הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדס ומייקל
החתונה של הדס ומייקל
סתיו 2021
הפוסט של הדס, חברת הקבוצה הסודית:

טוב טוב, אז באיחור קל, חצי שנה לאחר האירוע שלנו- סיכום אירוע, המלצות ותובנות!

מקום התארגנות- הבית שלנו במושב. התארגנו יחדיו, עם חברים ובני משפחה. את ההתארגנות צילם אחי המוכשר.

את הכיבוד הכנו ואירגנו בעצמינו- מאפים טובים. ממרחים וקצת פירות.

מקום לאירוע

הבית בשרון, מושב בני ציון. מקום קסום, רגוע, נעים ויוצא דופן בגזרת המיקומים לאירועים. זה לא גן, זה לא חלל אורבני, זו חתונת דשא קסומה במושב, בדיוק כמו שחלמנו. מנהל המקום- לירון, הוא קסם בפני עצמו.

המקום מהמם, הם מספקים ריהוט איכותי ויפה, הגינה מסודרת ומלאת פרחים וירק טבעי, העיצוב שהם מציעים מתאים בדיוק לאירוע כפרי- עציצי פרחים, תבלין, קישוטי עץ מלא, גרילנדות ועוד.

הם נותנים יד מאוד חופשית בעיצוב, מיקום ובניית האירוע. אנחנו בחרנו בעיקר בהושבה אלטרנטיבית, פינות קפה, מחצלות ומעט שולחנות סטנדרטיים בצל האלקיפטוסים.

Dj לחתונה

 אחי ואשתו הגאונים לקחו אותו לחתונה שלהם לפני חמש שנים ומאז ידעתי שהוא יהיה הדיג'יי שלי (אפילו לא הייתי בזוגיות בזמנו). הוא הספק הראשון שידענו שייסגר.

צילום סטילס

מדובר במרכז שילוב תעסוקתי. לא המלצה או דיס, אני מאוד לא אהבתי את התמונות *שלי*. לי יש בעיה עם איך שאני יוצאת בתמונות, קשה לי מאוד לאהוב את מה שאני רואה. הצלמים היו נהדרים ומתוקים.

איפור

היא הפכה אותי לפאם פאטל הורסת, האיפור לא זז, השיער היה מקובע למקומו ועד שלא פירקתי אותו בצורה אקטיבית, שיערה משערי לא זזה למקומות לא רצויים.

*טקס- האמהות שלנו הנחו, האחים השתתפו וכתבנו את הטקס כולנו יחדיו. הטקס נערך תחת צל העצים, שעליהם תלינו מלא סרטים צבעוניים. הקונספט היה שילוב של האנדפאסטינג עם שבע ברכות ובסוף שבירת צלחת במקום כוסות.

*קייטרינג- אשכול ענבים. שמחים מאוד שהם הקייטרינג שנבחר! הם התאימו לנו תפריט 90% טבעוני, עם ממש מעט אופציות חלביות לסרבנים (חתונה מרובת ילדים). התפריט היה מקורי, מרענן, יוצא דופן ומאוד מאוד מוצלח. חברים כל הזמן שואלים מי היה הקייטרינג וכבר נעשו אצלינו אירועים במעגלים הקרובים עם הקייטרינג הזה, כי אהבו אותו כל כך.

בתור טבעונית שממש קשוח לה בחתונות, והרבה מחבריי באותה הסירה- האוכל היה נון אישיו והיה מוצלח מאוד.

מעבר לכך, אבנר המנהל, פירגן לנו במנות נוספות, קינוחים נוספים ומזנונים יקרים בהרבה ממה שהזמנו, רק כי רצה שיהיה מושלם.

*שמלות- שמלה ראשונה מכלה קלה עם תוספות רקמות פרחוניות עבודת יד שהזמנתי מאוקראינה (אטסי). שמלה שנייה הייתה לי בארון ואהובה עליי מאוד. בדיעבד- הייתי בוחרת רק בה מההתחלה ועד הסוף. הרגשתי נינוחה ויפה בהרבה עם השמלה האהובה שלי.

*נעליים- אין המלצה, רק אזהרה. תנעלו רק מה שנוח לכן. אם זה לא מאה אחוז נוח, אל תלכו עם זה. אני בסוף החלפתי לנעליים מהארון ומבחינתי החתונה התחילה רק אחרי ההחלפות כי רק אז הרגשתי נוח וכמו עצמי וזה ניכר בתמונות.
 

*ילדודס- היו לנו 140 מבוגרים וכ30 ילדים מתחת לגיל 10 (ועוד שלל טינאייג'רס). אירגנו פינות יצירה, משחק וישיבה במיוחד שלילדים ולהורים יהיה מעניין ונעים ושסוף סוף ירגישו שסופרים אותם. חבר טוב עשה לנו פינת קרקסנות שהעיפה לכולם את הפוני (ואת הילדים באוויר).

היו לנו עמדות גומי טבעוני בבר ובמקומות נוספים- הכל נשאב על ידי הילדים (וההורים) עד הפירור האחרון.

*מסיבה- חוץ מהדיג'יי המוצלח, בגלל גודל האירוע הקטן וריבוי הילדים, היינו צריכים עזרה בהנעת המסיבה. אירגנו שולחנות משחקי שתייה עם הוראות מפורטות וזה עזר להורים ומבוגרים להשתחרר ולהצליח להשתתף במסיבה בצורה יוצאת מהרגיל.

*הזמנות- נעשו על ידי חבר יקר ומוכשר.

הערות ומסקנות- לא חייבים שמלה מפונפנת, איפור ושיער גם אפשר לעשות לבד. לא צריך לשלם עשרות אלפי שקלים על צילום ועיצוב, ואפשר לשחרר מאטרקציות יקרות ולהתמקד בנתינה של חברים (אחי שצילם את ההתארגנות, חבר עם עמדת הקרקס, חברים שעזרו עם כל עמדות היצירה ומשחק ואפילו תלו עבורינו את הסרטים הצבעוניים על העצים).

תבקשו עזרה. תחלקו משימות. תהנו מהתהליך והכי חשוב- אל תהיו בלחץ ותנסו לחוות כמה שיותר מהיום הזה, אנחנו מרגישים שכמעט לא חווינו והיום עבר בלי שהיינו מספיק ערים ונוכחים. תהיו ערים ונוכחים! גם אם יש קצת לחץ, חרדה, דאגה. תנסו להקליל ולהינות.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור