהמם והחמיאו לנו כמה זה מקורי.

#הזמנות: אני עובדת במשרד פרסום, אז הגרפיקאית במשרד עיצבה לי, והדפסתי בבית דפוס בדרום ת"א. מי שתרצה שתפנה אליי בפרטי, כי לא זוכרת בידיוק את השם רק יודעת להגיד איפה זה

אטרקציות

היה ממש נחמד ולא יקר. עשה לחברים כמה עצירות בדרך איפה שביקשו ולא דרש עוד כסף. ממש מומלץ

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

#זר כלה: שקד עושה גם זרים למי שרוצה. אבל אני העדפתי ללכת לחנות שתעשה- כדי לא לשלם כאילו "תיווך" שזה עובר כמה ידיים. ממליצה בחום על

KAMI - Flowers & Gifts עשתה לי זר מושלם כמו כל הזרים שמעלים פה. שלחתי לה רפרנס למה שאני רוצה. עשתה לי אפילו יותר מושלם במחיר טוב

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
צילום: מאיה אמדו | Maya Amado
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מאיה אמדו | Maya Amado+
מאיה אמדו | Maya Amado
215 ממליצים
צילום סטילס
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
ברנע מיוזיק | Barnea Music+
ברנע מיוזיק | Barnea Music
761 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
לחתן
צילום סטילס
עיצוב שיער
שמלות כלה
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים