הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נלי ומתן
החתונה של נלי ומתן
אביב 2022
הפוסט של נלי, חברת הקבוצה הסודית:

עברו כמעט חודשיים מאז החתונה ובגלל שהחיים האמיתיים ממשיכים גם אחריה ההגעה לכתיבת המלצות על ספקים המעולים שלנו נדחתה. ובכל זאת, פוסט שמצא אותי באינסטגרם גרם לי לכתוב כאן אז אתחיל מהמסר החשוב ואמשיך להמלצות על הספקים שעשו לנו שקט לפני החתונה והתעלו מעבר לציפיות במהלכה.

מהיום ועד השבוע הבא (10-17.5) מתקיימת מכירה של שמלות כלה ושמלות ערב של מתלבשות על זה בתל אביב, כל ההכנסות הן תרומה למרכז לסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ת"א. ממליצה לכל מי שמחפשת שמלת כלה, שמלה שנייה או פשוט עוד שמלה לגל החתונות של הקיץ להגיע ומקווה שתוכלו לזכות כמוני בשמלות יפות שיש להן גם ערך מוסף. מצרפת כאן תמונה עם הפרטים

אז זה פוסט נישתי על חתונה קטנה (מאוד). החתונה הייתה ביפו, התחילה בשישי בשעה שתיים ונגמרה בעשר, הגיעו 100 אורחים אהובים, התפריט היה לא כשר וחיתן אותנו חבר אהוב לצד ברכות אישיות מחברים ומשפחה בטקס שבנינו יחד

בתפיסה שלנו החתונה היא האירוע בו אנחנו חוגגים את אהבתנו ולכן חוויית האירוח הייתה בראש סדר העדיפויות ובהתאם לכך גם חולק התקציב שלנו.

דברים שוויתרנו עליהם כי לא ראינו בהם ערך - וידאו, צילומי התארגנות וזוגיות, הזמנות בבית דפוס, בית מלון בלילה שלפני, שטויות לרחבה, אלבומים, מתנות לאורחים, חברת אישורי הגעה.

מקום לאירוע

מבנה קסום ממש בצמוד לשוק הפשפשים שפשוט נעים להיות בו. ההשכרה היא של החלל וחלק מהציוד (שכרנו כלים ורמקולים) מה שהופך את האופרציה לקצת יותר מורכבת. מהרגע הראשון היה ברור שיש כנות מלאה ומה שרואים זה מה שמקבלים בלי אותיות קטנות שמתגלות בהמשך (מצד שני, אין גם איזה אפטר על חשבון הבית או עוד קוקטייל בחינם, אבל זה התאים לנו לגמרי). באירוע עצמו אייל, שמנהלת את המקום, עזרה לארגן ולסדר, וידאה שהשירותים נקיים כל הזמן, עזרה למבוגרים שנזקקו למעלון במדרגות למבנה (והורידה גם חברה שיכורה שלא הצליחה לרדת לבד).

איפור

אני לא מתאפרת ביומיום וחששתי להיות מאופרת בכבדות ולא להראות כמו עצמי בחתונה. כל החששות התאדו אחרי מפגש הניסיון בו היא-לי הייתה קשובה ונעימה לכל שאלה או בקשה שלי וגרמה לי להרגיש נסיכה. ביום החתונה היא-לי הייתה מדהימה, רקדה איתנו והרימה את האווירה, תוך שהיא מתקתקת את השיער והאיפור. השיער שלי זכה לכל הדברים הטובים בעולם - קצר, דק, דליל ומתנפח מהר, אבל בקטע לא נורמלי היא גרמה לו להיראות טוב ולהחזיק עד הלילה בלי שום תוספות.

קייטרינג ושירותי בר

יעלי האהובה הייתה בחירה ברורה מהרגע הראשון. רצינו אוכל שיהיה כיף לאכול, שלא יכביד ושיתאים גם לצמחונים ולטבעונים שלרוב סובלים ממיעוט אופציות אז הלכנו על מלא סלטים, מאפי גבינה ומאפים טבעוניים ולצידם דגים ובשרים. אומרת ממקור ראשון שהאוכל היה טעים כמו שהוא היה יפה כי לא יכולנו להתאפק ואכלנו עם האורחים (כפי שאפשר לראות בתמונות), אחרי החופה היו קינוחים שמהם לצערי טעמתי רק את המלבי והוא היה הכי קרוב לפלא הבריאה. יעלי והצוות נשארו לדאוג לנו גם הרבה אחרי הקיפול, הביאו אפטר מאבולעפיה שהיה שיחוק אמיתי ונאלצו גם לרקוד עם הכלה כי היא ביקשה. ממליצה ומאחלת לכל החברות כאן שיסגרו איתה ושיזמינו אותי כי בא לי לטעום את כל מה שפספסתי.

צילום סטילס

צלם החלומות שלמד תוך חמש דקות את שמות כל בני המשפחה, סידר לכולם את החליפות וגרם לחתן להפסיק לחייך מוזר כשהוא מצטלם. פייר אמן בחסד עליון ובעל לב זהב, צילם את כולם מכל זווית ובכל זאת הרגיש כמו אורח שנמצא איתנו כדי לשמח. פייר הוא הזכייה הכי גדולה שלנו מהאירוע ואם הוא לא היה מושלם מספיק במהלכו אז תדעו שהוא שלח לנו את התמונות ערוכות *יומיים* אחרי האירוע.

Dj לחתונה

גיא הוא דיג'יי ויוצר, מהפגישה הראשונה היה לו חשוב ללמוד עלינו ועל הטעם שלנו, על האווירה באירוע והקהל. הוא הצליח לשלב סגנונות מוזיקה שונים והרקיד גם את האורחים המבוגרים, היה קשוב לאווירה והחזיק אותנו עד עשר בלילה באנרגיות שיא.

אחרי שסגרנו את הקייטרינג והמקום החלטנו להשאיר את כל שאר הספקים לגיסי החתיך (Maayan Arbel) שעובד ביומיום כמפיק אירועים וחתונות. הוא בירר איתנו לעומק מה מאסט, מה אסור בתכלית האיסור ומה התקציב שהיינו רוצים להשקיע וסגר לנו את כל שאר הספקים. בניגוד מוחלט לבעיית השליטה החמורה שלי, סמכנו על הבחירות שלו בעיניים עצומות ולא טעינו.

*בר - To-Da-She – בר השתייה שלנו שתפקד מושלם לאורך כל האירוע ולא הפסיק להוציא צ'ייסרים לרחבה. הבר סיפק לנו גם שתיה קלה ושיתף פעולה באופן מהמם עם הקייטרינג בקוקטיילים אלכוהוליים מושלמים. לא חסר שום דבר וכולם יצאו מתנדנדים וזה בהכרח דבר טוב.

*צלם מגנטים – Roy Bar Photography – כשחיפשנו עצמאית חוויית החיפוש התחילה על רגל שמאל כששני ספקים שמומלצים פה בלי סוף סירבו להגיע ליפו ובפרט לאזור ולמקום כי יש בו מדרגות, אבל אז קיבלנו את רוי ורוי הוא מכונה. הוא היה איתנו מצילומי המשפחות והרבה אחרי שהשמש שקעה והביא גם עמדת GIFים שהייתה להיט באחד מחדרי המנוחה. בכל רגע ראיתי אותו מסתובב ומצלם ולא ברור לי מתי הוא הספיק גם לפתח ולהוציא את כל המגנטים, אבל המקררים של החברים שלנו מעידים אחרת. התמונות באיכות מעולה וקיבלנו גם כמה הגדלות מהממות.

*טבעות – Kwintner - רצינו טבעות שנהנה לענוד לאורך זמן ויהיו ייחודיות לנו, אז הטבענו את טביעות האצבע אחד על הטבעת של השנייה ואנחנו מתים על התוצאה.

*תכשיטים - Shizing - קניתי משירה טבעת שאיתה הצעתי נישואין למתן (היא הייתה מושלמת ונרתמה למשימה בהתלהבות) אז הרגשתי שהבחירה הנכונה תהיה להמשיך עם הקו ולענוד עגילים וצמיד שלה ולתמוך בעסק עצמאי, קטן ונשי.

*נעליים – Greek sandals - בשלב מתקדם בחיפוש אחר נעליים הבנתי שאם עד עכשיו לא למדתי ללכת עם עקבים אז החתונה היא כנראה לא המקום ללמוד בו. בחיפוש אחרי סנדלים שיהיו נוחים, יפים ושגם ישמשו אותי אח"כ הגעתי לעסק המושלם הזה שכל הקטלוג שלו עושה חשק לחופשה. אחרי שמדדתי עשרים דגמים בערך הגעתי לסנדלי גלדיאטור ולכפכפים לבנים נוספים שנעלתי בחתונה, היה לי נוח וטבעי ונעים.

*שמלות – לא הבנתי ועדיין לא מבינה את ההיגיון בהשקעת אלפי שקלים בשמלה שנלבשת לערב אחד וזה הוביל אותי לחיפושים ושיטוטים מתסכלים מאוד, עד שהגעתי במקרה ליריד של מתלבשות על זה בדצמבר וקניתי שתי שמלות במחיר משוגע. השמלה הראשונה היא של טל כחלון וגרמה לי להרגיש יפה וזוהרת והשנייה של ליהי הוד והייתה מושלמת וקלילה לריקודים. שתי השמלות אחרי ניקוי יבש, מוצעות למכירה במחיר נמוך ומתאימות לנמוכות (1.55).

את השמלות הצרתי וקיצרתי אצל פרי התופרת שעובדת בבן גוריון בת"א. היא קיבלה אותי בזמן קצר, עשתה את כל התיקונים ללא רבב והייתה ממש הוגנת במחיר. זה מספר הפלאפון שלה- 054-4592039

אם הגעתן עד כאן, תדעו שכל חלק החיפוש היה קשה ומתסכל עבורנו מאוד; חשבנו לבטל, לעשות על האש בגינה של סבתא, להפיק חתונה בקפריסין או להתחתן בהתאם לתבניות אחרות שהכרנו. אבל מרגע שהבנועל מה אנחנו לא מוכנים להתפשר ושאלה גם דברים ריאליים, מצאנו די מהר את הבית המארח שלנו וכל שאר הכוכבים שלנו הסתדרו בשורה. איזה כיף זה היה, בא לנו שוב!

אם מישהי רוצה להתייעץ אני כאן ❤️

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
Dj לחתונה